Twee vragen mbt amazon prime en annulering

Pagina: 1
Acties:
  • 2.553 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 10:22
Goedendag tweakers

Ik heb sinds kort Amazon ontdekt. Een erg mooie website met iDeal ondersteuning (al was mijn voorkeur liever Paypal)

Vraag 1
Maar ik zit nu met het volgende:
Ik kreeg de mogelijkheid om prime te testen een maand lang. Ik heb dit gedaan omdat je met prima een gegarandeerde levertijd van 24 uren hoort te krijgen.

Maar tot nu duurt het juist 3 dagen (door de weeks dus zonder weekend). Als ik op woensdag iets wil bestellen heb ik het pas zaterdag.

Mijn Duits is niet super goed en kan hier pp de Nederlandse pagina`s weinig info over vinden.

Vraag 2:
Ik had een verkeerde led strop bestelt en deze keurig geannuleerd. En deze annulering is ook bevestigt via mail. Echter heb ik betaald via iDeal en zie ik deze annulering niet terug in mijn besteloverzicht

Kan hier iemand mij uitleggen hoe het terug betaal beleid werkt ?

Alvast bedankt

*autocorrect maakte van prime, prima. Excuus als dit verwarring opleverd

[ Voor 4% gewijzigd door Jboy1991 op 15-07-2018 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Gegarandeerde levering binnen 24 uur is niet voor alle artikelen voor klanten uit Nederland. Sommige artikelen wel, maar die zijn mogelijk beschikbaar op een locatie in de buurt. Verwachtte levertijd staat gewoon aangegeven bij het plaatsen van de bestelling. Zie ook dit topic.

Annuleringen staan bij de bestelling in een aparte groep. Terugstorten gaat bij Amazon altijd erg netjes, tenminste via credit card. Dus gewoon even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 10:22
Flitzer schreef op zondag 15 juli 2018 @ 10:44:
Gegarandeerde levering binnen 24 uur is niet voor alle artikelen voor klanten uit Nederland. Sommige artikelen wel, maar die zijn mogelijk beschikbaar op een locatie in de buurt. Verwachtte levertijd staat gewoon aangegeven bij het plaatsen van de bestelling. Zie ook dit topic.

Annuleringen staan bij de bestelling in een aparte groep. Terugstorten gaat bij Amazon altijd erg netjes, tenminste via credit card. Dus gewoon even afwachten.
Klopt je ziet inderdaad vooraf de geschatte levertijd. Daarom viel het mij ook op en vroeg ik mij af hoeveel meerwaarde prime voor de Nederlanders dan heeft.

Ik heb dus via iDeal bestelt. En inderdaad bij het kopje bestellingen kan je filteren op geannuleerde artikelen. Echter is deze leeg en mijn artikel is wel verwijderd uit mijn reed bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 14:15
Jboy1991 schreef op zondag 15 juli 2018 @ 10:30:
Goedendag tweakers

Ik heb sinds kort Amazon ontdekt. Een erg mooie website met iDeal ondersteuning (al was mijn voorkeur liever Paypal)

Vraag 1
Maar ik zit nu met het volgende:
Ik kreeg de mogelijkheid om prime te testen een maand lang. Ik heb dit gedaan omdat je met prima een gegarandeerde levertijd van 24 uren hoort te krijgen.

Maar tot nu duurt het juist 3 dagen (door de weeks dus zonder weekend). Als ik op woensdag iets wil bestellen heb ik het pas zaterdag.

Mijn Duits is niet super goed en kan hier pp de Nederlandse pagina`s weinig info over vinden.

Vraag 2:
Ik had een verkeerde led strop bestelt en deze keurig geannuleerd. En deze annulering is ook bevestigt via mail. Echter heb ik betaald via iDeal en zie ik deze annulering niet terug in mijn besteloverzicht

Kan hier iemand mij uitleggen hoe het terug betaal beleid werkt ?

Alvast bedankt

*autocorrect maakte van prime, prima. Excuus als dit verwarring opleverd
Wist je dat Amazon.de ook een Nederlandse telefonische helpdesk heeft :)
Het is wel even zoeken hoe op de website maar een terugbel verzoek is in veel gevallen dus gewoon Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis hier toch echt eigen inzet en discussiewaarde. Als je een snelle search had gedaan op de site van Amazon, kwam je al gauw op https://www.amazon.de/gp/...300&qid=1531648098&sr=1-3 terecht, waar vrij duidelijk staat hoe een terugbetaling werkt (ook met iDeal). Voor je eerste vraag kan je terecht in Amazon Prime in Nederland, waar een hoop informatie staat hierover.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.