Jessss, 1000ste post in dit topic
1000ste post zou ik eigenlijk moeten doen
Heeft ook iemand een pulgin voor de visualization in winamp?? Het liefst voor win98se maar win2000 is ook wel goed
Verwijderd
Ach man 1000 is niets, als echte ITérs moet je blij zijn met de 1024 post shift.. dus je kans is er nogOp maandag 15 oktober 2001 10:00 schreef Shift het volgende:
1000ste post zou ik eigenlijk moeten doen
Nice man, mooi ingebouwd ook, zodat de display zelf in 1 5 1/4 bay plaatje zit.Op zondag 14 oktober 2001 23:13 schreef FoxzMan het volgende:
LCD
*afbeelding*
*afbeelding*
Maar de bay daarboven ben je kwijt he
* freebee666 wacht rustig af hoe zijn display thuisgestuurd wordt, showmodel of bouwpakketje
Powered by ProBNC
komt er nog zon actie??
ik heb geen idee wat je eigenlijk allemaal kan doen met zon ding
maar lijkt me wel leuk
heheh
wat zijn eigenlijk de mogenlijkheden??
ik heb geen idee wat je eigenlijk allemaal kan doen met zon ding
maar lijkt me wel leuk
heheh
wat zijn eigenlijk de mogenlijkheden??
shift..
1.000.000.000.000 excuses... (moppert wat op bank) maaruh het is vandaag pas afgeschreven dus binnen 4 dagen moet het er zijn.
misschien denkt de bank dat ik een terrorist ben dat ze zoooo traag zijn met overboeken, duurt echt weken..
1.000.000.000.000 excuses... (moppert wat op bank) maaruh het is vandaag pas afgeschreven dus binnen 4 dagen moet het er zijn.
misschien denkt de bank dat ik een terrorist ben dat ze zoooo traag zijn met overboeken, duurt echt weken..
Allemachtig het loopt wel storm met die LCD's.
Ben ook weer eens terug
, en het eerste wat ik zie is een LCD actie. hehe 
hmm, volgende ook maar weer eens meedoen.
Ben ook weer eens terug
hmm, volgende ook maar weer eens meedoen.
Nu ook zonder stropdas
... misschien niet de juiste plek... maar zijn er nog lcd's over shift???
Survival of the W-est
Verwijderd
*Zucht*
Volgens mij heb ik mijn LCDtje af, goed gesoldeerd, maar ik zie door alle post het programma-bos niet meer. Kan iemand even een paar/alle geschikte programma's en plug-ins voor de 4x20 op een rijtje zetten? Is natuurlijk ook handig voor de anderen
Hartelijk dank.
Volgens mij heb ik mijn LCDtje af, goed gesoldeerd, maar ik zie door alle post het programma-bos niet meer. Kan iemand even een paar/alle geschikte programma's en plug-ins voor de 4x20 op een rijtje zetten? Is natuurlijk ook handig voor de anderen
Hartelijk dank.
Als je nog geduld heb heb ik nog wat over mischien.Op maandag 15 oktober 2001 20:46 schreef wpuntnl het volgende:
... misschien niet de juiste plek... maar zijn er nog lcd's over shift???
Ik heb ook geduld hoor.. Dus ehm.. Als je daarna nog wat over hebt..
geduldiger dan ik kan nietOp maandag 15 oktober 2001 22:26 schreef Shift het volgende:
[..]
Als je nog geduld heb heb ik nog wat over mischien.
komt het met een postduifOp maandag 08 oktober 2001 14:25 schreef Shift het volgende:
[..]
Het komt eraan allemaal
Je hebt toch wel mijn geld ontvangen he Shift
Reality beats fiction by far!
Yep deze week komt er aan !Op dinsdag 16 oktober 2001 17:39 schreef E-MANs het volgende:
Je hebt toch wel mijn geld ontvangen he Shift
heb je bij mij ook een kabel voor de 4x40 bijgesloten/opgestuurd ?
