Zeker een "Big Sausage Pizza" ?jellebergsma schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:39:
Nou nou waarom weer zo seksueel ik ga nu even een pizza met ham bestellen
Wel uitkijken met hete kruiden en specerijen he!
Ik zou het wel sneu vinden als dit topic nu op slot gaat want ik vermaak me zo wel aardig!
[ Voor 7% gewijzigd door HugoBoss1985 op 08-07-2018 20:41 ]
Je idd, misschien dan toch maar naar de HKHugoBoss1985 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:40:
[...]
Zeker een "Big Sausage Pizza" ?
Ik zou het wel sneu vinden als dit topic nu op slot gaat want ik vermaak me zo wel aardig!
Geen geld maar wel pizza bestellen., Ow wacht niet serieus nadenken verdikkeme!
Ja en op tijd naar bed, de winkels gaan morgen om 9 uur open, terwijl je normaal altijd uitslaapt een schoonheidsslaap houd tot 1 uur 's middags.jellebergsma schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:39:
Nou nou waarom weer zo seksueel ik ga nu even een pizza met ham bestellen
[ Voor 31% gewijzigd door Fairy op 08-07-2018 20:43 ]
Arm kindjellebergsma schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:43:
EN NOU BEN IK ER KLAAR MEE ik word hier gewoon voor gek neergezet ik zei dat ik wel geld had om eten te kopen voor me zelf en mn vrouw dus alsjeblieft kan ik nu gewoon rustig mijn pizza met ham en ui en kaviejaar met goudblad eten?!
Kaviejaar, is dat een overjarige cavia? Die zijn lekker met mannensaus van Remia.
[ Voor 10% gewijzigd door Fairy op 08-07-2018 20:45 ]
Hoe kom je dáár nou bij????? Schaam je!jellebergsma schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:43:
..... ik word hier gewoon voor gek neergezet....
Ga es huilie-huilie doen. en
[ Voor 6% gewijzigd door Ramon 73 op 08-07-2018 20:44 ]
Werk je bij het UWV?jellebergsma schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:45:
ik schaam me al genoeg dat ik in de uitkering zit
Qua leeftijd in je paspoort wellicht niet, nee. Maar je gedrag en intellect is verreweg volwassen.jellebergsma schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:44:
sorry ik ben geen kind hoor
Verwijderd
volwassen anders ook niet.jellebergsma schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:44:
sorry ik ben geen kind hoor
kan het ook mis hebben
en een cursus filosofie heb gevolgd
Verwijderd
heb je nog meer diploma''s als ik....jellebergsma schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:46:
nee heb daar wel gevraagd of ze werk voor me hadden hadden ze nog niet omdat ik alleen de basisschool en
en een cursus filosofie heb gevolgd
ik heb enkel mijn diploma veterstrikken gehaald
Verwijderd
geloof mij, zelfs de ''Endlösung'' geneest dit soort mensen nietRamon 73 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:48:
Voor Menschen als TS zou je liefst weer een Endlösung willen....
jellebergsma schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:48:
wat is dat ramon 73
Vind ik ook een beetje ongepastDe Endlösung der Judenfrage (eind- of definitieve oplossing van het Joodse vraagstuk of van het Jodenvraagstuk) was het plan van nazi-Duitsland voor de systematische genocide op het Joodse volk in Europa, de Holocaust.
PS. Verbaasd me echt hoe lang dit topic open staat. Alle modjes vrij vandaag?
[ Voor 9% gewijzigd door Fairy op 08-07-2018 20:51 ]
TR ingediendRamon 73 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:48:
Voor Menschen als TS zou je liefst weer een Endlösung willen....
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
wij ook, heb je nu al het teiltje koud water voor tijdelijke waterkoeling geprobeerd?jellebergsma schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:50:
ik ben gewoon bloed serieus ik word hier gewoon gepest en mijn vrouw vind het ook helemaal niet leuk ze heet bertha en ze zei dit: ''waarom doen ze zo gemeen jij bent zo volwassen'' het klonk wat sacastisch maar dat bedoeld ze zeker niet!
Vooral de voeding goed koelen.Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:55:
[...]
wij ook, heb je nu al het teiltje koud water voor tijdelijke waterkoeling geprobeerd?
[afbeelding]
We hebben nog zo gezegd, gebruik nou zo'n Tweakers condoom!!!jellebergsma schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:56:
ja geprobeerd en doet het nog wel alleen is nu wel erg aan het lekken op mn vloer
Verwijderd
ieder kind weet dat je de pc in het water moet houden.jellebergsma schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:56:
ja geprobeerd en doet het nog wel alleen is nu wel erg aan het lekken op mn vloer
stroom geleid ook beter in water wat weer je pc performance verhoogd.
zo hebben sommigen hier met een pentium II 266MHz toendertijd DOOM III op ultra kunnen spelen.
Als je een uitkering hebt de beste manier van overklokken.
[ Voor 33% gewijzigd door br00ky op 08-07-2018 21:05 ]
Dit topic is gesloten.
![]()