Toon posts:

[OFP] het grote ik zit vast topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 574 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hier kan je alles neerzetten als je vast zit

ik zit nu vast in le moul helemaal in het begin in een tentenkamp er lopen wat mannetjes rond en ik ben net een heel eind gelopen met mijn team (4 man met mij erbij) ik sta nu zeker al een kwartier te wachten maar er gebeurt niks :( wat moet ik nu doen?

ps: het is de missie waarbij je aan het begin in zo'n panser voertuig zit en dan een stukje gaat rijden ik weet de naam niet uit mijn hoofd :(

Verwijderd

Ik zit helemaal in het begin vast , je moet dan naar die truck rennen , maar die kan ik niet vinden en dan schiet die officer me voor mijn donder.

Verwijderd

Misschien handig als je de titel van het spel ergens (liefst in de titel) noemt. ;)
Ik weet wel dat het om OF gaat, maar voor mensen die het geweldige spel OF niet kennen is dit wel verwarrend.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:26

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

ja welk spel is da?

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Ook meer duidelijkheid over het level waar je inzit. Kan et niet thuis brengen :)

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:43
Ik zit ook vast in een bepaalde missie. Wil iemand even naar mijn topic kijken a.u.b. de missie waarin ik vast zit heet STRANGE MEETING

Verwijderd

Ik zit vast in After Montignac :( Ik zit alleen in een bos vol met schietgrage Russen en ik wil graag levend eruit komen ;) Wie heeft de gouden tip?

Verwijderd

Operation FlashPoint?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Ik ben nou een black ops, met een gedempte HK :9 . Mot tenks opblazen, maar wordt telkens neergeknald.

Steam

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 23:36 schreef HlpDsK het volgende:
Operation FlashPoint?
jups..

anyways, zet ff de naam van de missie erbij, die beschrijvingen helpen alleen maar als je weet welke missie het is

Zoals bij Unexpected, dat kan gewoon bijna elke missie zijn in het begin. Daar schiet je dus niks mee op.

Zelfde geldt voor minipolopikoler.

Wil je dus hulp zet dan AUB de missie naam erbij.

Zul je altijd zien, zet iemand de missie naam erbij, ben ikzelf nog niet zover :P (racetows)

Jeanluc, Dat is gewoon de makkelijkste missie als Black op. Gewoon blijven proberen.
Let wel op die patrouille die de tanken in de gaten houdt en schiet niemand neer in die basis! Verder moet je gewoon alles sluipend doen en 1 tank opblazen is niet genoeg! Je moet minstens 2 tanken opblazen (op veteran mode althans, cadet weet ik niet)

Supershiva, dat is idd een pittige missie. Je hele team gaat dood, dat hoort zo. Wat ik heb gedaan is dit: Wanneer je team die tanken gaan aanvallen ben ik richting de kust gelopen. (eerst omhoog langs het bos) Tijdens het gevecht steek je over richting het dorp en laat je je vallen bij de kustlijn. Meestal word je niet gezien maar in jouw geval zal het moeilijk worden omdat jij nog maar 1 teammate over hebt. Lukt het je toch dan kan je rustig doorlopen met een kleine omweg naar je evac point. Dit is volgens mij de makkelijkste en veiligste manier. Als het niet lukt moet je de missie ff overnieuw spelen en zorgen dat je meer teammates overhoudt (ikzelf had er 5, het is dus mogelijk)

Succes!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Met die tanks op blazen. Gewoon naar links waar je begint, naar beneden kruipen, dan bom bij een tank leggen, andere tank rijdt heen en weer, kijk waar hij ongeveer stopt, daar ook bommetje. Dan weer omhoog kruipen. Schiet die rocket mannetje effe neer en dan wahten tot tank komt en dan opblazen, en Alpha code geven.

<edit>
Zie net dat oplossing al hier boven staat |:(
</edit>

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:45
Ik zit en blijf vast zitten in Hold Malden

Waarbij die gekke het strand op komen :( ik wil er voor bij want ik zit nu al een week vast daar elke keer ga ik daar door hen met rennen en nog eens rennen omdat er gewoon heel veel zijn en dan is het afgelopen ... :( moet ik hem weer op nieuw doen :( want wat ik ook doe nu hij blijf op nieuw zeueren dat ik het over nieuw moet doen :( HELP ME PLEASE