Tnx Shift
shift, kan je misschien ff vertellen wanneer die van mij aan komt? ik heb het al een paar keer gevraagd maar nog steeds geen antwoord...
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Hoi Shift
Die LCD'tjes zijn erg cool, maar ik heb deze actie helaas gemist, kan je mij op de lijst zetten met potentiele deelnemers voor een volgende LCD inkoop actie?
Die LCD'tjes zijn erg cool, maar ik heb deze actie helaas gemist, kan je mij op de lijst zetten met potentiele deelnemers voor een volgende LCD inkoop actie?
AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Nathan Stuart en Markus Zehnder hebben beide een visualisation plug-in gemaakt.Op maandag 15 oktober 2001 14:24 schreef tinus1983 het volgende:
Heeft ook iemand een pulgin voor de visualization in winamp?? Het liefst voor win98se maar win2000 is ook wel goed
Nathan Stuart's Website
Markus Zehnder's Website
er zijn er ook wel meer geloof ik, moet je op www.winamp.com kijken.
-
Zouden we ook niet vrij gemakkelijk niet al te dure versies direct in Nederland kunnen kopen?Op donderdag 18 oktober 2001 00:12 schreef Chieliot het volgende:
Hoi Shift
Van essen in Apeldoorn heeft die dingetjes ook (zal wel duur zijn, trouwens), conrad ook...
Ik heb de acties ook gemist en wil ook wel graag zo'n ding temeer nu ik ook een driver-creatie programma heb weten te bemachtigen (WinDriver)....
Cogito Ergo Credo
Shift, we zijn nu 10 dagen verder en de LCD is nog steeds niet binnen... weet iemand of het pakketje met de normale post komt ? op welke datum heb je het op de post gedaan ?
Verwijderd
LCD'tjes kun je inderdaad overal krijgen; het probleem zit 'm in de backpack - dus de aansturing met een controller en de connectie met een poort (serieel of parallel). Die dingen kun je zelf maken: zie hier (parallel). Maar dat is geen peulenschilletjeOp donderdag 18 oktober 2001 13:06 schreef jopiek het volgende:
[..]
Zouden we ook niet vrij gemakkelijk niet al te dure versies direct in Nederland kunnen kopen?
Van essen in Apeldoorn heeft die dingetjes ook (zal wel duur zijn, trouwens), conrad ook...
Ik heb de acties ook gemist en wil ook wel graag zo'n ding temeer nu ik ook een driver-creatie programma heb weten te bemachtigen (WinDriver)....
Die van BUGS is toch serieel of heb ik het nou mis ?Op donderdag 18 oktober 2001 14:58 schreef slierp het volgende:
[..]
LCD'tjes kun je inderdaad overal krijgen; het probleem zit 'm in de backpack - dus de aansturing met een controller en de connectie met een poort (serieel of parallel). Die dingen kun je zelf maken: zie hier (parallel). Maar dat is geen peulenschilletje

-
Zo'n ding van EIO hoef je geen backpack voor te maken hoor...
Seriele kan je zo kopen (inclusief kabels)
En parallele moet je nog ff kabels solderen (zijn schema's genoeg.. en voor iemand die een beetje kan solderen is dat een eitje).
Seriele kan je zo kopen (inclusief kabels)
En parallele moet je nog ff kabels solderen (zijn schema's genoeg.. en voor iemand die een beetje kan solderen is dat een eitje).
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Hm, d'r staat "ik kan je aanraden om aan dit ontwerp een buffer toe te voegen om je paralelle poort te beschermen" en even later staat er een serieel poortje in dat donkere schema, dus ik heb eigenlijk geen flauw ideeOp donderdag 18 oktober 2001 15:17 schreef FoxzMan het volgende:
[..]
