Toon posts:

[OFP] het grote ik zit vast topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 574 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
best wel irri ja met die klote planes :)

Verwijderd

Zit nu in "Turning the tide", hier ben je commander van een squad en moet je eerst een gebied veilig stellen en daarna een base destroyen samen met een ander squad. Begin het al zat te worden om een squad onder me te hebben want telkens als ik wil vuren zit ik in het command menu |:( Voor de rest erg leuk gedaan om je het spel te leren, vond die tank levels trouwens regeren, erg leuk om over een enemy te rijden met een Abrams tank >:)

Verwijderd

ff wat anders, het spel loopt hier dus nooit vast, heb het origineel met de windows 2000 patch geinstalleerd. Enige keer als het vast loopt is als ik een multi-player join en dan connectie met de host verlies, als ik dan quit dan blijft operationflashpoint in me taskmanager draaien en die kan ik niet quitten. Na een tijdje krijg ik dan een locked pages error en reboot windows 2000 gewoon.

Maw denk dat de crack in de illegale ISO een beetje rag is want toen liep ie hier ook telkens vast, mischien werk die FADE code goed >:) Wil wel es weten of de mensen die lopen te zeuren dat ie vast loopt wel een origineel hebben <gniffel>

Verwijderd

bij mij loopt ie nooit vast :) , ik heb dan ook gewoon het origineel >:)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op maandag 02 juli 2001 13:22 schreef johnwoo het volgende:
Dit is mijn eerstvolgende save:
http://www.noncop.nl/~johnwoo/save.fps.zip
FF het bestandje wat erin zit renamen naar save.fps

Je wordt dus gepakt, en een minuut later door het verzetsleger weer bevrijd. Eerst moet je met hen een missie doen (die had ik niet gesaved...)
Vervolgens moet je met ze in een truck (met civilian kleding) door Russisch gebied naar hun hoofdkwartier in een kasteelruïne. Halverwege wordt het schieten en knallen de Russen de truck overhoop. Je moet verder te voet naar het kasteel. In deze savegame ben je onderweg naar het kasteel. Ik denk dat je zo'n 20 minuten overslaat. Have fun :)
YES! ik ben weer aan't spelen! :)
gewoon effe die level opnieuw starten dan..nu on gaurd patrol :)

• pica
  • Laatst online: 20-01 17:15
Ik zit nou vast in de 1e missie in een a10, naja, het opstijgen niet meegeteld. Na een tijdje gaat 2 neer, omdat 1 zegt disembark. :?
En nog iets later gaat 1 neer. En na een tijdje begint opeens je fuel als een gek terug te lopen, en dan moet je er ook uit parachuteren.
Al ben je dan bijna op de grond, dan ga je ineens naar het hoofdmenu :?

WTF is dit voor iets dan!

Steam

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 23:53 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik zit nou vast in de 1e missie in een a10, naja, het opstijgen niet meegeteld. Na een tijdje gaat 2 neer, omdat 1 zegt disembark. :?
En nog iets later gaat 1 neer. En na een tijdje begint opeens je fuel als een gek terug te lopen, en dan moet je er ook uit parachuteren.
Al ben je dan bijna op de grond, dan ga je ineens naar het hoofdmenu :?

WTF is dit voor iets dan!
zoiets heet Mission Failed ;)

Ik had precies hetzelfde dat je een cobra moest besturen, werd je eerst nog weggeroepen om 2 tanken aan te vallen en daarna moest je een stadje aanvallen. Naja, ik heb die missie 4 keer gedaan (niet dat zo erg was, vliegen is leuk!) voordat ie verder ging..

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ik speel OFP zelfs in 2X2 FSAA !! met onderstaande systeem!!!! in 800X600 en dan in advance options 256 objects in beeld, als ik die terug zet naar 150 kan ik zelfs 2X2 FSAA in 1024 X 768 16bit draaien (wat ik liever ook doe!)

tof he? ik bedoel, tof dat mijn systeem dat trekt!

Verwijderd

Suffer is al een tijdje After Montignac aan het spelen. Hoe ik het ook probeer, bij auto's kom ik niet in de buurt. Ja een tank, die heb ik opgeblazen, vervolgens wordt ik van 2 kanten ingesloten door allemaal russische mannetjes.....en ik ken niet zo heel goed mikken!

Heeft iemand die savegame nog online staan???

Verwijderd

Topicstarter
gewoon naar dat dorpje in het zuid-oosten en de traktor pakken! :) bij de rand van het bos uitstappen en verder lopen

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Ik heb em al uitgespeeld :)
Vraag maar raak *D

Verwijderd

Topicstarter
ikke ook hor :)

• pica
Op woensdag 04 juli 2001 22:29 schreef thesith het volgende:
Ik heb em al uitgespeeld :)
Vraag maar raak *D
Ok, mijn vraag met die a10! :)

Steam

• Gehaktbal
2 dingen:

1. je moet ejecten, hoort bij de verhaallijn :)

2. Er zit een bug in het spel wat je soms na een missie laat terug keren naar het menu. Gewoon blijven proberen totdat je wel een missie verder gaat :)

• pica
Op donderdag 05 juli 2001 11:15 schreef thesith het volgende:
2 dingen:

1. je moet ejecten, hoort bij de verhaallijn :)

2. Er zit een bug in het spel wat je soms na een missie laat terug keren naar het menu. Gewoon blijven proberen totdat je wel een missie verder gaat :)
Whehehe, ik heb zelfs geland, maarja, gaat echt niet verder... nog 100x proberen :) .
Misschien bij dat [move] punt?