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Albinoraptor
  • Nu online
Hold Malden is ook niet zo moelijk, meteen als missie start naar Machine geweer rennen. En knallen, daarna als ze zeggen, they 're bombing us, snel weg, en naar het Noorden rennen, zijn nog wat mannetjes als je naar het noorden rent. Lukt toch niet om het stadje vast te houden. Is trouwens ook missions objectief , dat je weg moet.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:45
Op vrijdag 29 juni 2001 13:41 schreef Albinoraptor het volgende:
Hold Malden is ook niet zo moelijk, meteen als missie start naar Machine geweer rennen. En knallen, daarna als ze zeggen, they 're bombing us, snel weg, en naar het Noorden rennen, zijn nog wat mannetjes als je naar het noorden rent. Lukt toch niet om het stadje vast te houden. Is trouwens ook missions objectief , dat je weg moet.
DAT heb ik gedaan Missie volbracht en dan krijg ik weer die vent die zegt dat ik het weer moet proberen of dat ik weg kan :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

voor al die gasten die vast zitten in dat bos in after montignac. hier was al een topic over, maar t makkelijkst kun je een voertuig jatten in zo'n omringend dorpje.

• Albinoraptor
  • Nu online
:? Heb dat level in 2-3 keer gehaald. Maar dat heb ik nog nooit gehad. Heb je misschien te veel van die rode kruisje als je je missie hebt volbracht? Had ergens gelezen als je te veel rode kruisjes had, dat je niet door kon gaan.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 14:12 schreef Albinoraptor het volgende:
:? Heb dat level in 2-3 keer gehaald. Maar dat heb ik nog nooit gehad. Heb je misschien te veel van die rode kruisje als je je missie hebt volbracht? Had ergens gelezen als je te veel rode kruisjes had, dat je niet door kon gaan.
die rode kruisjes zijn toch per missie, huh?

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:47
Wacht maar tot jullie in de level zijn waar je als Piloot moet ontsnappen uit die tent, terug naar NATO.

Zet je gamma van je beeld dan maar alvast een stukje hoger en zorg niet dat enig beetje licht van buiten op je monitor schijnt :)

HINT: Eerst BMP jatten, achteruit rijden, gunner positie innemen, piloten doodschieten, veilige positie innemen met BMP, even wat bedreigingen om je heen uitschakelen, pakdaarna die Heli en vlieg vervolgens naar zee ( 200 a 300m) . missie compleet.
Dit alles moet snel gebeuren anders wek je die tankjes, die het niet met dank afnemen.

Oops was geen hint maar mijn versie van ontsnappen uit die klote LZ ;)

Missie's daarna worden alleen maar moeilijker en vereisen best gigantisch tactisch inzicht.
Rambo style werkt gewoon niet :+

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• Albinoraptor
  • Nu online
Wie is dat Rambo :? :P .
Effe terug komen op kruisjes, volgens mij geld dat voor een aantal achtereen volgende missie. Als je weer naar basis gaat, of iets heel anders gaat doen, vervallen ze? Of zo iets, is maar een gok. Had ik ook bij een missie eerst 3 kruisje en daarna 4 na volgende. Dus als je het slecht doet misschien in oplopend orde?

• pica
BTW, heli's rulen :) .

Steam

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 15:52 schreef JeanLucPicard het volgende:
BTW, heli's rulen :) .
echt wel :)

Verwijderd

Is iemand al voorbij de missie 'Taking Command' gekomen?

Dat is echt een irritante missie!! Ik doe alles goed.. iedereen leeft nog... russen trekken zich terug... evengoed rode kruisjes bij de debriefing :(

'k vind het ook heel vervelend dat je maar 1 x kan saven :(

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik zit nu vast in een missie waarbij ik als 1 of andere super SEAL/Commando een stel Russische tanks moet uitschakelen. Als het ook nog ff kan, moet ik ook nog wat van die RPG soldiers neerknallen.

Ik begin op een hoge heuvel waarbij ik onder mij dat RPG team heb zitten en verderop de 2 russische tanks die ik moet uitschakelen met Satchel charges.

1 van die tanks die staat stil en daar kom ik nog wel bij.. maar die andere tank raced telkens van hot naar her!!

Als ik het RPG team neerschiet en dan de RPG-75s pak.. dan kan ik die tanks niet vernietigen. Ik schiet er op maar die T-72's die gaan maar niet dood. Zijn ze in deze missie "onkwetsbaar" voor RPG-75s zodat ik ze met die Satchel charges MOET uitschakelen???

Iemand enig idee? Ik weet helaas de naam van de missie niet.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

ik zie net dat de oplossing hier ook instaat.. :) Maar wel mega flauw dat ik die tanks niet kan opblazen met wat RPG-75s hoor.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Bajo
Je kunt ze wel uitschakelen daarmee, maar het is de kunst 'waar' je precies mikt.