Die van BUGS is toch serieel of heb ik het nou mis ?![]()
Creepy: ik bedoelde voor een kale lcd, zoals je bij elke electronicaboer kan ophalen, heb je een backpack nodig
dat wil ik ook wel graag ff weten...Op donderdag 18 oktober 2001 14:25 schreef Karel2001 het volgende:
Shift, we zijn nu 10 dagen verder en de LCD is nog steeds niet binnen... weet iemand of het pakketje met de normale post komt ? op welke datum heb je het op de post gedaan ?
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Inderdaad een kleine indicatie van hoelang het nog gaat duren zou niet verkeerd zijn. Ik vind het helmaal niet erg om lang te wachten, maar wil wel weten waar ik aan toe ben.
YIP!Op vrijdag 19 oktober 2001 08:51 schreef Waslijn het volgende:
Inderdaad een kleine indicatie van hoelang het nog gaat duren zou niet verkeerd zijn. Ik vind het helmaal niet erg om lang te wachten, maar wil wel weten waar ik aan toe ben.
Eeehh.. heb mijn display bij een lokale elektronica boer gehaald.. en heb toch echt geen backpack hoeven maken (tenzij jij een paar draadjes, weerstandjes en potmeters een backpack noemt).Op donderdag 18 oktober 2001 17:01 schreef slierp het volgende:
[..]
Creepy: ik bedoelde voor een kale lcd, zoals je bij elke electronicaboer kan ophalen, heb je een backpack nodig
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Waar heb je je HD44780 of compatibele controller dan?Op vrijdag 19 oktober 2001 12:50 schreef Creepy het volgende:
[..]
Eeehh.. heb mijn display bij een lokale elektronica boer gehaald.. en heb toch echt geen backpack hoeven maken (tenzij jij een paar draadjes, weerstandjes en potmeters een backpack noemt).
Verwijderd
Oh, ik wist niet dat die er altijd aan geplakt zitten. Dan is zelfbouw best te doen inderdaad.Op vrijdag 19 oktober 2001 13:10 schreef Yarvieh het volgende:
Die zit op het display natuurlijk.
Shift ik begin toch echt te twijfelen of de LCD inderdaad 10 dagen geleden op de post gegaan is ? hij was er vandaag dus ook niet... ik stel voor dat als hij a.s. maandag nog niet binnen is we het maar helemaal moeten vergeten, temeer omdat we de afspraak hadden dat ik het bij jou thuis op kon halen.
damn heb ik mijn 4x40 LCD (TNX Shift
) mooi netjes (jah allus klopt) aangesloten
doe pc aan..regel 1 en 3 half zwart..
in windows winamp plugin...
regel 1 en 2 normaal..
regel 3 halfzwart met text
regel 4 nix
dat is ook met andere proggies zo
doe pc aan..regel 1 en 3 half zwart..
in windows winamp plugin...
regel 1 en 2 normaal..
regel 3 halfzwart met text
regel 4 nix
dat is ook met andere proggies zo
ben ik nou de enige die nog op z'n LCD zit te wachten ?
Shift jongen reageer effe! de vorige zending had je op 17 september verstuurd en die waren er de 21 september nu heb je op 8 oktober verstuurd en nu zijn ze er nog niet...
kijk ik vind het niet erg om te wachten maar waar ik wel boos over ben is dat je gewoon niet reageerd!
Shift jongen reageer effe! de vorige zending had je op 17 september verstuurd en die waren er de 21 september nu heb je op 8 oktober verstuurd en nu zijn ze er nog niet...
kijk ik vind het niet erg om te wachten maar waar ik wel boos over ben is dat je gewoon niet reageerd!
ik zit ook nog steeds te wachten op mijn 4*40Op zaterdag 20 oktober 2001 16:20 schreef Karel2001 het volgende:
Verwijderd
Nop, zit hier ook nog te wachten op me "kale" 4x40 LCDOp zaterdag 20 oktober 2001 16:20 schreef Karel2001 het volgende:
Verwijderd
en ik ook op mijn 4x20...
