Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan28
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-09 20:32
Goede dag,
Ik wil een dell xps 15 9560 via ebay uit amerika importen, hoe zit dat nu in 2018?
Zit de doune kosten alles al inbegrepen, want op ebay staat er dat er 270 dollar import kosten zijn, is dat dan alles of komt dat er nog boven op?

Hier een link van de laptop die ik wil kopen
https://m.ebay.nl/itm/Del...5b5dc2:g:0UsAAOSwHptZATlu

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Ik heb zo snel geen antwoord op je vraag, maar wil je echt 1300 euro uitgeven aan een last-gen XPS 15, refurbished en zonder garantie?

Er staan ook een paar mooie modellen op V&A, ook met garantie.

Zelfs nieuw heb je al een XPS15 met iets mindere specs (al wil je het 4K scherm waarschijnlijk toch niet?) voor ongeveer hetzelfde geld https://www.dell.com/nl-n...s-15-9560-laptop/cnx95602

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Inderdaad wat hierboven al gezegd is, niet doen. Als er wat mis is met de laptop sta je met lege handen. Dell gaat je niet helpen, omdat de garantie alleen geldig is in de USA. Heb er ervaring mee :+

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:54
Zoals er staat zijn die $270 de totale kosten voor de importheffing, je hoeft dan niet nog eens extra aan de deur te betalen.
Tenminste dat is het idee, zelf hier geen ervaring mee maar er staat letterlijk: '' Geen extra invoerkosten bij levering. '' dus daar mag je dan wel vanuit gaan.

Mocht je dit overwegen zou ik jezelf ook laten informeren over de garantie.
Wie weet werkt hij niet of mankeert er iets aan, kun je hem dan ergens binnen Nederland of de EU laten repareren voor garantie of moet hij dan weer terug naar de USA?

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan28
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-09 20:32
Iedereen bedankt voor de reactie, ik denk dat ik hem toch maar in nederland nieuw haal, bedankt