Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil veel gaan gamen, ik zal er ook op school voor bezig zijn. Maar dit zal een gamepc worden voor zware games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 850 euro wil ik max uitgeven. Met deze build zit ik op 830,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit heb ik al:
Monitor: iiyama G-Master GE2788HS
Keyboard: Razer Blackwidow V2 Chroma - Green switches
Mouse: Razer Deathadder Elite
Headset: Razer Kraken 7.1 V2
Mousepad: Razer Golathius Speed Extended
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet veel verstand van de componenten die ik nodig ga hebben. Ik zal zelf te denken aan een 1TB schijf, Intel Core i5 (misschien AMD Ryzen 5, maar ik ben niet echt bekend met AMD.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het goed werkt en ik er voldoende mee kan gamen, maakt het me niet heel veel uit wat er in mijn PC zit qua merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen.
Ga je overklokken?
Misschien, ik zou eerst even moeten uitzoeken hoeveel me dat zou gaan opleveren, dus als het kan, ja.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil het beste systeem wat mogelijk is voor dit budget. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen en kan kijken naar wat ik nu heb, of dat redelijk is voor de prijs.
Dit is wat ik nu heb: https://www.compusale.nl/...T/GTX1060-3G/3520RGB/W10P
Is dat redelijk voor 835, moet ik hier nog aan upgraden of zijn er betere opties voor deze prijs?
Ik wil veel gaan gamen, ik zal er ook op school voor bezig zijn. Maar dit zal een gamepc worden voor zware games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 850 euro wil ik max uitgeven. Met deze build zit ik op 830,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit heb ik al:
Monitor: iiyama G-Master GE2788HS
Keyboard: Razer Blackwidow V2 Chroma - Green switches
Mouse: Razer Deathadder Elite
Headset: Razer Kraken 7.1 V2
Mousepad: Razer Golathius Speed Extended
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet veel verstand van de componenten die ik nodig ga hebben. Ik zal zelf te denken aan een 1TB schijf, Intel Core i5 (misschien AMD Ryzen 5, maar ik ben niet echt bekend met AMD.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het goed werkt en ik er voldoende mee kan gamen, maakt het me niet heel veel uit wat er in mijn PC zit qua merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen.
Ga je overklokken?
Misschien, ik zou eerst even moeten uitzoeken hoeveel me dat zou gaan opleveren, dus als het kan, ja.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil het beste systeem wat mogelijk is voor dit budget. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen en kan kijken naar wat ik nu heb, of dat redelijk is voor de prijs.
Dit is wat ik nu heb: https://www.compusale.nl/...T/GTX1060-3G/3520RGB/W10P
Is dat redelijk voor 835, moet ik hier nog aan upgraden of zijn er betere opties voor deze prijs?