Maar bij mij moeten die pinnetjes ff vastgezet worden q=Þ
Khoop dat ie het snel doet... =)
Maar bij mij moeten die pinnetjes ff vastgezet worden q=Þ
Khoop dat ie het snel doet... =)
Ik ook op mijn 4x40Op zaterdag 20 oktober 2001 18:31 schreef sinat het volgende:
[..]
Nop, zit hier ook nog te wachten op me "kale" 4x40 LCD
lolOp zaterdag 20 oktober 2001 23:03 schreef hobgoblin het volgende:
deze aktie is dus geen suces geworden
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
hrmm ik ook maar ja ik heb geduldOp zaterdag 20 oktober 2001 18:37 schreef Waslijn het volgende:
Ik wacht op mijn 4x20......zucht.....
* stealth heeft zijn 4x20 lcd ook nog niet
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Jou pakket was naar een andere adres verstuurt, die is ondertussen al terug vanaf maandag ga ik een zooitje versturen.Op zaterdag 20 oktober 2001 16:20 schreef Karel2001 het volgende:
* freebee666 wacht ook nog, maar ik wacht liever iets langer, maby dat Shift dan wel tijd heb om een kant-en-klare lcd te doen
Keep doin' y0 thing Shift
Peace to ya
Powered by ProBNC
Verwijderd
Ben eens benieuwd of ik hem dan deze week binnen krijg...
Heb al flink zitten solderen, maar niet voor mezelf...
Heb al flink zitten solderen, maar niet voor mezelf...
FF een harde trap tegen deze draad
, want volgens mij komt iemand z'n afspraken niet helemaal na. Is nu al een hele tijd geleden dat de 'Schermpjes' verzonden zouden worden, maar er is nog niks aangekomen en ik ben zeker niet de enige met dit probleem. De post in Nederland doet er naar mijn weten 1 a 2 dagen over om de ge-adresseerde te bereiken. (reken zelf maar uit wanneer je pakketje thuis kan zijn,
hint). Heeft al heel lang geduurd
voordat de schermpjes in NL waren, had je misschien al wat kunnen voorwerken, videobanddoosjes klaarleggen met ge-adresseerde en postzegels, is maar een voorbeeld hoor....
Laat ff wat van je horen Shift, iedereen heeft het druk en te weinig tijd, maar ff tijd om wat info te geven kan iedereen maken, dus ook jij.......
Zo moest ik ff kwijt, het spijt me als iemand hierdoor zich gekwetst voelt........

Zo moest ik ff kwijt, het spijt me als iemand hierdoor zich gekwetst voelt........
U can do it my way or the f*%ing highway.........
helemaal mee eens
Zou je aub een lijstje willen maken met daarop de mensen die wel hebben betaald, maar waarvan de LCD nog niet is verzonden? Bij voorkeur met een ETA 
Oh, en je zou van een hoop gezeur af zijn lijkt me, als je gewoon de LCD's waar je niet aan hoeft te solderen (allemaal dus, want dat heb je afgeblazen las ik) nu meteen op de bus te doen
Wat is eigenlijk de reden dat het zo lang duurt? Okee, je hebt het druk, maar wat moet er nog aan gebeuren dan? M.i. hoef je ze alleen maar te verpakken, te adresseren en te versturen, of denk ik dan te simpel?
Oh, en je zou van een hoop gezeur af zijn lijkt me, als je gewoon de LCD's waar je niet aan hoeft te solderen (allemaal dus, want dat heb je afgeblazen las ik) nu meteen op de bus te doen
Wat is eigenlijk de reden dat het zo lang duurt? Okee, je hebt het druk, maar wat moet er nog aan gebeuren dan? M.i. hoef je ze alleen maar te verpakken, te adresseren en te versturen, of denk ik dan te simpel?
