Dag Tweakers,
Nadat ik mn pc 2 jaar niet gebruikt heb en de spellen die ik graag speel niet meer helemaal soepel verlopen, wil ik graag een nieuwe pc bouwen/upgraden. Zelf heb ik niet heel erg veel verstand van computers en componenten. Mijn huidige PC heb ik dan ook op marktplaats gekocht
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk alleen maar gamen (misschien in de toekomst streamen & videobewerken), ik heb een macbook voor de rest. Ik speelde veelal CS:GO en hedendaags voornamelijk Fortnite en PUBG. Ik vind het belangrijk dat ik op CS:GO en Fortnite minimaal stable 120 fps heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo rond de 600 a 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, headset en twee beeldschermen heb ik al.
Verder heb ik:
bitfenix Comrade behuizing
250SSD geheugen
1TB harde schijf
Coolermaster 600w voeding 80plus 230veu
Watercooler Coolermaster Seidon 120v Ver.2
8GB RAM
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn insziens heb ik dus alleen nog een processor, vidcard en nieuw moederbord nodig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Ga je overklokken?
Is in eerste instantie niet mn bedoeling
Wat verwacht je van ons?
Het is niet heel erg als de prijs wat hoger is, mocht het qua prestaties echt een heel groot verschil zijn
Op dit moment heb ik dit geselecteerd:
Nadat ik mn pc 2 jaar niet gebruikt heb en de spellen die ik graag speel niet meer helemaal soepel verlopen, wil ik graag een nieuwe pc bouwen/upgraden. Zelf heb ik niet heel erg veel verstand van computers en componenten. Mijn huidige PC heb ik dan ook op marktplaats gekocht
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk alleen maar gamen (misschien in de toekomst streamen & videobewerken), ik heb een macbook voor de rest. Ik speelde veelal CS:GO en hedendaags voornamelijk Fortnite en PUBG. Ik vind het belangrijk dat ik op CS:GO en Fortnite minimaal stable 120 fps heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo rond de 600 a 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, headset en twee beeldschermen heb ik al.
Verder heb ik:
bitfenix Comrade behuizing
250SSD geheugen
1TB harde schijf
Coolermaster 600w voeding 80plus 230veu
Watercooler Coolermaster Seidon 120v Ver.2
8GB RAM
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn insziens heb ik dus alleen nog een processor, vidcard en nieuw moederbord nodig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Ga je overklokken?
Is in eerste instantie niet mn bedoeling
Wat verwacht je van ons?
Het is niet heel erg als de prijs wat hoger is, mocht het qua prestaties echt een heel groot verschil zijn
Op dit moment heb ik dit geselecteerd:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 215,50 | € 215,50 |
| 1 | ASRock Fatal1ty X370 Gaming X | € 123,99 | € 123,99 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 3G (rev. 1.0) | € 270,50 | € 270,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 609,99 | |