Steam

• Mister_X
ik zit in dat level waar je met nog 3 tac ops een geheime basis moet vinden in het donker! (het level dat je krijgt nadat je op everon de airbase herovert heb!) hoeve ben ik van het vliegen af? ik wil namelijk piloot zijn

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

SITUATIE:

Ok hier is mijn ik zit vast probleem:

Ik startte halflife single player (had het al zo lang niet gedaan, dat het gewoon ff moest). Na een lange monorailrit(galgje iemand) kwam ik eindelijk bij de plek waar ik eruit moet. Die security guard hoort mijn richting op te lopen om de deur open te doen. Niet dus. :? dus ik zit vast in een 2e klas monorailcoupe (galfje iemand). Ik reinstall.. niets... Ik weet dat ik in het verleden erg verr ben gekomen (interloper). dus hier moest ik vast wel voorbij komen. HELP!

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

K*t , wist niet dat dit over Operation Flashpoint ging...
SJorry!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:05
Vind het ook maar irri dat je perse commander moet zijn, was pas echt ruig geweest als je zelf kon kiezen of je hoger op wou of niet.

Verwijderd

Ja vet.....ik ben niet met die tractor, maar met een autootje gegaan. Reed ik langs een huis, wilde ik in dat autootje stappen dat daar naast staat. Reed alleen een beetje een tank rond en zo....oeps....dus!

Maar nu ben ik verder....beetje met die verrekijker kijken. Joepie!! Iig bedankt voor de tips.

En hou dit topic hoog....ik heb het nodig!! Hehehe:)

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb nou die 2e specops missie gespeeld (dat je die tanks moet uitschakelen op die basis.. VETTE MISSIE!!!).

Ik ben er nu wel achter dat het NIET neergeschieten van iemand wel beter is...ze kunnen heel dichtbij komen maar zullen je in het donker niet of nauwelijks zien als je kruipt.

Ben dus naar die lege T-80 gekropen en daar 1 satchelcharge neergepoot. Toen was ik weer buiten de basis en dacht.. ja dit is wel erg makkelijk zo .. Ben om de basis heen gelopen.. en ook een satchelcharge bij die BMP neergepoot. Toen verder gekropen naar de meest rechts T-72.

Toen ben ik naar de T-80 gekropen.. en ben d'r in gegaan als gunner. Natuurlijk ging het alarm toen af. Dan maar meteen die 3 satchelcharges laten exploderen en met de MachineGun alle soldaten neergemaaid. Ook meteen die op de toren en die paar RPG soldiers bij het hek. Komt die Shilka er aangeraced.. WHAM! Vol met een Sabot in z'n flank. Te gek om te zien hoe die crew er uitspringt en die ZSU-23 explodeerd... natuurlijk ook de crew maar getrakteerd op een dosis lood. Sabot is herladen en ik schakel de T-72 naar mij (links uit).

Toen ben ik snel uit de T-80 gesprongen en naar de Mi-17 gerend.. er in gesprongen.. Engines On.. en zodra het kon opstijgen, hoogte winnen en er in een rechter bocht vandoor gegaan. Daarna direct zakken tot boomhoogte en zo naar het rendevous punt gevlogen. Ik was net bezig met landen en toen kwam er al "Mission Completed" te staan.. was nog niet eens op de grond!

Waanzinnig missie.. en het toverwoord schijnt wel te zijn.. "op je buik en vooral NIET SCHIETEN".. dan kan je heel ver komen.

Ik heb hem wel veel keer moeten/willen spelen voordat het lukte.. en het was dan ook 3:30 voordat ik naar bed ging.. maar wel de moeite waard. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
wahaha :) sweeet!

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 16:51 schreef tazzman het volgende:
LOL, wrede aktie, ga ik ook een keer doen ;)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik dors met die Mi-17/MI-8 geen andere tanks of andere Mi-24s te lijf te gaan. Het is een blijft een transport chopper met wat rocketpods er onder.. zonder enige vorm van bescherming. Was het nou een Mi-24 geweest.... 8-)

Overigens 2 puntjes:

1) Kan iemand die gun op die Mi-17/Mi-8 gebruiken?

2) Kan die Mi-24 zijn landingsgestel niet intrekken in OpFP?

Ik hoop dat deze 2 puntjes in een toekomstige patch wel worden aangepast.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:19

johnwoo

3S-GTE

Hmm.. je kunt beter met HEATs op tanks knallen, dat gaat sneller :)
Sabots zijn meer voor zachte doelen, zoals groepjes soldaten ( >:) ) of lichte voertuigen (truck, UAZ, BMP).

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Erhm het is juist andersom (in realiteit). Sabot's zijn juist gemaakt om tanks met 1 shot uit te schakelen.

• pica
In (1 van) de laatste laatste missies moet je een scudlauncher mollen..dus ik blij met mij jeepie naar 'hill' gekard, zegtie dat ik nog 5 min heb.
Ik denk, oooh, als ik hem zie, law op zijn kanis, en hopsakee, klaar. Dus ik pa mijn verrekijker, kijk naar het punt, STAAT ER NIX!
Heb zo'n beetje het hele bos doorzocht, maar nergens staat dat rotding...
Kan iemand mij de mapcoords geven?

Steam

• Gehaktbal
ik kan je geen coords geven, maar de SCUD is in de krater, achter een paar bomen in een hoekie. Thats all you need to know :)

• Gehaktbal
Op donderdag 05 juli 2001 17:21 schreef tazzman het volgende:
Ik dors met die Mi-17/MI-8 geen andere tanks of andere Mi-24s te lijf te gaan. Het is een blijft een transport chopper met wat rocketpods er onder.. zonder enige vorm van bescherming. Was het nou een Mi-24 geweest.... 8-)

Overigens 2 puntjes:

1) Kan iemand die gun op die Mi-17/Mi-8 gebruiken?

2) Kan die Mi-24 zijn landingsgestel niet intrekken in OpFP?

Ik hoop dat deze 2 puntjes in een toekomstige patch wel worden aangepast.
1. Ik kan ze gebruiken, gewoon manual fire aanzetten of als gunner er in stappen :)

2. lijkt me logisch, als et niet tussen de commandos staat kan et nie :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op donderdag 05 juli 2001 18:27 schreef thesith het volgende:

[..]

