Hotshots Q1/2 2018 Nieuwe stijl! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-06 22:49
Al een aantal jaar laten we jullie elk kwartaal een selectie zien van de mooiste foto's die hier in F&V zijn geplaatst. De laatste tijd werd de selectie wat krapper, net als het aantal reacties eronder. Daarom willen we met een nieuw concept voor de Hotshots komen. Hoe gaat dit eruit zien:

- Nomineren kan nog steeds via de gebruikelijke manier: maak een TR in het topic aan waarin je aangeeft welke foto je nomineert.
- Alle nominaties komen aan het einde van het kwartaal onder elkaar in een topic te staan. Hier zit geen selectie meer tussen van de supergeheime Hotshotcommissie :P

- Door middel van het geven van een thumbs-up kan jij een stem uitbrengen op jouw favoriet(en). Het stemmen zal een week kunnen, dus tot maandag 16 juli. De top 3 gaat door naar de finale die begin volgend jaar wordt gehouden. Daar komen van alle vier de kwartalen de beste 3 onder elkaar te staan.

- Na de stemming in de finaleronde hebben we dan de 3 populairste foto's van het jaar! Voor deze Tweakers hebben we een kleine beloning bedacht :)

- Waarschijnlijk ten overvloede, maar uiteraard is het niet de bedoeling dat je stemmen gaat ronselen. Mochten we er achter komen dat dit gebeurt wordt de betreffende Tweaker van verdere deelname uitgesloten.

Hieronder staat de eerste serie foto's van het eerste en tweede kwartaal. Door middel van de thumbs-up kan je nu dus stemmen!

[ Voor 13% gewijzigd door PowerUp op 09-07-2018 20:07 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PowerUp

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PowerUp

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PowerUp

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PowerUp

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• PowerUp

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• PowerUp
Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1731/27556860927_5235991bba_b.jpgVissersbootje bij het Phewameer - Pokhara by Tobias van Stijn, on Flickr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9mn9u3SqyqTWzKbS1c0F44bm/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door PowerUp op 05-07-2018 14:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PowerUp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PowerUp

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• PowerUp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Laat het stemmen beginnen :)
Op- of aanmerkingen graag in FV feedbacktopic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PowerUp
Iedereen bedankt voor het stemmen! Er is een duidelijke nummer 1: de "mooncrossing" van MarkCantPark, gefeliciteerd!
Op de gedeeld tweede plek staan 3 foto's met elk 3 stemmen: de foto's van Mavi86, tobiasvs en RobbieHifi.

Deze 4 foto's gaan door naar de finale eind dit jaar! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:33
Top! leuk dat ik erbij mag staan. feli @MarkCantPark :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
De nieuwe opzet betekent niet dat jullie moeten stoppen met nomineren voor het lopende kwartaal :)
Ik weet dat het vakantietijd is maar het aantal nominaties mag nog een stuk hoger!

[ Voor 7% gewijzigd door PowerUp op 04-08-2018 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

PowerUp schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 16:08:
De nieuwe opzet betekent niet dat jullie moeten stoppen met nomineren voor het lopende kwartaal :)
Ik weet dat het vakantietijd is maar het aantal nominaties mag nog een stuk hoger!
Ik denk dat het ook deels te maken heeft met de manier waarop er naar het showcase topic gekeken wordt en de "angst" om daar iets weg te zetten zonder compleet afgebrand te worden.

My middle finger salutes you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 14:11

Deathchant

Don't intend. Do!

barktus schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:58:
[...]

Ik denk dat het ook deels te maken heeft met de manier waarop er naar het showcase topic gekeken wordt en de "angst" om daar iets weg te zetten zonder compleet afgebrand te worden.
Ik snap denk ik wat je probeert te zeggen, maar ik snap de link niet met hetgeen PowerUp zegt. Hij zegt dat je foto's die je erg mooi vindt throughout het hele tweakers fotografietopic kunt nomineren (middels een TR) als hotshot. Of jij dat nou een showcasefoto vindt of een testcase boeit niet. Jij vindt em mooi en dan geef je middels die nominatie aan de mods aan dat deze foto extra aandacht moet krijgen (door in de hotshots te verschijnen).

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Deathchant schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:03:
[...]

Ik snap denk ik wat je probeert te zeggen, maar ik snap de link niet met hetgeen PowerUp zegt. Hij zegt dat je foto's die je erg mooi vindt throughout het hele tweakers fotografietopic kunt nomineren (middels een TR) als hotshot. Of jij dat nou een showcasefoto vindt of een testcase boeit niet. Jij vindt em mooi en dan geef je middels die nominatie aan de mods aan dat deze foto extra aandacht moet krijgen (door in de hotshots te verschijnen).
Ik snap je punt, en daar ben ik het ook zeker mee eens. Overal kan en moet genomineerd worden, dat staat als een huis. Maar als er één topic zou moeten zijn waar je echt mooie platen zou kunnen vinden zou het toch wel het showcase topic moeten zijn, waar nu juist vrijwel niemand meer iets (durft) te plaatsen.

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkCantPark
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2023

MarkCantPark

Stay awhile and listen...

Thanks iedereen!
PowerUp schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:27:
Iedereen bedankt voor het stemmen! Er is een duidelijke nummer 1: de "mooncrossing" van MarkCantPark, gefeliciteerd!
Op de gedeeld tweede plek staan 3 foto's met elk 3 stemmen: de foto's van Mavi86, tobiasvs en RobbieHifi.

Deze 4 foto's gaan door naar de finale eind dit jaar! :)
Heel cool _/-\o_ *O*

MarkdeBruin.net | "Bigger Lens, Better Picture"

Pagina: 1