Ik richt altijd op de koepel, lukt meestal wel, maar bij de T80 ligt het toch even anders nl bij deze tank kun je blijven lawen of rpg'en, maar totaal vernietigen gaat haast niet, vanwege z'n sterke pantser.
Je moet daarvoor die andere law hebben die je maar 1 keer kunt schieten, of die tijdbommen en of mijnen.

Verwijderd

Topicstarter
de missie heet "Alert". wie kan mij helpen?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ff een screenie genomen van de map

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/knudp/ofpmap1.jpg

mischien schept dit duidelijkheid :)

<edit>
ik zit nu dus bij le moule en er gebeurt niks zodra ik terug ga lopen naar dat dorp met elliminate all hostiles dan schreeuw de commander "get back in posisition"
</edit>

Verwijderd

Topicstarter
als ik nog verder weg loop dan wordt ik zelfs terug geroepen door de base!! dus waarschijnlijk moet ik niet terug gaan :+ wat dan?

Verwijderd

Dat is die missie waar je 'zogenaamd' een dagje vrij hebt. Al snel krijg je een bericht van je leider dat hij onder 'heavy fire' is. Als het goed is krijg je nu je missie. Je moet in een truck stappen (volgens mij ben jij de bestuurder).

Loop niet het dorp uit maar loop gewoon een beetje rond in dat dorp. Ik weet niet wanneer je precies dat bericht krijgt. Misschien gaat het op tijd of je moet over een bepaalde trigger lopen.

succes!

• pica
Tazzman: Jup, ik had ze ook neer ge-rpg-t :) . Nu ben ik bij de 2e missie van de Black Ops.
Op vrijdag 29 juni 2001 19:19 schreef ds het volgende:
Dat is die missie waar je 'zogenaamd' een dagje vrij hebt. Al snel krijg je een bericht van je leider dat hij onder 'heavy fire' is. Als het goed is krijg je nu je missie. Je moet in een truck stappen (volgens mij ben jij de bestuurder).

Loop niet het dorp uit maar loop gewoon een beetje rond in dat dorp. Ik weet niet wanneer je precies dat bericht krijgt. Misschien gaat het op tijd of je moet over een bepaalde trigger lopen.

succes!
Je stapt in APCachtig iets, maar bestuurd hem neit zelf. Je moet daarna gewoon alle ventjes overhoop knallen.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem al gehaald :) ben nu bij After Montignac

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 20:28 schreef UneXpeCteD- het volgende:
ik heb hem al gehaald :) ben nu bij After Montignac
hooooo, wacht eens even. Na Alert krijg jij de missie "After Montignac?" Ik krijg namelijk de missie "Montignac mus fall"

Vandaar dat die missie mij dus niet bekend voorkwam.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar die heb ik nu ook gehaald en nu ook after montignac ik had die montignac must fall al gehaald gelijk

Verwijderd

ik heb 'after montignac' nooit gedaan. Hij staat ook niet in mijn lijst. Naja, ik heb er ook geen probleem mee.

Verwijderd

Topicstarter
after montignac komt NA Montignac must fall.

Verwijderd

Topicstarter
zo ik zit alweer vast :( de missie is Rescue waarbij je met de guerries samen een dorp moet saven en dan hossies over een berg brengen. ik wordt dus steeds op de berg (heuvel whatever) neergeschoten ze komen van beneden en van opzij :( weet iemand hoe ik dit kan halen?

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 22:19 schreef UneXpeCteD- het volgende:
zo ik zit alweer vast :( de missie is Rescue waarbij je met de guerries samen een dorp moet saven en dan hossies over een berg brengen. ik wordt dus steeds op de berg (heuvel whatever) neergeschoten ze komen van beneden en van opzij :( weet iemand hoe ik dit kan halen?
Zelf dekking zoeken op die berg, zorg dat je je teamgenoten wat cover geeft zodat zei de rest kunnen doen. Kan je niet echte tips geven in deze missie. Gewoon blijven proberen.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Had ik ook problemen mee. Paar keer geprobeerd, toen op het geniale :+ idee gekomen om die ruskies die van bovenop de berg komen van rechts te 'flanken'. Leuke was dat ik er 6 ofzo in een keer neer kon maaien op deze manier (had eerder een PK machinegun van dooie Rus gepakt). Daarna kon de groep ongestoord de berg op.