1. Ik kan ze gebruiken, gewoon manual fire aanzetten of als gunner er in stappen :)
Ik echt niet hoor.. ik kan alleen maar die 57mm Rockets gebruiken.. ik kan niet switchen naar die gun die voorop zit!
2. lijkt me logisch, als et niet tussen de commandos staat kan et nie :)
Zoiets dacht ik ook al.. BUGJE!

• Bajo
  • Laatst online: 18:38
Op donderdag 05 juli 2001 18:07 schreef JeanLucPicard het volgende:
In (1 van) de laatste laatste missies moet je een scudlauncher mollen..dus ik blij met mij jeepie naar 'hill' gekard, zegtie dat ik nog 5 min heb.
Ik denk, oooh, als ik hem zie, law op zijn kanis, en hopsakee, klaar. Dus ik pa mijn verrekijker, kijk naar het punt, STAAT ER NIX!
Heb zo'n beetje het hele bos doorzocht, maar nergens staat dat rotding...
Kan iemand mij de mapcoords geven?
Volgens mij vanaf het punt waar niks staat, stukje naar links door die bomen.
Benader het rustig, mol een rpg mannetje, jat z'n wapen, radio die tanks (West leek me leuk)en ong. minuut later die cobra's, in mijn geval storte geen 1 cobra neer en molde ze practisch elke tank en manneke's die er dwaalden.
Tja rpg het 'skutje' ;)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• witchdoc
Op donderdag 05 juli 2001 11:15 schreef thesith het volgende:
die bug had ik na aftermontignac.. ERG irritant :(

Verwijderd

Topicstarter
ik gelukkig nog niet :)

Verwijderd

Suffer staat op wacht. Alleen dat mannetje legt heel snel een bom neer. Dat zuigt....maar ach, heb ik vanavond weer wat te doen!!

Het is beswel een goed spel!!

Verwijderd

bij mij flipt ie heel vaak naar windows, gewoon midden in spel :(

het is zown tof spel alleen jammer van die crashesh

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 23:17 schreef martun het volgende:
bij mij flipt ie heel vaak naar windows, gewoon midden in spel :(

het is zown tof spel alleen jammer van die crashesh
FADE >:)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb er geen last van hoor. Heel af en toe flikkert hij wel es terug naar Windows... En ik heb gewoon de gekochte versie, geen copy.

Overigens heb ik de no-cd crack geinstalleerd eneuh hij lijkt wel beter te lopen :) Zal wel aan mij liggen.. Maar nu hoef ik niet telkens die CD er in te hebben.

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:19

johnwoo

3S-GTE

Op donderdag 05 juli 2001 17:37 schreef tazzman het volgende:
Erhm het is juist andersom (in realiteit). Sabot's zijn juist gemaakt om tanks met 1 shot uit te schakelen.
HEAT: High Energy Anti-Tank
Sabot: kleine granaat in verpakking zodat ie met een groter kaliber wapen afgevuurd kan worden.
dus.. :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Gehaktbal
HEAT is voor infantry? :P

• PhiKwadraat300
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

nee/ja. heat is idd een soort "koperen" raket by impact . In OPF kan je idd beter heat gebruiken voor Infantrie en zachte objecten. Bmp/truck enz// Sabot daarin tegen is lekkur tegen die K*T T72/80 en Hind shopper (jaja!). maar gebriuk liever machinegun tegen trucks,jeeps en infantry. Je bespaart zo munitie..

Maar ff anders..

Ik zit vast ergens in een level waar je door dus gecaptured ben door russiche soldaten, je wordt ergens s'nachts buiten gereden door een paar spetnaz commando's en dan stap je uit. Daarna (??) lullen ze iets in het Russchisch en schieten ze Lekker op je, je heb trouwens geen gun by je. :r .. Het enigste wat ik kan doe is wegrennen , ma tja, je rent zo langzaam , dus wordt ik altijd doodgeschoten. ??? WTF is dit voor een level.. ik zit vast ?!! HELLUP ! ;(

• pica
Op zondag 08 juli 2001 01:41 schreef PhiKwadraat het volgende:

Ik zit vast ergens in een level waar je door dus gecaptured ben door russiche soldaten, je wordt ergens s'nachts buiten gereden door een paar spetnaz commando's en dan stap je uit. Daarna (??) lullen ze iets in het Russchisch en schieten ze Lekker op je, je heb trouwens geen gun by je. :r .. Het enigste wat ik kan doe is wegrennen , ma tja, je rent zo langzaam , dus wordt ik altijd doodgeschoten. ??? WTF is dit voor een level.. ik zit vast ?!! HELLUP ! ;(
Er is een UAZ daar dichtbij, kar daarmee naar het woud, en lees je notes :) .

Steam

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

ff. offTopic ..

Dat OPF elke keer eruit flipt naar windows.. Ik heb dat vaak gehad toen ik mijn P III 500 op 560 had lopen. natuurlijk met mijn AGP op 2x en agpClk op 74 mhz.. na het verzetten van mijn cpu naar 500 had ik het niet meer. Nu mijn 800EB op AGpClk 88 mhz ging ie zeker een paar keer tijdens spelen, ook hangen trouwens. Nu heb ik mijn AGP op AGP 1x gezet en Alles is nu TOF! :)..

Ik denk dat OPF zeer gevoelig is op onstabiele AGP snelheid >66 mhz. met AGP2x of hoger.. ma tja.. dat zijn mijn bevindingen. :)

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Je bedoeld de UAZ waar je ook uitstapt, gewoon erin springen met al die Spetnaz erby ?? *D

• pica
Op zondag 08 juli 2001 01:50 schreef PhiKwadraat het volgende:
Je bedoeld de UAZ waar je ook uitstapt, gewoon erin springen met al die Spetnaz erby ?? *D
Euh, je komt toch uit een hind? Of ben je nog niet neergestort met de a10?

