Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
Volgens mij is dat geen probleem, op vakantie zet ik'm 's avonds aan en haal'm er 's morgens weer vanaf. Totaal geen problemen mee gehad.
Digicams horen in [forum=33]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
lees de handleiding zou ik zeggen,
als het lampje groen is, dan nog een uur in
de lader en dan is tie volledig vol
grtz
als het lampje groen is, dan nog een uur in
de lader en dan is tie volledig vol
grtz
Nog beter lezen: als het lampje groen is, is hij volledig vol:
Het lampje naast de zoeker knippert oranje terwijl de batterij wordt opgeladen en gaat oranje branden wanneer de batterij ongeveer 90% is opgeladen. Dit is voldoende voor gebruik. Als de batterij ongeveer twee uur langer wordt opgeladen, is hij volledig opgeladen en brandt het lampje groen.
Dat heb ik ook uit de manual, maar is het de bedoeling dat je de camera van de lader haalt als het lampje groen brand? Of mag ie nog langer aan de lader hangen. Ik heb nl. niet veel zin om er bij te blijven zitten om te zien wanneer het lampje groen gaat branden.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Geloof me: als het kwaad had gekund, hadden ze het er best wel bijgezet. En anders is het garantiewerk hè. Maar ik denk niet dat het problemen op zal leveren.
Pagina: 1