Klopt overigens dat de manier waarop je een missie volbrengt soms invloed heeft op welke missie je daarna speelt, heb ik al een paar keer gezien. Ik heb bijv ook geen 'After Montignac' in mn lijst alleen 'Montignac must fall'.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Overigens is die 1-save makkelijk te omzeilen. Even alt-tabben en naar je OF/users/<naam>/saved/campaigns/1985 dir fietsen, save.fps renamen/moven/deleten en weer terug naar OF alt-tabben. Dan kan je weer saven.

f.k.a D³

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-01 12:48
Ik heb een beetje een vastzittende hoest, kan ik dat ook hier melden? :)

Verwijderd

storm gelijk met de hossies naar boven. ga daar op de rand van die berg (voor zover die er is) liggen. en cover de retreat van je team. t kan zijn dat er een paar down gaan, maar dat geeft niet, t gaat om de hossies. als je pech hebt, dan wordt je bovenop de berg aangevallen door een apc met gun erop. zorg dat die plat gaat (door LAW/AT ofzo) voordat ie het kampje daar bereikt. dat ding maakt gehakt van alles wat daar rondloopt.

even later heb je mission complete.

die apc van de russen, kwam nadat ik het vuurtje van het kamp had aangestoken :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
is er iemand al in dat level dat je in je 1tje een paar tanks moet opblazen dmv charges? je bent een seal en je loopt midden in de nacht, vet tof, die tanks zie je niet als je op de grond zit, 1tje reed me bijna over, maar zag me niet! :D

• Mister_X
Op zaterdag 30 juni 2001 00:22 schreef Mister_X het volgende:
is er iemand al in dat level dat je in je 1tje een paar tanks moet opblazen dmv charges? je bent een seal en je loopt midden in de nacht, vet tof, die tanks zie je niet als je op de grond zit, 1tje reed me bijna over, maar zag me niet! :D
owww. dit was echt MEGA STOER, op die basis staan vet veel tanks, en al die bestuurders staan rond een kampvuur, dus je moet zorgen dat je die eerst neerpoeft, scheelt weer een paar tanks op je dak, daarna rende ik naar de heli, een grote lompe was het, maar wat blijkt nou, die tanks gaan gewoon op jou schieten met mitirieur en zodra je in de lucht bent zijn er al 2 van die hints, en noway dat je met die gare heli dan nog onstapt, ik dus in die heli, en ik draaide me om in een bocht, en mensen, dat zag er toch gaaf uit, overal om die basis en van die helis kwamen van die gele strepen op me af!!! echt vet stoer, ik werd overigens veel geraakt, en terug schieten had weinig zin in die bak, me heli was wel sterk, zelfs toen het voorraam eruitlag die het nog,

wat ook tof is , dat als je geraakt word echt een klap tegen je heli krijgt, dus meteen uit koers bent, of erger... :)

hoe maak je screenshots? het ech strak om die kogels op je af te zien vliegen vanaf de grond in de nacht!

oops tijd gaat snel als je je vermaakt, truste !

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 01:12 schreef Mister_X het volgende:

hoe maak je screenshots? het ech strak om die kogels op je af te zien vliegen vanaf de grond in de nacht!
gewoon print screen en dan alt-tab en dan in photoshop oid plakken en saven! en weer alt-tab en je zit weer in de game! :)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 23:34 schreef Racetows het volgende:
Ik zit vast in After Montignac :( Ik zit alleen in een bos vol met schietgrage Russen en ik wil graag levend eruit komen ;) Wie heeft de gouden tip?
Ehm zit er ook vast... Dus als je een allie tegen komt in de bossen, niet schieten :)

Verwijderd

Topicstarter
gewoon lopen en vooral tijgeren naar het dorpje in het zuid-oosten en daar de tractor pakken. onderweg wordt je point veranderd dan tot de rand van het bos rijden en dan door het bos verder lopen dan wordt je gevangen genomen en komt de volgende missie.

Verwijderd

after montignac:

in province staat een jeep en een oud autootje. maar in province zijn ook 4 soldaatjes en een bmp. als je die jeep wil (is wel handig, wordt je niet herkent door anderen als je er inzit), moet je die bmp weglokken (aan de rand van het bos lopen 4 soldaatjes. die frag je. kort daarna komt de bmp kijken. ondertussen ben je rechts de heuvel opgeklommen en lig je onder wat bomen. met een goedgemikte granaat kun je 3 van de vier (soms wel allemaal) soldaatjes die bij de jeep staan uitschakelen. jeep pakken en wegwezen. of je kilt die 4 aan de rand van het bos. rent naar het pompstation en dan naar de andere kant van province. alwaar je een oud autootje vindt.

je kan ook eerst naar province lopen, vlak voor province ga je rechts richting figari. daar staat een blauw oud autootje en een tractor. je kan er ook mags halen voor je gun :)
persoonlijk vind ik figari makkelijker, want daar zijn geen soldaatjes. en onderweg er naar toe, kom je ook niemand tegen :)

Verwijderd

Topicstarter
yep dat zei ik in het stukje boven jou post :)

Verwijderd

ehhh Ik zit nog steeds vast bij 'Taking Command'. (eerste missie nadat je bevorderd bent tot luitenant)

Iemand sugesties?