Steam

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Eerst stort je neer met die Missie met de A10 waar je dus verhaallijn-geforced moet neerstorten, daarna krijg je een paar missies, komt er een cut-scene en je wordt dan idd met de hind vervoerd naar een uitvalbasis van de russen. Hier zsit je ff in een tent, maar je wordt dan bewaatk door een spetnaz, hij staat gewoon voor de tent. Daarna wordt je ineens "cutscene" meegenomen in een uaz, ze stoppen ineens je stapt allemaal uit. En ineens gaan de russen (spetnaz) schieten ??? aarg!

• pica
Op zondag 08 juli 2001 01:54 schreef PhiKwadraat het volgende:
Eerst stort je neer met die Missie met de A10 waar je dus verhaallijn-geforced moet neerstorten, daarna krijg je een paar missies, komt er een cut-scene en je wordt dan idd met de hind vervoerd naar een uitvalbasis van de russen. Hier zsit je ff in een tent, maar je wordt dan bewaatk door een spetnaz, hij staat gewoon voor de tent. Daarna wordt je ineens "cutscene" meegenomen in een uaz, ze stoppen ineens je stapt allemaal uit. En ineens gaan de russen (spetnaz) schieten ??? aarg!
Meuh. zwaar vaag.. Ik werd toen in Hind gedouwd, vliegen, en in UAZtje jumpen maar...

Steam

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Yep zelfde missie, maar ik wordt gewoon elke keer geexecuteerd. :( Ik ga GVD die missie es helemaal van voren spelen. En ook dat navigeren via de sterren. Kwel. :)

• witchdoc
GRMBL.. 't is weer zover ;(
spel kickt me richting 'home' (campain, mission, multiplayer kies menu)

Heeft er iemand een savegame van de missie net NA Parthfinder.abel? Zo dicht mogelijk bij't begin als't effe kan. Pathfinder is die missie waar je op't einde hulp krijgt van 2 cobra heli's om een dorpje in te nemen. Dat heb'k dus succesvol uitgespeeld, maar in plaats van naar de volgende missie wordt ik naar het homescreen 'geteleporteerd'.

Graag gans die directory dan (niet enkel de save.fps dus al't effe kan)

• Gehaktbal
http://home.planet.nl/~ramme019/uitleg.JPG
plaatje

blijf stil staan todat de piloten ver van de Hind verwijdert zijn, en de spetznatz ook al stukje zijn weg gelopen.
als ze staan op het punt van het plaatje moet je rennen naar 'punt A'
daar kan je bij ammocrate zowel een PK pakken als een AK, PK is natuurlijk et lekekrste :)
Ga dan door naar 'punt B' en kijk achterom en schiet de soldaatjes neer. (in de burt van de piloten)
op punt'B'aangekomen ga je liggen en knal je iedereen lens die je maar ziet. zorg er eerst voor dat de piloten history zijn en kill dan de rest.
Als je klaar bent stap je in de heli en vlieg je in de richting waar hij met zijn neus naartoe is geparkeerd, volg de kustlijn en je komt bij het kamp dat je in de vorige missie moest overnemen. stap uit (eject desnoods :) ) en loop naar het eerste de beste friendly-mannetje en klaar :)

let wel op dat bij punt B veel mannetjes zitten, een PK pakken bij punt A is dan slim :)

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 16:39
Ik zit vast in de missie Hind Attack, waarbij je met 3 specops een secret base moet vinden en zoveel mogelijk vernielen als je kan. Nou heb ik een soort van basis gevonden op het uiterste puntje van de kaart (soort schiereiland rechtsonder) waar een T80 een een Shilka staat. Deze 2 en alle gebouwen opgeblazen, maar waarschijnlijk is het toch niet de goede basis. Kan iemand mij vertellen waar die secret base ligt (liefst met mapcoordinaten :9 ). Bedankt alvast!

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 22:20 schreef poohbeer het volgende:
GRMBL.. 't is weer zover ;(
spel kickt me richting 'home' (campain, mission, multiplayer kies menu)

Heeft er iemand een savegame van de missie net NA Parthfinder.abel? Zo dicht mogelijk bij't begin als't effe kan. Pathfinder is die missie waar je op't einde hulp krijgt van 2 cobra heli's om een dorpje in te nemen. Dat heb'k dus succesvol uitgespeeld, maar in plaats van naar de volgende missie wordt ik naar het homescreen 'geteleporteerd'.

Graag gans die directory dan (niet enkel de save.fps dus al't effe kan)
ff 2 vraagjes,
1-hoeveel keren moest je al bij colonel blake op t matje komen?
2-moest je het huis uit om aan het spel te komen, of stond het ineens op je computer?

• Gehaktbal
Op maandag 09 juli 2001 01:14 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik zit vast in de missie Hind Attack, waarbij je met 3 specops een secret base moet vinden en zoveel mogelijk vernielen als je kan. Nou heb ik een soort van basis gevonden op het uiterste puntje van de kaart (soort schiereiland rechtsonder) waar een T80 een een Shilka staat. Deze 2 en alle gebouwen opgeblazen, maar waarschijnlijk is het toch niet de goede basis. Kan iemand mij vertellen waar die secret base ligt (liefst met mapcoordinaten :9 ). Bedankt alvast!
Ef58
Eg58

gern gesehen :)

• Mister_X
Op maandag 09 juli 2001 01:14 schreef kleinelievewolff het volgende:
lol, nee dat is hem niet, als je goed oplet zie je de waar alle (de meeste) trucks heen rijden, wacht...

