Toon posts:

Flashpoint Probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Operation Flashpoint is erg mooi.
Maar ik kom verdomme niet voorbij gedeelte after Montignac! Iedereen is naar de knoppe behalve ik, ik weet ook niet waar ik heen moet lopen en om de haverklap krijg ik een kogel door m'n harses! Can anybody give me some directions. Ik zit in het bos (met het handen in het haar):?

Verwijderd

Topicstarter
Come on people, die russen zitten me op de hielen!!

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Dude, na 3 minuten?!
doe es een search, er was pas een topic met allerlij oplossingen.

Kijk hier es rond

• b-gone
  • Laatst online: 29-06-2025
Ok, hier een walkthrough

Niets oppikken van de doden, het bos uit op coord. DF56, zig-zaggen naar de bosjes op DF57, liggend naar de bosjes in DF58, volgende bos induiken (let in het bos op tangos -vijanden), nu krijg je van Papa Bear zo ongeveer wel het alternatieve evac point, verlaat het bos op DH63, weg oversteken en naar het 2e evac punt.
B-)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:48

Bloodclot

Jawier!

ah deze level!!

dat was een toffe en spannende level.
ik volgde een weg naar een dorpje. ik had al een law. bij dat dorpje schoot ik een bmp aan stront. ik pakte een lada. en vervolgde mijn weg naar de alternatieve reddings punt. onderweg nog dwars door een russische peleton heen gebatst. en later uit de auto stappen. want de lada rijdt amper op gras. nog een paar ruskies de dood in gemikt. en aangekomen op het punt.... succes.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

alles wat bloodclot zegt alleen je kan een law pakken van 1 van de 2 dode ventjes voor je... dan omdraaien en wegrennen.. bmp overhoop knallen heuveltje over en jeep jatten (die rijd wel in het gras :) gelijk naar alternative rescuepoint racen en hoppa klaar (ik dee er 3 dagen over voordat ik hier een topic erover zag :)

blup

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Kijk ff rond. want er loop 2x 3 russen op je af. en 1 scout.. ff kijken naar de route die ze lopen , knap ze ff neer.. dan het je vrij spel.. gewoon zeer sneaky blijven!

Tip..

Ik neem mee.. van de dooien..

LAW en M16+M203.

en watch out for BMP's/

het gaat je zeker lukken,

wel een lange missie :)

Succes, Command0 :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Kan iemand met Flashpoint kennis mij misschien ook helpen? Ik zit in missie 3 (combined arms ofzo) en daar storm ik vrolijk mee richting het dorp, daar worden we gewaarschuwd voor de T80's en dat we moeten terug trekken, ik kom keurig met mijn sergant op die heuvel, mission accomplised. Vervolgens een filmpje met een grafheuvel en daarna weer het intro scherm. (ik denk zelf dat er teveel doden zijn gevallen, maar hoe voorkom ik dat???) Heb de missie stuk of 15 keer geprobeerd, waarvan 7 keer deze uitkomst (en 8 keer mijn kop eraf :o ), vind het zeer frustrerend, temeer het maar missie 3 is :(

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Thanks for the replies, uiteindelijk ben ik overgestoken naar the second evac. Kwam veel dudes tegen maar met veel liggen en als het moet een granaat, (ik had er drie tegelijk) kwam ik eindelijk aan. Door de guerilla's gepakt en samengezworen tegen de russen. Volgende missie de civilians redden, maar die worden ook opgeblazen. Ik heb het dorp wel veilig kunnen stellen. De jeep gejat maar toen werd ik aangevallen door russen vanuit de bergen. Nog wat op ze geschoten en weggescheurd, toen kwam ik bij de nieuwe target, (klein kamp) maar toen verder niks...? Any help?

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

je moet als het goed is met de rebels in een vrachtwagen springen en tot je wordt tot de volgende punt gebracht. met die jeep had ik niks te maken.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

je moet die truck in en dan rij je naar een bergje allemaal uitstappen en naar bovenrennen... komt nog een 2e truck aan met russen altijd leuk om die neer te halen met law :)

blup

• _Stryker_
Ik zit vast dammit. Het level heet rolling thunder en je moet met vier abrams montignac overnemen. onderweg kom je langs een post van de vijand waar ze tig rpg en AT gasten hebben. Daar wordt ik al helemaal overhoop geschoten en daarna moet je ook nog es M. overnemen, daar is aanwezig: 2 BMP's een t80 een shilka en een Hind die je niet eens kan mollen. plz help, ik zit grondig vast, #^%^& level :(

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ik zit ook vast bij een missie

dan moet je een convoy begelijden.

moet je 6 km lopen... ik heb de gedult er niet voor. ben je eindelijk bij de volgende kruispunt. komt er een t72 en dood ben je. weer overnieuw.. :( ik heb het gedult niet... sorry.

ik ben een multiplayer freak. dus ik zit met smart te wachten op de multiplayer patch!