• pica
Op zaterdag 30 juni 2001 15:50 schreef Mr.Black het volgende:
ehhh Ik zit nog steeds vast bij 'Taking Command'. (eerste missie nadat je bevorderd bent tot luitenant)

Iemand sugesties?
Die is wel erg makkelijk. Gewoon al je mannen op een rijtje zetten en laten bukken, en w8en maar :D .

Steam

• pica
Ben net langs zoooo'n cewle missie:
Afbeeldingslocatie: http://jeanlucpicard.homestead.com/files/boom.jpg
Via achtekant insluipen, wachten tot patrols weg zijn, bommen planten, smeren en knallen maar :) . 0 kogels in hele missie verspild, maar toch nog 2 ventje gekilld (overreden met truck >:) )

Steam

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op zaterdag 30 juni 2001 18:58 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ben net langs zoooo'n cewle missie:
[afbeelding]
Via achtekant insluipen, wachten tot patrols weg zijn, bommen planten, smeren en knallen maar :) . 0 kogels in hele missie verspild, maar toch nog 2 ventje gekilld (overreden met truck >:) )
Koele missie inderdaad. Stealth wilde de eerste paar keer niet lukken dus toen maar rambo-style gedaan, alle mannetjes uitgemoord en toen de boel opgeblazen. 8-)

Alleen die Shilka reed nog rond dus dat was oppassen. Eigenlijk had ik gehoopt dat die Spetnatz luitjes extra satchel charges bij zich hadden om écht de hele boel vlak te gooien >:) maar dat bleek helaas niet zo te zijn. Ik had overigens 9900 punten, krijg je nou meer punten als je het 'stealth' doet zoals het eigenlijk hoort?

f.k.a D³

• PhiKwadraat300
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Idd. kwel missie.. en dan nog ff vlak voor extraction point. nog ff vanaf de heuvel de achtervolgende Russen afknallen!! :)

• Gehaktbal
Ik ben em gepeerd met de heli, alleen vond die shilka dat nie zo fijn :)
Moest ik ejecten.......:(
Vlak boven de evacuationpoint :)

Verwijderd

Topicstarter
en landde je er toen in? :D

• Gehaktbal
natuurlijk..... :)
Ik kreeg wel extra punten omdat ik ook nog die heli heb laten slopen\gesloopt :)

Verwijderd

Topicstarter
whaha maar echt ik haalde net bijna de missie wordt ik afgeschoten door mijn team terwijl ik onderweg was naar de medic |:( hij ziet een enemy als ik voorhem langs kom en knal ik dood :'(

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Tis gewoon een KWEL SPEL!!! :+

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
KUT spel..
hoe speel je after montignac uit?
Je moet dan naar je escapepoint.. helemaal alleen dan..
doe je dat maar onderweg veranderd die escape zone.. ga je daarheen.. wordt je gevangengenomen door russen (automatisch).
Knal je die russen af.. stopt het game met een positieve score en het feit dat je 'gevangen genomen bent door de russen' ook al heb'k die afgeknalt :?

Wordt je ook uit't spel gekicked.. kan'k opnieuw beginnen.. iemand een idee?

• witchdoc
Op vrijdag 29 juni 2001 14:10 schreef DarthRaider het volgende:
voor al die gasten die vast zitten in dat bos in after montignac. hier was al een topic over, maar t makkelijkst kun je een voertuig jatten in zo'n omringend dorpje.
waar dan trouwens?? ben naar dat dorp gelopen maar dat zat vol russen.. lijkt me raar dat'k die allemaal eerst moet afknallen

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Je moet je IDD gevangen laten nemen. Maar je moet wel SNeakY de heuvel op anders wordt je IDD neergeknald. MAar er is wel 1 Rus die jou kant op komt stormen da op de heuvel.. Die moet je afknallen. De anderen zie je niet achter de bomen. Gewoon naartoe Sneaken.

• witchdoc
Op zaterdag 30 juni 2001 22:00 schreef PhiKwadraat het volgende:
Je moet je IDD gevangen laten nemen. Maar je moet wel SNeakY de heuvel op anders wordt je IDD neergeknald. MAar er is wel 1 Rus die jou kant op komt stormen da op de heuvel.. Die moet je afknallen. De anderen zie je niet achter de bomen. Gewoon naartoe Sneaken.
IK wordt NIET afgeknald..
die russen liggen voor m'n tent, beginnen op *iets* te schieten, 1 gaat dood, ik raap z'n ak47 op en knal iedereen af.. the end.. opnieuw. kutspel! als je sneaky MOET zijn moeten ze gvd me geen wapen laten pakken :(

ow wacht.. 'k begin de logica te snappen.. je knalt 4 man af met een erg luidruchtigie AK47 in russisch gebied... |:( NIET slim!
effe opnieuw dus :(

