Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC gaat gebruikt worden voor surfen en het spelen van Monster Hunter:World[/i]
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik verkoop mijn oude PC omdat ik met mn zoon weinig tijd heb om te gamen dus verkoop ik mn 2 jaar oude systeem voor nieuwe hardware, ik verwacht er 500 euro voor te kunnen krijgen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, toestenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle standaardcomponenten, heb nog een 3TB HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het rode team supporten omdat ik vind dat ze goed aan de weg aan het timmeren zijn en dat wil ik belonen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou de kleinste case willen die binnen het budget past, een lage geluidsproductie is mooi meegenomen maar geen must.
Ga je overklokken?
Yes.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zoek suggesties voor een case, een compatibility check en mogelijke andere tips, andere/betere onderdelen die meer performance voor het budget gaan geven
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC gaat gebruikt worden voor surfen en het spelen van Monster Hunter:World[/i]
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik verkoop mijn oude PC omdat ik met mn zoon weinig tijd heb om te gamen dus verkoop ik mn 2 jaar oude systeem voor nieuwe hardware, ik verwacht er 500 euro voor te kunnen krijgen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, toestenbord
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung S22D300HY Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Steelseries Apex Raw (Qwerty) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Roccat Roccat Kone XTD | € 87,95 | € 87,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 87,95 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle standaardcomponenten, heb nog een 3TB HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het rode team supporten omdat ik vind dat ze goed aan de weg aan het timmeren zijn en dat wil ik belonen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou de kleinste case willen die binnen het budget past, een lage geluidsproductie is mooi meegenomen maar geen must.
Ga je overklokken?
Yes.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zoek suggesties voor een case, een compatibility check en mogelijke andere tips, andere/betere onderdelen die meer performance voor het budget gaan geven
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 2200G Boxed | € 95,- | € 95,- |
| 1 | ASRock AB350M-HDV | € 61,75 | € 61,75 |
| 1 | MSI Radeon RX 560 AERO ITX 4G OC | € 142,20 | € 142,20 |
| 1 | G.Skill Value F4-2400C15S-8GNT | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,55 | € 51,55 |
| 1 | Kingston A400 120GB | € 27,41 | € 27,41 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 449,86 | |