• b-gone
Ok Stryker,

die missie is juist gaaf!! Stap in je eentje uit als je het eerste dorp heb ingenomen. Je kan evt. van de dode russen wapens innemen (raketwerper).Geef de rest van je troep de opdracht stop (anders komen ze achter je aan met hun tanks). Vervolgens ga je op lange afstand die barricade te lijf (jawel, met je XM-133) bijv vanaf de heuvels. Je kunt zo die hele barricade uitschakelen.
Maar let op: die weg naar de barricade ligt vol met mijnen!! Ik ben gewoon doorgereden en het spel (PApa Bear) past z. in commentaar aan op je gejammer dat je niet ver kunt because of the mines. Je zou na die barricade dus ook via de kust Montignac kunnen bereiken...... *D

• b-gone
[quote]Op woensdag 18 juli 2001 22:27 schreef Bloodclot het volgende:

Hoe heet die missie dan :?

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:04
Op woensdag 18 juli 2001 22:27 schreef Bloodclot het volgende:

moet je 6 km lopen... ik heb de gedult er niet voor. ben je eindelijk bij de volgende kruispunt. komt er een t72 en dood ben je. weer overnieuw.. :( ik heb het gedult niet... sorry.

ik ben een multiplayer freak. dus ik zit met smart te wachten op de multiplayer patch!
gaat tie lopen :o

er is ook een jeep hoor. of als je het leuk vindt een vrachtwagen. of je kan dat bepanserde geval met machinegun bezetten met je manschappen.

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 22:11 schreef _Stryker_ het volgende:
Ik zit vast dammit. Het level heet rolling thunder en je moet met vier abrams montignac overnemen. onderweg kom je langs een post van de vijand waar ze tig rpg en AT gasten hebben. Daar wordt ik al helemaal overhoop geschoten en daarna moet je ook nog es M. overnemen, daar is aanwezig: 2 BMP's een t80 een shilka en een Hind die je niet eens kan mollen. plz help, ik zit grondig vast, #^%^& level :(
dat stuk staat niet voor niks op de kaart aangegeven in het rood met een uitroepteken, zodra je objective 1 hebt, cross er dan omheen (langs het strand), en ga lekker verder. later krijg je additional support van nog 2 abrams

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 22:27 schreef Bloodclot het volgende:

die is makkelijk, alleen erg lang.
stap met 4 man (jij, driver, gunner, LAW soldier) in die APC
en cross een heel eind vooruit. onderweg kom je wel wat soldaatjes tegen, maar die kunnen toch niks doen. want jij hebt een machine gun op die apc en desnoods rij je over ze heen. later komt je weer zo'n zooitje tegen, maar dan heeft er zo'n rus een RPG, dus... uit die apc, alles afknallen, en als de apc nog heel is, verder crossen. bij het kruispunt waar je moet kiezen tussen rechtdoor of rechtsaf, heb ik rechtsaf gekozen, k kwam weer in Arduny (of whatever), en daar stonden NATO soldiers. verderop kom je een T72 tegen. ondertussen is het convoi wel doorgereden, met de rest van je squad. (ondere andere 2 LAW soldiers). schakel die T72 uit, geef die 2 LAW soldiers wel cover, anders gaan ze heel gauw liggen (en komen niet meer overeind).

daarna is het een kwestie van crossen maar

• Rexomnium
  • Laatst online: 11-02 21:28

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op woensdag 18 juli 2001 17:00 schreef linkert2000 het volgende:
Thanks for the replies, uiteindelijk ben ik overgestoken naar the second evac. Kwam veel dudes tegen maar met veel liggen en als het moet een granaat, (ik had er drie tegelijk) kwam ik eindelijk aan. Door de guerilla's gepakt en samengezworen tegen de russen. Volgende missie de civilians redden, maar die worden ook opgeblazen. Ik heb het dorp wel veilig kunnen stellen. De jeep gejat maar toen werd ik aangevallen door russen vanuit de bergen. Nog wat op ze geschoten en weggescheurd, toen kwam ik bij de nieuwe target, (klein kamp) maar toen verder niks...? Any help?
Deze missie is idd redelijk lastig. Je moet die civilians evacueren naar dat kamp in de bergen en ze moeten alle DRIE overleven. Ga het dus maar weer lekker opnieuw doen :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Topicstarter
Nu ben ik al een stuk verder gekomen met jullie hulp. Nu mag ik eindelijk tanks besturen. Maar verdomme wat rijden die dingen moeilijk. Komt dit door de amateuristische bestuurder of door mij. Wanneer ik links zeg gaat hij naar rechts. Gek van te worden. :r

• _Stryker_
ok, bedankt voor de replies. Ik ga t maar weer es proberen...
Pagina: 1