Chips expert gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 3.199 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Gegroet!

Voor een feest ben ik als vrijwilliger uitgekozen om de chips en nootjes te verzorgen. Dit doe ik graag (want wie houdt er nu niet van chips) maar ik ben er niet echt zeker van hoeveel ik mee zou moeten brengen. heeft er iemand een idee? Is er een soort van leidraad? Ik realiseer me dat het gek klinkt maar ik vraag inderdaad serieus om een chips-per-persoon ratio.

Wat betreft het feest zelf: het is informeel, betreft gasten van alle leeftijden, er zijn ook andere hapjes en zoals het er nu op lijkt gaat het om ongeveer 50 personen.

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
Haha, ik dacht op dit forum als eerste aan computerchips ;)
Maar geen idee, 1 zak per 5 personen oid? In ieder geval heeft chips gelukkig de eigenschap om nog maanden houdbaar te zijn, dus als er over blijft hoef je in ieder geval niks weg te gooien en heb je zelf nog wat. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:11
50 personen is 50 zakken chips. Vergeet het bier niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:32

Oekol

waka waka hey hey

Als ik naar m'n vriendin kijk 1 zak per persoon. O+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Voor feestjes zijn die grote uitdeelzakken van Lays altijd een garantie voor succes. Zitten kleine zakjes in met alle smaken en soorten. Alleen eet niemand de wokkels, maar dat weet je nu dus daar kun je vast rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:43
Vaak kun je wel een dealtje maken met de supermarkt als je daar alkes haalt. Dan kun je afspreken dat je bijvoorbeeld 50 zakken chips haalt en alles wat over is weer terug mag brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Kurkentrekker schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:20:
Voor feestjes zijn die grote uitdeelzakken van Lays altijd een garantie voor succes. Zitten kleine zakjes in met alle smaken en soorten. Alleen eet niemand de wokkels, maar dat weet je nu dus daar kun je vast rekening mee houden.
Nodig mij uit en eventueel mijn vriendin en je zult geen wokkel meer vinden na afloop...

-ontopic-

Als er ook andere hapjes zijn (wat en hoeveel?), dan lijkt een zak per persoon me wat veel. Daarentegen, mocht je de zakken daarna nog kunnen gebruiken (verdelen, zelf gebruiken, eventueel terugbrengen), dan zou ik er gewoon 30 of 40 halen, weet je zeker dat je genoeg hebt.
En afhankelijk van de andere hapjes, is het erg als de voorraad halverwege op is? Als het een "aperitief" is in aanloop naar substantiële hapjes, dan zou ik een zak of tien halen, op is op dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Op een feestje een zak chips per persoon? Stelletje varkens.

Zeker met andere hapjes erbij heb je aan 6 zakken chips (naturel, bolognese en paprika) en 6 zakjes borrelnootjes meer dan genoeg. Wegen je vrienden/kennissen allemaal 100+ kg en wil je het zekere voor het onzekere ga dan voor 10 x chips en 10 x nootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryzen chips bieden goede prijzen met flink veel crunching power.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:45
Minimaal 100 gram per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Afgezien van de minieme discussie-waarde voegt dit topic naast Het algemene chips topic niet zoveel toe. Dit topic gaat op slot.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.