Galvanische scheiding routers

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 7.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Eens dat je aan hersenen en neurotransmitters enzo zou kunnen gaan meten, maar dat is wel een stap verder. En als je weet wat iemand van een LP vindt, betekend niet dat ze hetzelfde van een CD zouden vinden die exact hetzelfde klinkt, immers heb je bij LPs alles eromheen waar sommige dol op zijn (hem erop leggen, naald erop zetten, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:39
Dit gaat al lang niet meer over de originele vraag. En ik heb de indruk dat de conversatie totaal langs elkaar heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-05 09:34

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Goed, de discussie wordt nu steeds meer op de man gespeeld, en dat is nergens voor nodig. Sommige uitlatingen zijn dan ook voorbij het fatsoenlijke. (wie de schoen past!)

Sowieso gaat de discussie niet meer over het nut of onnut van afgeschermde Ethernet kabels en wat dat aan negatieve effecten kan hebben, maar meer over of audio-enthousiastelingen zaken horen die er niet zijn of niet (no pun intended)

Het heeft in ieder geval niets meer met Netwerken te maken.

Dit topic gaat dan ook op slot.

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.