begin het spel opnieuw, loop naar de eerste meeting point, dan naar de volgende (het laaste tac op mannetje) daarna ga je naar dat stadje, kill die paar soldaatjes, stap met ze alle in die trabant, niet op die trucks letten, die lette ook totaal niet op jou, rijd langs die trucks, haal ze in nota bene, ze doen toch nix, op een geven moment zie je alle trucks de wegafslaan en op het land rijden, rij daar nog effe rechtdoor, sla dan ook de weg af, stap uit me je mannetjes, pak verderkijker, zet nachtkijker UIT, (dan zie je de koplampen van de trucks beter) en dan zie je de basis zelf, er staan stuk of 4 helis, trucks en uaz's. (jeeps) en een zooi mannen, ren richting de basis, zodra je met de verderkijker een mannetje kan zien, ga dan liggen, pak verderkijker en gebruik hem als richter, richt met verderkijker op mannetje, beweeg muis NIET, pak dan HK, druk op V, niet aan muis komen, en VUUR 2/3 schoten af, pak verderkijker weer en check of die dood is, ga zo door totdat je gee mannetjes meer ziet, sluip weer dichterbij, maar niet in recht lijn, ga dan weer kijken, en doe het zeflde als net, die andere tac ops schieten vanzelf op mannetjes als ze die zien, dus je doet het niet allemaal alleen, kijk wel uit voor de mannetjes die in het bos liggen! die zie je niet zo gauw (liggen achter de basis)

maar in iedergeval had ik bij die een missie failt, ik had alle mannejtes gekilt maar nix opgeblazen, want in mijn missie objects stond een groen vinky achter dus ik smeerde hem, "mission failt" beetje matig vond ik dat.

maar die op1 volgende missis zijn wel cool, dat je in die heli moet vliegen,

1 vraagje voor mij:

als je in een tank zit kan je met de muis targets aan wijzen,

dat kan ook in een heli, maar ja, ik ga dat ding natuurlijk niet met de muis besturen, is er een toets waarmee je targets kan aanwijzen zodra het puntje er op gemikt is? want die GUN op die heli staat de hele tijd op een target gericht, ook, al is ie dood/kapot! en dan kan niet switchen terwijl er nog wel andere targets zijn (maar niet in menu dus!) dus kan ik met die gun weinig uithalen.

• kleinelievewolff
Op maandag 09 juli 2001 10:07 schreef thesith het volgende:

[..]

Ef58
Eg58

gern gesehen :)
Thanx ;)

• Mister_X
grmpf, jahooor geen dank.... heel verhaal voor je geschreven......

• Gehaktbal
voor zover ik weet is er geen knoppie om targets aan te wijzen behalve TAB.
Anders kan je gewoon rechtermuisknop op NIX drukken en dan wordt et 'no target'
Nuttig? :)

• Gehaktbal
en vliegen in heli met muis gaat hiero zeer puik, tis ff wennen maar zeer goed te doen :)

Verwijderd

ach ja, als mensen beter gaan opletten dan vertellen die black ops nog tegenelkaar dat die basis in het noorden zit (omdat hun teammate daar ook zit). Ach ja, dan heb je van die slimbo's die dan naar het zuiden gaan (schiereiland bv) |:(

haal je kompas tevoorschijn door op 'g' te drukken en loop constant naar het noorden.

• Mister_X
Op maandag 09 juli 2001 12:52 schreef ds het volgende:
ach ja, als mensen beter gaan opletten dan vertellen die black ops nog tegenelkaar dat die basis in het noorden zit (omdat hun teammate daar ook zit). Ach ja, dan heb je van die slimbo's die dan naar het zuiden gaan (schiereiland bv) |:(

haal je kompas tevoorschijn door op 'g' te drukken en loop constant naar het noorden.
ja lol,

je moet voor de gein es proberen een heli te jatten in dat level, zie je percies waar shilka's staan, overal komen van dat hele gebied mooie vuurpijltjes op je af >:) ziet er echt zeer strak uit!

zijn er nog heli levels in het donker?

• Gehaktbal
waarin je ze moet opblazen wel ja >:)
Voor de rest niet :(

Verwijderd

Ik zit vast bij het level: taking command.
Je moet dan met een truck naar een dorpje rijden en dan de russen tegenhouden.
Dit is niet zo'n probleem, maar steeds als ik de missie gehaald heb krijg ik die kolonel te zien en die begint dan te blaten dat ik een schande voor het leger ben enzo :P en dan gaat ie terug naar het hoofdmenu...
Wat doe ik fout?

• Mister_X
Op maandag 09 juli 2001 16:40 schreef Raikane het volgende:
Ik zit vast bij het level: taking command.
Je moet dan met een truck naar een dorpje rijden en dan de russen tegenhouden.
Dit is niet zo'n probleem, maar steeds als ik de missie gehaald heb krijg ik die kolonel te zien en die begint dan te blaten dat ik een schande voor het leger ben enzo :P en dan gaat ie terug naar het hoofdmenu...
Wat doe ik fout?
waarschijnlijk doe je iets wat niet moet! maar welke missie is dat percies? ik let namelijk niet op die level namen als ik speel!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Als je te lang zit te klooien en gewoon te laat aankomt dan krijg je ook de wind van voren ja. Zo snel mogelijk inladen en naar het dorp!

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 16:56 schreef Mister_X het volgende:

[..]

waarschijnlijk doe je iets wat niet moet! maar welke missie is dat percies? ik let namelijk niet op die level namen als ik speel!
Dat is het eerste level waarbij je een squad soldaten moet leiden.
dan moet je met z'n alle in een truck zitten en naar het dorpje Goisse rijden en verdedigen tegen de russen.
Ik blijf dan meestal een beetje achter zodat ik rustig orders aan alle soldaten kan geven enzo.
Dat gaat eigenlijk best goed, de russen trekken zich steeds terug en het dorpje blijft in navo handen, maar daarna krijg ik steeds die kop van die kolonel te zien. en kom ik terug in het hoofdmenu |:( :?

