Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Update Gamesysteem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:00
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Voornamelijk gamen en betere looks en stiller

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
niet specifiek een bedrag ligt er voornamelijk in wat ik ga updaten

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Yep

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600K Boxed€ 185,99€ 185,99
1Asus Z170M-PLUS€ 124,73€ 124,73
1Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming€ 479,-€ 479,-
1Seagate Barracuda, 4TB€ 139,89€ 139,89
1Cooltek UMX3 Zilver€ 124,50€ 124,50
1LG 34UM88-P Zwart€ 609,22€ 609,22
1Corsair Hydro Series H60€ 0,-€ 0,-
1Logitech G610 Orion Red (Qwerty)€ 0,-€ 0,-
1Logitech G400s Gaming Mouse€ 0,-€ 0,-
1Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB€ 154,95€ 154,95
1Kingston HyperX Cloud II Red€ 82,98€ 82,98
1Seasonic G-series 550 watt€ 0,-€ 0,-
1Crucial MX100 512GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.901,26

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
HDD vervangen voor een extra 500gb of 1000GB SSD (geluid en prestaties)
Nieuwe koeler op de cpu voor deze loopt op zijn laatste lootjes(geluid)
nieuwe kast (met desnoods een windows, maar hier moeten de kabels zeker goed in weg kunnen worden gewerkt)
Nieuwe draadloze Logitech muis (minder kabels)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
nope

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Stil, energiezuinig, en desnoods sneller

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
heb nu wel een K processor maar overclock eigenlijk niet.

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Wil graag een stiller, mooier, sneller systeem. Voor games zoals de witcher 3, gta 5 en toekomstige high end games.

Alle reacties

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 12:49
Dit is wel lastig. Je moet er flink wat geld tegenaan gooien om echt een verschil te gaan merken in games. Die 1070 is nog prima voor 1440P/60. Ik zou toch even kijken om je CPU te overclocken, dit stelt bijna niks voor. Je hebt niet voor niks een K CPU met Z moederbord. Upgraden van je systeem zou ik toch nog even mee wachten..

Mooier maken kan altijd:

pricewatch: Fractal Design Meshify C Mini
pricewatch: Fractal Design Define Mini C Black Tempered Glass Micro ATX
pricewatch: NZXT H500 Wit

Die koeler is inderdaad niet al te best.

Vind ik persoonlijk een hele mooie en is een van de betere luchtkoelers.
pricewatch: be quiet! Dark Rock Pro 4

Mag het wat duurder?
pricewatch: NZXT Kraken X62 (met AM4 support)
pricewatch: Corsair Hydro H115i PRO RGB 280mm Liquid CPU Cooler

• Ruudox
Randleman schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:44:
Dit is wel lastig. Je moet er flink wat geld tegenaan gooien om echt een verschil te gaan merken in games. Die 1070 is nog prima voor 1440P/60. Ik zou toch even kijken om je CPU te overclocken, dit stelt bijna niks voor. Je hebt niet voor niks een K CPU met Z moederbord. Upgraden van je systeem zou ik toch nog even mee wachten..

dat idee had ik ook al overclocken is al heel wat jaren geleden voor mij, maar ik zal er eens induiken.

Mooier maken kan altijd:

pricewatch: Fractal Design Meshify C Mini
pricewatch: Fractal Design Define Mini C Black Tempered Glass Micro ATX
pricewatch: NZXT H500 Wit

qua kasten zoek ik meer een kleinere alhoewel de onderste wel heel mooi is

Die koeler is inderdaad niet al te best.

Vind ik persoonlijk een hele mooie en is een van de betere luchtkoelers.
pricewatch: be quiet! Dark Rock Pro 4

Mag het wat duurder?
pricewatch: NZXT Kraken X62 (met AM4 support)
pricewatch: Corsair Hydro H115i PRO RGB 280mm Liquid CPU Cooler

Nou die kraken koeler zier er heel mooi uit dus duurder mag hier altijd.
Heb de antwoorden even dikgedrukt :)

• Randleman
Ruudox schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 12:01:
[...]

Heb de antwoorden even dikgedrukt :)
Deze is bijna net zo klein als die je nu hebt.

pricewatch: NZXT H400 Zwart

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 10:25
Waarom niet die cooltek houden? Vind je hem niet mooi of is hij qua airflow te restrictief? Ik vind dat namelijk echt wel een leuk uniek kastje.

Koeler heeft randleman al goede suggesties voor gegeven, echter zal de kraken niet gaan passen in je huidige kast. De Dark Rock 4 moet volgens de specificaties met 4mm ruimte er in passen.

🇺🇦

• Ruudox
Nycrea schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:22:
Waarom niet die cooltek houden? Vind je hem niet mooi of is hij qua airflow te restrictief? Ik vind dat namelijk echt wel een leuk uniek kastje.

Koeler heeft randleman al goede suggesties voor gegeven, echter zal de kraken niet gaan passen in je huidige kast. De Dark Rock 4 moet volgens de specificaties met 4mm ruimte er in passen.
Dat is ook zo maar helaas is de kast beschadigt, omdat de kast heel lang op de grond op de zijkant heeft gelegen en nu staat de kast naast mij op het bureau en nu stoor ik mij heel erg aan de krassen op de zijkant, maar je hebt gelijk dat het een heel leuk kastje is

Goedkoopste is dat ik alleen een nieuwe zijkant haal (eventueel glas als dit mogelijk is)

[ Voor 6% gewijzigd door Ruudox op 27-07-2018 16:36 ]

• Randleman
Nycrea schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:22:

echter zal de kraken niet gaan passen in je huidige kast.
Klopt, maar was als aanvulling op de nieuwe kast die hij wil.
Pagina: 1