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
I second that..Op woensdag 24 oktober 2001 17:30 schreef Peon1 het volgende:
FF een harde trap tegen deze draad, want volgens mij komt iemand z'n afspraken niet helemaal na. Is nu al een hele tijd geleden dat de 'Schermpjes' verzonden zouden worden, maar er is nog niks aangekomen en ik ben zeker niet de enige met dit probleem. De post in Nederland doet er naar mijn weten 1 a 2 dagen over om de ge-adresseerde te bereiken. (reken zelf maar uit wanneer je pakketje thuis kan zijn,
hint). Heeft al heel lang geduurd
voordat de schermpjes in NL waren, had je misschien al wat kunnen voorwerken, videobanddoosjes klaarleggen met ge-adresseerde en postzegels, is maar een voorbeeld hoor....
Laat ff wat van je horen Shift, iedereen heeft het druk en te weinig tijd, maar ff tijd om wat info te geven kan iedereen maken, dus ook jij.......
Verwijderd
ik wil ook wel een kant en klare hoe groot is het formaat van die 4x40 want hij moet in de bovenkant van me case komen (alle 5.1/4 zijn vol
)
en hoe in de hell sluit ik zo``n ding aan ?
plz let me know heb geen zin al die duizend pages te lezen
als je er 1 over hebt let me know meel mie
en hoe in de hell sluit ik zo``n ding aan ?
plz let me know heb geen zin al die duizend pages te lezen
als je er 1 over hebt let me know meel mie
Wie kan mij van een pdf-je met exacte formaten van de 4x20 LCD die we bij Shift hebben besteld voorzien?
Door het lange wachten, wil ik alvast een gat gaan dremelen!
Door het lange wachten, wil ik alvast een gat gaan dremelen!
Hey Shift, waar blijft m'n LCD nou?
Je zei vorige week dat ie binnen 7 dagen binnen zou zijn...
En een maand geleden zei je ook al dat ie onderweg was
Verwijderd
Ik snap ook even niet helemaal waarom dat zo lang moet duren, paar doosjes, lcd erin en naar het postkantoor...
No Problemo toch???
No Problemo toch???
hmmm ik heb mijn lcd binnen alleen:
1) Ik had een kant en klare 4x20 besteld, en ik krijg alles los. Moet dus nu op zoek naar iemand die hem voor mij in elkaar kan zetten.
2) Ik heb FL 116,- betaald, krijg ik dan geld terug?
Vind het een beetje jammer dat het alemaal zo loopt, want als ik niemand vind kan ik het zelf gaan proberen en dat zie ik niet zo zitten.
1) Ik had een kant en klare 4x20 besteld, en ik krijg alles los. Moet dus nu op zoek naar iemand die hem voor mij in elkaar kan zetten.
Vind het een beetje jammer dat het alemaal zo loopt, want als ik niemand vind kan ik het zelf gaan proberen en dat zie ik niet zo zitten.
ik heb vandaag ook "mijn" 4 * 20 binnen gekregen...MAAR...
1) Ik heb een 4 * 40 besteld en zeker geen 4 * 20
2) Hoe gaan we dit oplossen shift? Qua geld en scherm.
Ik heb deze mail van je :Op vrijdag 26 oktober 2001 14:18 schreef Settler het volgende:
ik heb vandaag ook "mijn" 4 * 20 binnen gekregen...MAAR...
Hoi Shift,
Ik wou graag een 4 * 20 lcd schermpje bestellen die ook kant en klaar is.
Alleen wou ik even weten hoelang die kabel word die er aan komt te zitten?
En ik ben ook nog is op vakantie van 30 Juli t/m 12 Augustus maar volgens mij was dat geen probleem, als je ff wil mailen hoe je dat wil doen ben ik ook weer te vreden.
Je hebt toch een hele set gekregen ?Op vrijdag 26 oktober 2001 14:11 schreef Waslijn het volgende:
hmmm ik heb mijn lcd binnen alleen:
Maar Shift, moet je ook ff goed kijken naar dat mailtje wat daarna is gekomen, toen had ik nog gezegt dat ik het had veranderd naar een 4 * 40.Op vrijdag 26 oktober 2001 14:41 schreef Shift het volgende:
[..]
