Hallo,
Ik ben 18 jaar, en ik zal volgend jaar toetreden tot het hogeschool, opleiding informatica.
Nu was mijn vraag welke laptop raden jullie aan?
Mijn budget is rond de 1000 - 1300.
Ik wil wel graag dat mijn laptop mijn school carriere mee gaat, (minimaal 4 jaar).
Ik zat te kijken naar een macbook maar in mijn budget is er maar net een 13 inch i5 dual core met 8gb ram.
Dit lijkt voor mij veelste weinig. Al voldoet het wel aan de eisen van de hogeschool. (eisen staan hier onder).
Ook had ik mijn oog op een XPS 15. Dit ziet er wel veel beter uit dan de macbook. Maar ik zie veel mensen op het internet zeggen dat je een macbook nodig hebt voor programmeren.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
eisen hogeschool:
Aandachtspunten hardware
- Processor: Intel i5 of i7
- Geheugen: 8 GB RAM of meer
- Harddisk: 320 GB of meer, 5400 RPM hard disk drive of sneller
- Videokaart: DirectX 9 ondersteunende video card op 1024 x 768 of met een hogere
resolutie (let op dat het videogeheugen geen ‘shared memory’ gebruikt)
- Optisch: DVD-ROM + DVD-Writer
- Media: USB 2.0 (minimaal 1 poort), WLAN (IEEE 802.11g/n), Gigabit-LAN
- Uitgangen: VGA, HDMI, Line-out
Ik ben 18 jaar, en ik zal volgend jaar toetreden tot het hogeschool, opleiding informatica.
Nu was mijn vraag welke laptop raden jullie aan?
Mijn budget is rond de 1000 - 1300.
Ik wil wel graag dat mijn laptop mijn school carriere mee gaat, (minimaal 4 jaar).
Ik zat te kijken naar een macbook maar in mijn budget is er maar net een 13 inch i5 dual core met 8gb ram.
Dit lijkt voor mij veelste weinig. Al voldoet het wel aan de eisen van de hogeschool. (eisen staan hier onder).
Ook had ik mijn oog op een XPS 15. Dit ziet er wel veel beter uit dan de macbook. Maar ik zie veel mensen op het internet zeggen dat je een macbook nodig hebt voor programmeren.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
eisen hogeschool:
Aandachtspunten hardware
- Processor: Intel i5 of i7
- Geheugen: 8 GB RAM of meer
- Harddisk: 320 GB of meer, 5400 RPM hard disk drive of sneller
- Videokaart: DirectX 9 ondersteunende video card op 1024 x 768 of met een hogere
resolutie (let op dat het videogeheugen geen ‘shared memory’ gebruikt)
- Optisch: DVD-ROM + DVD-Writer
- Media: USB 2.0 (minimaal 1 poort), WLAN (IEEE 802.11g/n), Gigabit-LAN
- Uitgangen: VGA, HDMI, Line-out