Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik heb nu een systeem van heeeeeel lang geleden. i5 750 met 8 gb en een 1gb 7770. deze is toch wel aan vervanging toe. Ik gebruik hem voor huis tuin en keuken zaken en gamen. Gamen is op full HD en voornamelijk RPG en simulaties (divinity, planet coaster etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hsysteem is 800 euro wat ik op het oog heb. das ook wel mijn max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
scherm, toetsenbord en muis heb ik all
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
systeem waar ik weer mee vooruit kan voor 5 jaar
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik ben niet heel handig (2 linkerhanden terwijl ik rechts ben en de kunst om alles te slopen) dus zelf bouwen zit er niet in. Lenovo lijkt me een goed merk van wat je kan krijgen voor normale prijzen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen specifieke wensen eigenlijk. Gewoon lekker kunnen gamen.
Ga je overklokken?
ga niet overklokken?
Wat verwacht je van ons?
mijn vraag is eigenlijk of dit een systeem is wat het geld waard is. Of dat je beter een systeem samen kan stellen en dan echt goedkoper uit bent. Als het maar iets duurder is als kant en klaar systeem vind ik het ook prima. Al twijfel ik of het wel een goede keus zal zijn
https://www.coolblue.nl/p...ImiiYz7idwCFU6iewodgpsLHg
Dit is het systeem waar ik mijn oog op heb laten vallen. Volgens mij namelijk veel voor relatief weinig.
hoop dat iemand zijn licht hierover kan laten schijnen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik heb nu een systeem van heeeeeel lang geleden. i5 750 met 8 gb en een 1gb 7770. deze is toch wel aan vervanging toe. Ik gebruik hem voor huis tuin en keuken zaken en gamen. Gamen is op full HD en voornamelijk RPG en simulaties (divinity, planet coaster etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hsysteem is 800 euro wat ik op het oog heb. das ook wel mijn max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
scherm, toetsenbord en muis heb ik all
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
systeem waar ik weer mee vooruit kan voor 5 jaar
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik ben niet heel handig (2 linkerhanden terwijl ik rechts ben en de kunst om alles te slopen) dus zelf bouwen zit er niet in. Lenovo lijkt me een goed merk van wat je kan krijgen voor normale prijzen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen specifieke wensen eigenlijk. Gewoon lekker kunnen gamen.
Ga je overklokken?
ga niet overklokken?
Wat verwacht je van ons?
mijn vraag is eigenlijk of dit een systeem is wat het geld waard is. Of dat je beter een systeem samen kan stellen en dan echt goedkoper uit bent. Als het maar iets duurder is als kant en klaar systeem vind ik het ook prima. Al twijfel ik of het wel een goede keus zal zijn
https://www.coolblue.nl/p...ImiiYz7idwCFU6iewodgpsLHg
Dit is het systeem waar ik mijn oog op heb laten vallen. Volgens mij namelijk veel voor relatief weinig.
hoop dat iemand zijn licht hierover kan laten schijnen.