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 17:16 schreef Raikane het volgende:

[..]
dan moet je met z'n alle in een truck zitten en naar het dorpje Goisse rijden en
Dat is het eerste level waarbij je een squad soldaten moet leiden.
verdedigen tegen de russen.
Ik blijf dan meestal een beetje achter zodat ik rustig orders aan alle soldaten kan geven enzo.
Dat gaat eigenlijk best goed, de russen trekken zich steeds terug en het dorpje blijft in navo handen, maar daarna krijg ik steeds die kop van die kolonel te zien. en kom ik terug in het hoofdmenu |:( :?
lol, je 4e penalty van mr. col. blake :).
1-zelf zoveel mogelijk gastjes fraggen.
2-character file editen :). zoek maar op groups.google.com

• Gehaktbal
Ik krijg alleen maar het gezicht van blake te zien terwijl ie zegt:

With you we will defeat the russians :)

• witchdoc
Op maandag 09 juli 2001 07:14 schreef DarthRaider het volgende:
ff 2 vraagjes,
1-hoeveel keren moest je al bij colonel blake op t matje komen?
2-moest je het huis uit om aan het spel te komen, of stond het ineens op je computer?
1 keer helemaal in't begin van't spel.. maar sindsdien ben'k nog opnieuw begonnen denk ik..
huidige missies draaien als een trein.. als in 'k ben erg voorzichtig en knal dus geen teammakkers overhoop.

2. Ja, ik ben het huis uit gemoeten om het spel te gaan halen.

• Mister_X
je ziet het verschil tussen een rus en us dude toch wel? ik knal nooit op me eigen ventjes, tenzij ik een law lancer nodig heb, die gasten willen zelf altijd van heel dichtbij knallen, terwijl dat niet eens nodig is! dus dan pak ik hem af! >:)

• Gehaktbal
snoodaard ;)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 10 juli 2001 11:21 schreef Mister_X het volgende:
je ziet het verschil tussen een rus en us dude toch wel? ik knal nooit op me eigen ventjes, tenzij ik een law lancer nodig heb, die gasten willen zelf altijd van heel dichtbij knallen, terwijl dat niet eens nodig is! dus dan pak ik hem af! >:)
Wat later in het spel, wanneer je dus Lt. Armstrong bent, kan je zelf de wapens verdelen onder je platoon. Dus je kan gewoon zelf van iemand de LAW afnemen en hem aan jezelf toevoegen. Dit dus VOORDAT je de missie start, in het "Map screen".

Kan je eigenlijk niet tegen een AI player zeggen "geef me die LAW?" .. Zou wel mooi zijn, ik ben tenslotte de Lt.

Verwijderd

*zucht* ik zit nog steeds vast in hetzelfde level :(
Ook al schiet ik alle vijanden neer of geef ik mijn team steeds orders, ik krijg steeds die klote kolonel te zien aan het einde van de missie en dan gaat ie terug naar het hoofdmenu.
Zelfs de russen platrijden met een truck hielp niet :? :P
Het word nu toch wel irritant om steeds dezelfde missie te spelen. :(

• Mister_X
je moet er als het goed is ook nog achteraan hollen met je poppjes en dan die hidden base vinden

• Mister_X
Op dinsdag 10 juli 2001 14:36 schreef tazzman het volgende:

[..]

Wat later in het spel, wanneer je dus Lt. Armstrong bent, kan je zelf de wapens verdelen onder je platoon. Dus je kan gewoon zelf van iemand de LAW afnemen en hem aan jezelf toevoegen. Dit dus VOORDAT je de missie start, in het "Map screen".

Kan je eigenlijk niet tegen een AI player zeggen "geef me die LAW?" .. Zou wel mooi zijn, ik ben tenslotte de Lt.
ow, nooit opgelet, ach ben al ver dus die levels heb ik niet meer, mag tegenwoordig met de heli vliegen, is vuuul cooler. :)

• kleinelievewolff
Op maandag 09 juli 2001 10:13 schreef Mister_X het volgende:

[..]

1 vraagje voor mij:

als je in een tank zit kan je met de muis targets aan wijzen,

dat kan ook in een heli, maar ja, ik ga dat ding natuurlijk niet met de muis besturen, is er een toets waarmee je targets kan aanwijzen zodra het puntje er op gemikt is? want die GUN op die heli staat de hele tijd op een target gericht, ook, al is ie dood/kapot! en dan kan niet switchen terwijl er nog wel andere targets zijn (maar niet in menu dus!) dus kan ik met die gun weinig uithalen.
Bij mij selecteer ik targets met TAB en kan ik deselecteren met CAPSLOCK.

Weer een probleempje:

Zit nu vast in een level waar je die gekke russische kolonel moet tegenhouden als hij in zijn jeep wegrijdt. Ik ben met een teammaatje in een jeep gestapt en ben naar een basis in de buurt gereden waar een Hind niets stond te doen. Deze soldaat gemaakt :P en ermee weggevlogen in de richting waar die rusky ook heenging (N) Dan kom ik allemaal tanks en shilka's enzo tegen. Tanks laat ik lekker rijden, Shilka's laat ik lekker vliegen >:) maar dan komt het: Ik kan die rus in zijn jeep nergens vinden en na een aantal minuten (10-15 ofzo) wordt er ergens een scud gelanceerd en kan ik opnieuw beginnen. Weet iemand waar die rus naartoe rijdt in zijn jeep (welke route neemt hij?) en weet iemand waar die Scudlauncher staat?

Alvast bedankt.

• Mister_X
ehm, misschien NIET in die hint stappen? maar meteen achterhem aan gaan?

• PhiKwadraat300

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Ik heb idd ook problemen met laatste missie.. ja kan overal achtergelaten voertuigen vinden . maar die vervelende rus vinden . ho maar..

