Ik weet niet zeker als deze forum zo geschikt is voor mijn vraag, maar we kunnen er altijd even lekker over schrijven nu we allemaal weer binnen zitten omdat het buiten zo koud is geworden...
Mijn plan is een huis te laten bouwen, van de hypotheek verstrekker BLG kan ik een hypotheek krijgen VERMITS ik een bouw overeenkomst met de aannemer afsluit, de aannemer wil graag eerst dat ik een bankgarantie/ hypotheek kan overleggen voordat zij een externe tekenaar aan het werk zetten...
De kip of het ei verhaal dus.
Nu het bouwvak/ vacatie is staat alles stil; tekenaar, bouwbedrijf, Gemeente, hypotheek adviseur... inmiddels is wel de hypotheek offerte opgestuurd en die is maar 3 maand geldig.
Wat waren jullie ervaringen met hypotheekaanvraag en bouwen?
Gerrit
Mijn plan is een huis te laten bouwen, van de hypotheek verstrekker BLG kan ik een hypotheek krijgen VERMITS ik een bouw overeenkomst met de aannemer afsluit, de aannemer wil graag eerst dat ik een bankgarantie/ hypotheek kan overleggen voordat zij een externe tekenaar aan het werk zetten...
De kip of het ei verhaal dus.
Nu het bouwvak/ vacatie is staat alles stil; tekenaar, bouwbedrijf, Gemeente, hypotheek adviseur... inmiddels is wel de hypotheek offerte opgestuurd en die is maar 3 maand geldig.
Wat waren jullie ervaringen met hypotheekaanvraag en bouwen?
Gerrit
20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic J Mono 7KW; Atlantic Explorer V3