Ik heb deze mail van je :
Hoi Shift,
Ik wou graag een 4 * 20 lcd schermpje bestellen die ook kant en klaar is.
Alleen wou ik even weten hoelang die kabel word die er aan komt te zitten?
En ik ben ook nog is op vakantie van 30 Juli t/m 12 Augustus maar volgens mij was dat geen probleem, als je ff wil mailen hoe je dat wil doen ben ik ook weer te vreden.
En ik heb niet voor niets 115 + 16 piek overgemaakt
Oke stuur de 4x20 terug, dan stuur ik jou een 4x40 okeOp vrijdag 26 oktober 2001 14:49 schreef Settler het volgende:
[..]
Maar Shift, moet je ook ff goed kijken naar dat mailtje wat daarna is gekomen, toen had ik nog gezegt dat ik het had veranderd naar een 4 * 40.
En ik heb niet voor niets 115 + 16 piek overgemaakt
Sorry Shift dat is inderdaad het geval, alleen is er ergens een tutorial te vinden voor het aansluiten van de L2014.
Ik wil niet lullig doen ofzo Shift, maar hoelang gaat dat duren?Op vrijdag 26 oktober 2001 14:51 schreef Shift het volgende:
[..]
Oke stuur de 4x20 terug, dan stuur ik jou een 4x40 oke
Het is simpel, ik neem aan dat je de schema hebt voor de LCD, het kwestie van draden recht aan de LCD vast solderen als je de schema goed naloopt lukt het je wel,Op vrijdag 26 oktober 2001 14:54 schreef Waslijn het volgende:
Sorry Shift dat is inderdaad het geval, alleen is er ergens een tutorial te vinden voor het aansluiten van de L2014.
Schema voor een 4x20 L2014

Schema voor een 4x40 L4034

oja shift, zou je mij ff de afmetingen kunnen vertellen van het scherm? (de 4 * 40) dus
Ik wou vandaag al naar de elektroboer gaan voordat ik in het pakje had gekeken om een doosje ervoor te halen maar aangezien er opeens heel wat anders in zat gaat dat een beetje moeilijk
Ik wou vandaag al naar de elektroboer gaan voordat ik in het pakje had gekeken om een doosje ervoor te halen maar aangezien er opeens heel wat anders in zat gaat dat een beetje moeilijk
Als ik de LCD binnen heb van jou, verstuur ik het dezelfde dag belooft,Op vrijdag 26 oktober 2001 14:57 schreef Settler het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen ofzo Shift, maar hoelang gaat dat duren?![]()
Weet je wat ik stuur het vandaag op, maar ik wil de 4x20 ook terug natuurlijk
Ik begrijp het helemaal, maar wil je dan wel ff je adres mailen naar Settler@tebenet.nl?Op vrijdag 26 oktober 2001 14:59 schreef Shift het volgende:
[..]
Als ik de LCD binnen heb van jou, verstuur ik het dezelfde dag belooft,
Anders kan ik het pakje zo moeilijk opsturen
Hij is 19cm breed en 4 tot 5cm hoog.Op vrijdag 26 oktober 2001 14:59 schreef Settler het volgende:
oja shift, zou je mij ff de afmetingen kunnen vertellen van het scherm? (de 4 * 40) dus
Maar wil je dat ik het hele pakje stuur (dus met kabels en alles) of alleen de LCD?Op vrijdag 26 oktober 2001 14:59 schreef Shift het volgende:
[..]
Als ik de LCD binnen heb van jou, verstuur ik het dezelfde dag belooft,
Shift, de 4x40 is nog steeds niet binnen
....je vertelde dat je het naar het verkeerde adres had gestuurd en dat het nu goed zou gaan.... is het nu wel of niet onderweg ? wanneer is het verstuurd ? ik heb al 4x gehoord dat je het op de post gedaan hebt maar het wil niet lukken... kan ik het niet gewoon ophalen ? zoals we hadden afgesproken ?
