Na de zonnepanelen en isolatie zijn we aan de slag gegaan met de WP en Boiler. Ter oriëntatie hebben we een eerste installateur gevraagd een offerte op te maken en te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Aan de hand van dat gesprek en jullie input ga ik aan de slag om ook andere installateurs te vragen een offerte op te maken.
Op de eerste plaats zal alles komen te draaien op onze HTV radiatoren. Als dat onvoldoende werkt, dan kunnen we deze nog (stapsgewijs) vervangen door LTV radiatoren. Vloerverwarming is geen optie. Verder hebben we al een close-in boiler, dus SWW boiler zal alleen de badkamer bedienen.
We verwarmen op dit moment alleen de woonkamer op 18 graden en dat zullen we blijven doen.
- WP: WH-MDCO7H3E5
- 50ltr buffervat.
- 250ltr tapwater boiler*
- Leidingwerk en appendages
- Installatie
~ € 8000,- incl. BTW excl. subsidie.
* er is nog niet gespecificeerd welk merk/type, dat heb ik nagevraagd
Op de eerste plaats zal alles komen te draaien op onze HTV radiatoren. Als dat onvoldoende werkt, dan kunnen we deze nog (stapsgewijs) vervangen door LTV radiatoren. Vloerverwarming is geen optie. Verder hebben we al een close-in boiler, dus SWW boiler zal alleen de badkamer bedienen.
We verwarmen op dit moment alleen de woonkamer op 18 graden en dat zullen we blijven doen.
- WP: WH-MDCO7H3E5
- 50ltr buffervat.
- 250ltr tapwater boiler*
- Leidingwerk en appendages
- Installatie
~ € 8000,- incl. BTW excl. subsidie.
* er is nog niet gespecificeerd welk merk/type, dat heb ik nagevraagd
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer