Ik heb op de FP onder een artikel een beetje een meningsverschil met een persoon.
andreetje in 'nieuws: WhatsApp gaat doorgestuurde berichten labelen'
Ow, en het 'grappige' natuurlijk is, is dat hij er later weer onderuit probeert te komen -> andreetje in 'nieuws: WhatsApp gaat doorgestuurde berichten labelen'
Hier @andreetje hopelijk kunnen we wel een nuttige discussie erover hebben hier, ook al heb ik het afgekapt op de front page. Denk dat het hier namelijk sneller duidelijk wordt wie er hier gelijk heeft over wat zwaarder telt, recht op meningsuiting of verbod op racistische opmerkingen.
andreetje in 'nieuws: WhatsApp gaat doorgestuurde berichten labelen'
Zelf vind ik dit behoorlijk over de scheef gaan en dat heb ik ook gezegd. Nu staat hij al heel vast op -1 maar ik vroeg mij toch af of dit geen -2 hoort te zijn.Was India niet het geweldige land waar veel vrouwen slachtoffer van (groeps-)verkrachting worden?
Bah, smerig volk.
Ow, en het 'grappige' natuurlijk is, is dat hij er later weer onderuit probeert te komen -> andreetje in 'nieuws: WhatsApp gaat doorgestuurde berichten labelen'
Verder wordt er meteen gegrepen naar : 'maar mijn recht op meningsuiting' en dat is allemaal leuk en aardig maar niet toepasbaar ( of alleen toepasbaar zover de regels van het forum/front page niet worden gebroken ).Ik bedoel zelfs niet het hele Indiase volk
Hier @andreetje hopelijk kunnen we wel een nuttige discussie erover hebben hier, ook al heb ik het afgekapt op de front page. Denk dat het hier namelijk sneller duidelijk wordt wie er hier gelijk heeft over wat zwaarder telt, recht op meningsuiting of verbod op racistische opmerkingen.