• kleinelievewolff
Op woensdag 11 juli 2001 12:02 schreef Mister_X het volgende:
ehm, misschien NIET in die hint stappen? maar meteen achterhem aan gaan?
Probleempje is dat jij aan de andere kant van het eiland zit als die rus

Verwijderd

Ik zit vast met een black ops missie. Het gaat erom om 3 shilka's tot schroot te verwerken. De shilka's zijn niet het probleem op zich, maar die T-72 tanks dus wel. Wat ik ook doe, of die shilka-crew, of die die t-72's schieten mij tot bagger. Any suggestions?
Alvast many thanx

• kleinelievewolff
Op woensdag 11 juli 2001 20:33 schreef Dreadnaught_ het volgende:
Ik zit vast met een black ops missie. Het gaat erom om 3 shilka's tot schroot te verwerken. De shilka's zijn niet het probleem op zich, maar die T-72 tanks dus wel. Wat ik ook doe, of die shilka-crew, of die die t-72's schieten mij tot bagger. Any suggestions?
Alvast many thanx
Blijf gewoon kruipen als je in de buurt van tanks/shilka's bent of als je geen cover hebt van struiken of bomen. Zet je maten op "stealth". Geef ze allemaal een shilka om op te blazen en doe het zelf als zij dood gaan.

• b-gone
  • Laatst online: 29-06-2025
Op woensdag 11 juli 2001 12:11 schreef PhiKwadraat het volgende:
Ik heb idd ook problemen met laatste missie.. ja kan overal achtergelaten voertuigen vinden . maar die vervelende rus vinden . ho maar..
Hier je walkthru >:)

Again take the M21 and a anti-tank launcher (I'd prefer the RPG this time, because you're more likely to run into ammo for this one in Russian territory; well you probably won't need it anyway). You also won't need your squad on this one. Take one guy with you into the jeep and let the others have a nice vacation. Proceed along the souther road and turn right at Eh51. Stop shortly before the base at Ed/Ee46 and snipe the guards. Drive into the base and mount the fuel truck. Take it outside to the Hind. Mount the Hind and take your friend with you as gunner(that's why you brought him all the way up here). Now take off and head northeast. Use the guided rockets to dispose of the Shilkas. Evade their AA-fire by shaking left and right and use it to locate their position and target them. When you've spotted the SCUD take it out. Now descend a little and fly back west along the northern road until you spot a moving UAZ. This is Guba. Head east again, land and setup an ambush. Hide somewhere with a good view on the road. When Guba arrives snipe the driver (be careful not to hit Guba!). Two SpetzNatz will exit the car, kill them too. Now run up to Guba and watch his despair.

VEEL PLEZIER

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 23:44 schreef b-gone het volgende:

[..]

Hier je walkthru >:)

Again take the M21 and a anti-tank launcher (I'd prefer the RPG this time, because you're more likely to run into ammo for this one in Russian territory; well you probably won't need it anyway). You also won't need your squad on this one. Take one guy with you into the jeep and let the others have a nice vacation. Proceed along the souther road and turn right at Eh51. Stop shortly before the base at Ed/Ee46 and snipe the guards. Drive into the base and mount the fuel truck. Take it outside to the Hind. Mount the Hind and take your friend with you as gunner(that's why you brought him all the way up here). Now take off and head northeast. Use the guided rockets to dispose of the Shilkas. Evade their AA-fire by shaking left and right and use it to locate their position and target them. When you've spotted the SCUD take it out. Now descend a little and fly back west along the northern road until you spot a moving UAZ. This is Guba. Head east again, land and setup an ambush. Hide somewhere with a good view on the road. When Guba arrives snipe the driver (be careful not to hit Guba!). Two SpetzNatz will exit the car, kill them too. Now run up to Guba and watch his despair.

VEEL PLEZIER
dat is idd 1 oplossing, een ietsje makkelijkere is, stap met ze alle in die apc, en ga richting hind, stel dat er een soldaat van jou gefragd word, dan ben je niet gelijk alleen (in het geval je met ze 2en zou zijn). en die apc heeft een machine gun :), en die jeep niet.

• Speedy
  • Laatst online: 18:22
Ik zit vast in Combined Arms (missie 3 dacht ik)

Moet met mijn medestrijders een dorp bestormen, dat gaat allemaal prima, zijn we in het dorp dan worden we teruggeroepen omdat er T80's aankomen, ik ren terug en zie ook wat makkers mee komen, mission accomplised, denk vet! Maar dan krijg ik een filmpje te zien van een kerkhof en zit ik weer bij het begin scherm. Heb het ondertussen wel 20x geprobeerd (ook met rapid fire trainer) of ik ga dood, of ik krijg dat filmpje.
Wie weet wat ik fout doe (iedereen hier is er ondertussen vast al voorbij) ;(

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 09:47 schreef TAG_Speedy het volgende:

Moet met mijn medestrijders een dorp bestormen, dat gaat allemaal prima, zijn we in het dorp dan worden we teruggeroepen omdat er T80's aankomen, ik ren terug en zie ook wat makkers mee komen, mission accomplised, denk vet! Maar dan krijg ik een filmpje te zien van een kerkhof en zit ik weer bij het begin scherm. Heb het ondertussen wel 20x geprobeerd (ook met rapid fire trainer) of ik ga dood, of ik krijg dat filmpje.
probeer s om als laatste weg te gaan, zodat je teammates allemaal al weg zijn, en daarna zelf d'r achteraan. ik had geen problemen met die missie, ging in 1 keer goed.

Verwijderd

meuh... waarom kresj ik m'n heli steeds als ik probeer op te stijgen. :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 06:24 schreef Yoozd het volgende:
meuh... waarom kresj ik m'n heli steeds als ik probeer op te stijgen. :?
dan doe je iets fout :) gewoon w88 tot ie vol draait en dan alleen op "q" drukken tot je hoog genoeg zit..

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vin het vliegen met helis maar kut... als je je neus naar voren frot om harder te gaan ga je op een gegeven moment wel heel hard naar beneden... en landen is ook erg problematisch :) in de 3 missies dat ik mocht vliegen ben ik 3x gecrash land :) nou ja 2bad.. kzit nu bij die laatste missie met guba.. is eitje man alleen scud vinden lukt nog niet echt maar das een kwestie van tijd..

je moet gewoon naar die basis gaan met die hind ventjes van jouw erin proppen zelf met apc doorrijden tot je bij die kustweg ben ambush gaan liggen hind overlaten vliegen zodat je weet wneer dat gekke ding eraan komt zetten... driver door z'n kop snipen.. daarna spetznats ook want die stappen niet gelijk uit :) en hop je heb hem

blup

• pica
Pfff, heli sturen het lekkerst van allen! Na 1 keertje had ik het al onder de knie.

