Opstaan op een redelijk tijdstip: kan ik dat eigenlijk nog?

Pagina: 1
Acties:

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

computer1_up schreef op zondag 29 juli 2018 @ 16:33:
1. Water zelf drink ik niet veel, aangezien ik niet kan wennen aan de smaak (ja, ik vind het een smaak hebben, en ik kan er niet tegen). Meestal drink ik het wel met een beetje siroop erin (klein beetje dan, anders wordt het me alweer te zoet).
Het maakt voor je hydratie niet uit wat je drinkt.

De makkelijkste manier om te zien of je genoeg drinkt is de kleur van je urine. Daar is een schaal voor:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gDMNyit.png

Als je urine donkerder dan de lichtste drie is moet je meer drinken. Wat je drinkt maakt niet uit. Water met een beetje siroop is prima, gezien je BMI hoef je je niet druk te maken over wat extra suiker. Water met siroop is beter dan vruchtensap, want daar zit veel meer suiker in. Heb je al eens gekeken of je bar de duc lekker vindt? Dat is bronwater uit Utrecht. (En in de stad Utrecht stroomt het gewoon uit de kraan..)

(Limonade aangemaakt volgens het recept bevat 3 gram suiker per 100ml, Vruchtensap bevat 6 tot 9 gram suiker per 100ml..)
2. Zoals ik al heb aangegeven sport ik niet. Ik wil graag gaan sporten. Tot nu toe is het me nog niet gelukt om mezelf over te halen er daadwerkelijk mee te beginnen.
Zoals ik al aangaf: sporten is prima, maar begin met bewegen. Gewoon in totaal een half uur wandelen per dag. Mijn bazen en ik gaan iedere dag na de lunch 20 minuten door het bos wandelen. (We zitten gelukkig naast een klein stukje bos..) Iedere dag hetzelfde rondje, behalve als we er echt geen zin in hebben, dan lopen we een keer de andere kant op het vaste rondje.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Pagina: 1