Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Deurbel met camera en mic + alarm melders

Pagina: 1
Acties:

• yasje
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 23-09 21:02
Hoi Allemaal,

Ik ben aan het rondneuzen geweest op het internet, en ik zoek een deurbel met camera en mic erin. Echter zijn ze super duur 200-300 als je een goeie wilt. Dus ik dacht waarom zou ik niet aan domotica beginnen? Het is allemaal nieuw voor me, Heb nog ergens een raspberry liggen en een nas servertje.

Mijn idee was:
om een deurbel met mic te kopen en wanneer er word aangebeld dat de video automatisch opslaat op me nas server. Ook wil ik dat het via netstroom gaat ipv batterij. En daarnaast nog een ontvangen met stopcontact eraan voor in huis en een app voor de telefoon. is dit mogelijk?

Bij elkaar wou ik ook nog rookmelders gaan plaatsen.
Heb rond gekeken voor alles, alleen met niet zo thuis in z-wave en domotics. Kunnen jullie me hierbij misschien helpen? Alvast bedankt :)

• Possible
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:25

Possible

Ja toch!, Niet dan!, Dacht ik!

Dit is zeker mogelijk. Ik denk dat je overigens het beste je vraag in dit topic kunt stellen:

[Xiaomi / Aqara] Ervaringen & discussie

Hier hebben tweakers al een deursensor aansloten op stroom. Voeg een camera toe die rtsp ondersteunt, en je kan aan de slag met domotica software zoals domoticz of homeassistant.

Possible wijzigde deze reactie 05-07-2018 22:41 (14%)

Canon 550D + Battery Grip. - Canon 70-200 F4 L USM - Canon 50 F1.4 USM - Sigma 17-50 F2.8 OS HSM

Acties:
  • +1Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23:26
Ik kwam laatst (na een video van @Quindor) deze deurbel tegen... De bel van doorsafe ds6600

Interesant apparaat, en doet wellicht precies wat je wilt..

shure-fan wijzigde deze reactie 05-07-2018 23:10 (14%)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yasje
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 23-09 21:02
Bedankt voor de reacties! :)
Ze zien er allebei wel interessant uit, ik ga het even checken!

Apple iPhone XS HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True