Inmiddels zijn er weer een paar updates.
-De HP reverb G2 staat in bestelling en word eind september verwacht.
-De hele USB configuratie van de rig is aangepast en echt
alles loopt nu 100% storingsvrij via
één USB 3.0 kabel
-De gordel spanner heb ik opnieuw ontworpen zodat alle 4 de gordels worden gespannen en niet alleen de bovenste twee.
De gordel span installatie zit, in tegenstelling tot de meeste, vast op de stoel en beweegt dus mee als je de stoel naar voren en achter verschuift. Links en rechts heb ik precies 4mm over tussen de SFX actuatoren
Hier een kort filmpje van de start van gordel spanner, waarvan ik de plannen heb gepubliceerd op het SFX discord kanaal.
Live tuning is (voor mij) super belangrijk.
Met de SFX100 controlbox (die mijn zoon heeft ontworpen) kan ik tijdens het rijden bijv de intensiteit van de gordelspanner aanpassen, maar ook de gordel iets strakker of losser doen door middel van de toggle switches.
Mijn andere hobby, het bouwen van sturen gaat ook nog steeds door:
Vandaag heb ik de allerlaatste hand gelegd aan my Audi R8 2020 stuur.
De oplettende lezer weet dat ik er al 1 had, besteld als barebone bij Turn in Amerika.
Ik was echter niet tevreden met de kwaliteit van de afwerking van dat stuur zoals je hier kunt lezen:
Henkus in "Het grote 'show je race-rig' topic"
Johnny had gelijk, het stuur was redelijk snel verkocht en de nieuwe eigenaar in Canada is er super blij mee. Uiteraard heb ik hem eerst uitgelegd waarom ik het verkocht, dat is wel zo eerlijk en het was voor hem helemaal geen probleem.
Alles wat mij stoorde aan de vorige versie is bij deze volledig zelf gemaakte variant netjes in orde.
En inmiddels ben ik al weer begonnen met een compleet ander Audi stuur.
De "simracing closet" heeft ook een update gehad. Alle planken zijn nu wit bekleed en met de led verlichting zijn alle sturen nu mooi verlicht.
[
Voor 5% gewijzigd door
Henkus op 30-08-2020 07:18
]