Verwijderd

Topicstarter
gewoon wachten daaro

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 23:34 schreef Racetows het volgende:
Bij de bomen grens voor je vind je een LAW en wat ammo, snel oppakken en laden... Komt een enemy van links aan rennen, met LAW op een boom vlak bij em mikken en afvuren ( met een M16 kan het ook maar hij mikt aardig goed dus geen risico en opblazen die hap). Nu 180 graden draaien en naar het vijandige dorp rennen door het bos heen. Daar staat 1 tank die je weer met je LAW naar tank hemel kan helpen. Staat ook een Land Rover die je pakt en naar de resque zone mee rijdt. 1e resque zone red je waarschijnlijk niet maar 2e wel.

Verwijderd

is dat level met die ah-1 helikopter waar je een tank peleton moet beschermen maar voordat je er bent moet je eerst buffalo base helpen met 2 BMP-tjes uit de weg helpen, het laatste level?

• witchdoc
Op zaterdag 30 juni 2001 23:02 schreef Hellspawn het volgende:

[..]

Bij de bomen grens voor je vind je een LAW en wat ammo, snel oppakken en laden... Komt een enemy van links aan rennen, met LAW op een boom vlak bij em mikken en afvuren ( met een M16 kan het ook maar hij mikt aardig goed dus geen risico en opblazen die hap). Nu 180 graden draaien en naar het vijandige dorp rennen door het bos heen. Daar staat 1 tank die je weer met je LAW naar tank hemel kan helpen. Staat ook een Land Rover die je pakt en naar de resque zone mee rijdt. 1e resque zone red je waarschijnlijk niet maar 2e wel.
bij mij dus niet..
ik geef volgas naar de 2e LZ, daar aangekomen wordt ik altijd gepakt.. eender hoe'k eraan kom (te voet, auto, noorden, zuiden).. ga ik lopen dan zegtie dat'k opgepakt ben door het verzetsleger, blijf ik in me tent dan zegt ie hetzelfde..

Hoe zijn jullie door deze level geraakt?

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 21:55 schreef poohbeer het volgende:
KUT spel..
hoe speel je after montignac uit?
Je moet dan naar je escapepoint.. helemaal alleen dan..
doe je dat maar onderweg veranderd die escape zone.. ga je daarheen.. wordt je gevangengenomen door russen (automatisch).
Knal je die russen af.. stopt het game met een positieve score en het feit dat je 'gevangen genomen bent door de russen' ook al heb'k die afgeknalt :?

Wordt je ook uit't spel gekicked.. kan'k opnieuw beginnen.. iemand een idee?
lees mijn uitleg op pagina 2

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 02:17 schreef poohbeer het volgende:

[..]

bij mij dus niet..
ik geef volgas naar de 2e LZ, daar aangekomen wordt ik altijd gepakt.. eender hoe'k eraan kom (te voet, auto, noorden, zuiden).. ga ik lopen dan zegtie dat'k opgepakt ben door het verzetsleger, blijf ik in me tent dan zegt ie hetzelfde..

ik heb de auto in Figari gepakt (s wel een eind lopen, maar in Figari lopen geen russen :) ). ben daarna naar 2e resc. point gegaan. was er ietsje eerder dan dat die er was, dus heb in het bos daar vlakbij gewacht. en ben daarna voorzichtig (vanaf het zuiden) naar dat punt gelopen. daar werd ik gevangen genomen en in zo'n tent gezet. even later een hoop geschiet buiten...en kort daarna mission complete.

Verwijderd

Topicstarter
yup zo moet ie ook gewoon blijven staan in die tent en niks doen, geen wapens oid pakken!

• witchdoc
Op zondag 01 juli 2001 09:14 schreef UneXpeCteD- het volgende:
yup zo moet ie ook gewoon blijven staan in die tent en niks doen, geen wapens oid pakken!
Als ik blijf staan in die tant komt er na een half minuutje wachten een tank aangereden (hoor je), dan krijg ik mission completed, maar in de 'samevattting' heb'k dan geen rode kruisjes maar zegt ie dat'k ben gevangengenomen door het resistance army en dat niemand weet wat er met me is gebeurd. Daarna word ik naar het 'home' schermpje gecatapulteerd.. kan'k opnieuw beginnen dus :(

't Is toch echt de bedoeling dat'k IN de tent blijf he? Totaal zonder wapens. Of moet'k weglopen zonder wapens? Zo ja, waarheen dan?!

• pica
Dat hoort ook zo voor 100%, behalve dat teruggekatapulteerd stukje :P .