Steam

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

volgende dla lan dan gaan wij even vliegen! dogfight ik je er zo uit! har har har ph34r my sk1llz

blup

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 09:47 schreef TAG_Speedy het volgende:

Nou ik zit hier ook in vast, ik heb deze missie al wel twee keer uitgespeeld, met als beste resultaat: andere team helemaal dood en van mijn team 1 mannetje dood :+ maar goed dan krijg je zo'n irritant filmpje en gaat ie weer naar het hoofdmenu, heeft iemand een oplossing :?

• leo2222
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 20:08
Dat filpje klopt. Waarschijnlijk klik jij bij campain op relay mission ipv restart/replay. (iig een van die 2). Je kan daarna toch gewoon weer naar campain gaan en in het menu de onderste kiezen?

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-01 16:15

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hmmm, dit is dus het grote "OFP ik zit vast topic". ;)

Hier dus mijn probleempje maar posten dan:

Ik zit vast in het veld 'Defender' waar je 4 russische tanks moet opblazen met mijnen of een raketwerper.

1 Tank was ontkomen, maar ik vond hem en nog wat Russen terug in het dorje 'La Pessage' waar ik meteen korte metten met dat tuig maakte! :)

Nu moet ik dus mijn team terug zien te vinden, maar die zijn in geen velden of wegen te bekennen.
Ja, op een paar lijken in 'La Pessage' na...

Iemand een idee waar mijn maten zijn? :?

[edit]
Ik moet een M113 zien te vinden, en voor zover ik weet staat die uitgebrand een stukje verderop... ;(

Godfather Bodybuilding topic reeks

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-01 16:15

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Nu ligt er een maat van mij (machine gunner) levend en wel naast de M113.

Verder gebeurt er niets. Hij zoekt geen contact en ligt daar alleen maar richting de heuvel te turen. :(

Wat nu?!

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Ivo
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Hmmz, hele tijd geleden dat dit topic actief was, maar ik ga er geen nieuw topic voor openen. Ik zit namelijk met het volgende probleem. Ik heb OFP een half jaar geleden gespeeld, maar toen crashte hij bij een missie met cobra's. Ik heb het spel nu weer opgepakt en zit met Gastovski op Kolgujev waar ik de drie Shilka's moet opblazen.

Ik aimde altijd al met een knop waardoor je door het vizier heen kunt kijken. Ik wilde die knop dus gaan instellen, maar ik vind em niet. Optics heb ik geprobeerd, tactical view en zoom in. Welke bind moet ik hebben? Of kun je de knop niet binden en ligt ie vast? Zo ja, welke is het dan?

• Ivo

Ivo

*Kick*

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

Wat jij volgens mij bedoelt is 'weapon view' of 'sniper view'. Ik heb hem onder 'v' zitten en volgens de handleiding zit 'ie default ook onder de numerieke 0 (ins).

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Soort zoom zoals standaard is bij sniperriles dacht ik.
Bij en M16 krijg je dan ook een andere view waardoor je beter kan mikken.

Verwijderd

idd, heb hem zelf onder v en 0 (numeriek zitten).

Overigens, zat net effe te OFP'en (had nog nooit de campaigne gedaan). Alle missies meteen uit, tot die After Montignac. Te vaak geprobeerd, lukte maar niet. Natuurlijk kan ik ook een auto pakken, maar lopend is spannender. Ik vind dat dit level echt TE goed is. Je voelt je echt helemaal hulpeloos, en dat geluid van het kloppende hart, super scary.
Maar wat ik dus wou zeggen is dat omdat ik niet die missie van after montignac kon uitspelen ging ik nog een keer die missie daarvoor doen, en toen ik aan het w8ten was op de blackhawk, zag ik een werkende UAZ staan. Meteen ingehopt met 3 andere man (ik was inmiddels leader), en meteen weggecrosd naar Morton. Ik denk dus: ik ben slim, ik heb het gehaald. Wat blijkt (was te verw8ten), eenmaal in Morton, is er geen fucking living soul.
Beetje jammer, hadden ze een garantie tegen moeten inbouwen. Zeker als je bedenkt dat op dat moment mijn missie nog steeds was: Move to Morton. Ben ik er, gebeurd er niks....

• Ivo

Ivo

Sjees, kom ik er achter dat ie het als Cadet wl doet, maar als Veteran niet. :? Vaag hoor.

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

---------Dit gaat over de Resistance addon---------

Ik zit vast in een missie.
Het is missie 10 ongv. geloof ik.

Dat is de missie na dat je een gesprek tussen een paar generaals moet afluisteren.

In deze missie moet je een basis innemmen en vasthouden, en kan je ook 2 tanks oproepen.

Ik heb nu de hele basis schoongeveegd van al het rusische tuig maar er gebeurd verder niks.

De missie word niet gecompleeted, maar ik heb de basis.

Ik heb me al helemaal rotgezocht naar soldaatjes maar niks gevonden.

Ik heb een BMP gepakt uit de overgenomen basis en wat rondgereden maar ik heb toch echt de basis helemaal in handen.

Waarom is dan de missie niet completed en komt er geen vinkje bij die objective? :?

aahh durka durka durka

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Hehe ik heb de shit - truk gebruikt met endmission.

Ik had hem toch uitgespeeld die missie, maar hij stopte maar niet.

Was geen andere methode om de missie goed te eindigen, en had geen zin opnieuw te beginnen.

Nogal lange missie :)

aahh durka durka durka

Pagina: 1 2 3 Laatste