Steam

• witchdoc
IEmand enig idee hoe ik 'niet volgens de regels' voorbij dat catapulteerstukkie greaak misschien?
Iemand die de user map dat stukkie missie daarna kan kopieren ofzo?
Ik wil namelijk wel verderspelen ;(
De eerste 10 keer was nog leuk, maar nu begint't toch maar irritant te worden..

• witchdoc
krijg nou de klere.. dacht ik effe de vorige missie opnieuw te spelen en zo hopelijk verder te raken.. knalt dat spel me weer naar het 'home' scherm na die missie :(
ik stop er maar mee.. niet fun meer zo

• _Stryker_
  • Laatst online: 27-04-2025
Je hebt toch toevallig niet zo'n schijfje die groen of blauw is aan de onderkant he? ;)

• pica
Op zondag 01 juli 2001 14:30 schreef _Stryker_ het volgende:
Je hebt toch toevallig niet zo'n schijfje die groen of blauw is aan de onderkant he? ;)
Ik wel, dus? >:)

Steam

• witchdoc
Op zondag 01 juli 2001 14:30 schreef _Stryker_ het volgende:
Als ik hier nee op antwoord ga'k de illegaliteit in zeker?
Heb'k dat nodig voor iets dan?

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 02:17 schreef poohbeer het volgende:

[..]

bij mij dus niet..

Volgends mij moet je dus opgepakt worden... Of het is een 2e mogelijkheid om dit level uit te spelen. Of je haalt de 1e escape route of je haalt de 2e escape route, ik heb alleen de 2e gehaald.

Verwijderd

Zit nu als Special Ops tankjes op te blazen net een silenced HK, erg cool level.

Verwijderd

Topicstarter
hehe :) daar ben ik nog niet :)

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 16:16 schreef Hellspawn het volgende:
Zit nu als Special Ops tankjes op te blazen net een silenced HK, erg cool level.
daar ben ik dus nu ook. ik frag die 4 gastjes die onder mij staan. pak daarna een RPG launcher. maar t lukt mij niet om die stilstaande tank op te blazen met die RPG.
moet dat echt met die satchels?

• witchdoc
gvd ik wil ook verder! :( ;(

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

nog steeds een vette game :)

Verwijderd

Topicstarter
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa OFP ruled gewoon!!!!!!!

• witchdoc
OFP roelt pas weer zodra ik die level kan uitspelen..
Heeft toevallig niemand een userdir voor me waardoor ik die level waar je gepakt wordt door de russen voorbij kan geraken?

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:19

johnwoo

3S-GTE

Op maandag 02 juli 2001 08:58 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

daar ben ik dus nu ook. ik frag die 4 gastjes die onder mij staan. pak daarna een RPG launcher. maar t lukt mij niet om die stilstaande tank op te blazen met die RPG.
moet dat echt met die satchels?
Hmm daar zit ik ook... heb em nu 3 keer geprobeerd, alle infantry lukt nu wel (als je beneden bent ff met die commie sniperrifle aan de slag gaan, als alles dood is weer verder met de HK :[ ), maar ook ik krijg die tank niet neer met de RPG, en ik kom gewoonweg niet dicht genoeg in de buurt van die stilstaande tank om een satchel neer te leggen; ik word telkens door hem gezien, maakt niet uit van welke kant ik aankom... en je kan pas een satchel voor die rijdende tank neerleggen als die stilstaande dood is...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 13:08 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Hmm daar zit ik ook... heb em nu 3 keer geprobeerd, alle infantry lukt nu wel (als je beneden bent ff met die commie sniperrifle aan de slag gaan, als alles dood is weer verder met de HK :[ ), maar ook ik krijg die tank niet neer met de RPG, en ik kom gewoonweg niet dicht genoeg in de buurt van die stilstaande tank om een satchel neer te leggen; ik word telkens door hem gezien, maakt niet uit van welke kant ik aankom... en je kan pas een satchel voor die rijdende tank neerleggen als die stilstaande dood is...
die stilstaande kun je opblazen door vanaf de zee kant ernaar toe te lopen. en dan zo'n satchel te plaatsen aan de zijkant, maar dan die rijdende nog. en bij mij komt er altijd zo'n k*t jeep aan :(

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 13:15 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

die stilstaande kun je opblazen door vanaf de zee kant ernaar toe te lopen. en dan zo'n satchel te plaatsen aan de zijkant, maar dan die rijdende nog. en bij mij komt er altijd zo'n k*t jeep aan :(
Ik weet niet wat jullie doen hoor, maar ik heb die missie gehaald door 2 kogels af te hebben geschoten om die secondary objective te halen (liep een ventje op de wacht)

oh en je moet minstens 2 tanken opblazen anders krijg je zo'n message dat je je missie hebt gefaald en dat het russische tank leger nog steeds erg groot is.

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:19

johnwoo

3S-GTE

Op maandag 02 juli 2001 13:06 schreef poohbeer het volgende:
OFP roelt pas weer zodra ik die level kan uitspelen..
Heeft toevallig niemand een userdir voor me waardoor ik die level waar je gepakt wordt door de russen voorbij kan geraken?
Dit is mijn eerstvolgende save:
http://www.noncop.nl/~johnwoo/save.fps.zip
FF het bestandje wat erin zit renamen naar save.fps

Je wordt dus gepakt, en een minuut later door het verzetsleger weer bevrijd. Eerst moet je met hen een missie doen (die had ik niet gesaved...)
Vervolgens moet je met ze in een truck (met civilian kleding) door Russisch gebied naar hun hoofdkwartier in een kasteelruïne. Halverwege wordt het schieten en knallen de Russen de truck overhoop. Je moet verder te voet naar het kasteel. In deze savegame ben je onderweg naar het kasteel. Ik denk dat je zo'n 20 minuten overslaat. Have fun :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• witchdoc
thx johnwoo.. maar heb je gans die dir niet? als in 05aftermontignac maar dan 06 voor die level?
'k Ga deze savegame in elk geval proberen.. hopelijk geraak'k er voorbij.. maar dat weet'k vanavond pas (op werk heb'k geen OFP) ;)

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

uh. iemand al in de level waar je als Black ops (4 man) een hind basis moet zoeken?? en 3 extraction point heb/./.

je raad het al, ik kan de basis niet vinden..

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 13:31 schreef PhiKwadraat het volgende:
uh. iemand al in de level waar je als Black ops (4 man) een hind basis moet zoeken?? en 3 extraction point heb/./.

Eej, beter luisteren naar dat gesprekje!!!!

je moet ongeveer 1200 meter constant richting het noorden lopen. gebruik je compas hiervoor 'g'. En pas op voor bmp's en ren niet zomaar uit het bos. Dat dee ik in dat level ook, staat er ineens een tank voor mijn neus (die staat daar standaard stil, omdat dat de beste manier is om bij die basis te komen, niet dus :(, kon ik de hele misschien weer overnieuw doen)

anyways, succes!

Verwijderd

het enigste wat je moet doen bij die missie met rpg gasten en een heleboel tanks is die rpg gasten mollen, het code signaal geven en daarna nokken. de resterende tanks ruim je in de missie erna wel op :)

• Bajo
Op maandag 02 juli 2001 13:31 schreef PhiKwadraat het volgende:

Probeer eens dat autootje te pakken in die stad, en volg een convoy die niet wordt bewaakt door een BMP (Tank).

Je komt er snel achter dat zo'n convoy ineens de weg verlaat en door weilanden rijd.
Ze verraden hun positie, jij kunt dus heel klever in die bossen ronddwalen en die 'secret base' rustig benaderen.

Hint: welus een Hind gevlogen? ;)

Verwijderd

Topicstarter
dat 0wnd :)

• Mister_X
ik zit nu in een redelijk saai level, je moet een paar trucks escorteren naar een vliegveld.

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Kwel man.. ff de satchel plaatsen. komen er stuk of 3 trucks,bmp en jeeps aan. ff een hind jatten. Hind, ff een andere hind uit de lucht knallen. En daarna FEEST/VET! alles overhoop knallen. ff lekker met de 30mm raggen. Nog ff een T80 en Shilka's meepakken. daarna ff touchdown. nog ff een satchel plaatsen. ff wachten en daarna. Touch off all Bombs!! BOEM!! Yar!! Vette level. en daarna rustig weg sneaken. >:) De Levels worden steeds leuker !!

Verwijderd

Topicstarter
kewl! :) daar ben ik nog niet :P ik moet nu een klein basisje defenden ofzo :)

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

MM. ik kom later in een level waar je een platoon tanks bestuurd. Je moet dan een Spearhead aanval uitvoeren. Kom je verderop een T-72 !! jaja zonder bemaning tegen. Alleen ,,.. Ik kan er niet in..

Iemand al es een T72 / 80 gejat/bestuurd?? :9

Verwijderd

Topicstarter
mjah gewoon in de mission editor een tank neer raggen en lekker rond gaan crossen!!! dat is echt kewl! :)

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

mjah gewoon in de mission editor een tank neer raggen en lekker rond gaan crossen!!! dat is echt kewl!
Dat is een goed idee, misschien ff met de editor alle vourtuigen uitproberen. :9~
Pagina: 1 2 3 Laatste