Shift,
hij zou nog voor 5 uur op de bus gaan zei die muts bij het postkantoor dus met een beetje geluk heb je em morgen alweer terug.
Wel duur trouwens die pakketjes (die niet door de brievenbus passen) versturen
hij zou nog voor 5 uur op de bus gaan zei die muts bij het postkantoor dus met een beetje geluk heb je em morgen alweer terug.
Wel duur trouwens die pakketjes (die niet door de brievenbus passen) versturen
Shift?Op vrijdag 26 oktober 2001 00:01 schreef rb338 het volgende:
Hey Shift, waar blijft m'n LCD nou?
Vandaag alweer niks he
Wa's er mis? Die 100 piek heb je al maanden...
Ik denk dat jou 4x20 maandag of dinsdag aankomtOp vrijdag 26 oktober 2001 20:25 schreef rb338 het volgende:
[..]
Shift?
Vandaag alweer niks he
Wa's er mis? Die 100 piek heb je al maanden...
Verwijderd
Heb je mijn geld eigenlijk al ontvangen ???
een lijstje zou toch wel fijn zijn denk ik q=Þ
een lijstje zou toch wel fijn zijn denk ik q=Þ
de mijne is klaar met solderen 
ga m vanmiddag ff ophalen als t kan en dan plaats ik binnenkort wel pics als ie af is
BTW Shift rules
ga m vanmiddag ff ophalen als t kan en dan plaats ik binnenkort wel pics als ie af is
BTW Shift rules
he Shift, zou je mij ook kunnen vertellen waneer de mijne er is (4x20 kaal)??Op vrijdag 26 oktober 2001 23:44 schreef Shift het volgende:
[..]
Ik denk dat jou 4x20 maandag of dinsdag aankomt
Die van jou heb ik ook donderdag verstuurt, hij zou aan moeten komenOp zaterdag 27 oktober 2001 12:29 schreef stealth het volgende:
[..]
he Shift, zou je mij ook kunnen vertellen waneer de mijne er is (4x20 kaal)??
reageer effe shift.........Op vrijdag 26 oktober 2001 15:44 schreef Karel2001 het volgende:
Shift, de 4x40 is nog steeds niet binnen....je vertelde dat je het naar het verkeerde adres had gestuurd en dat het nu goed zou gaan.... is het nu wel of niet onderweg ? wanneer is het verstuurd ? ik heb al 4x gehoord dat je het op de post gedaan hebt maar het wil niet lukken... kan ik het niet gewoon ophalen ? zoals we hadden afgesproken ?
ok ook even een ongeduldige noot van mijOp Saturday 27 October 2001 12:29 schreef stealth het volgende:
[..]
he Shift, zou je mij ook kunnen vertellen waneer de mijne er is (4x20 kaal)??
is die van mij al de deur uit??, ik ben die ene die jouw al die mails stuurt met het adres, omdat dat niet op de storting stond
zo nu ga ik eindelijk

Ik heb hem binnen.Op Saturday 27 October 2001 13:07 schreef Shift het volgende:
[..]
Die van jou heb ik ook donderdag verstuurt, hij zou aan moeten komen
Vanmiddag testen....
Bedankt voor alle moeite
Weet iemand of er ook programma's zijn die onder windows xp lopen met dat 4*40 display?
Ik heb namelijk de handel aan elkaar gesoldeer, maar het enigste dat ik zie is dat de verlichting het doet, deze is ook regelbaar met de potmeter.
Verder komt er niets in het display te staan.
Iemand idee ?
Ik heb namelijk de handel aan elkaar gesoldeer, maar het enigste dat ik zie is dat de verlichting het doet, deze is ook regelbaar met de potmeter.
Iemand idee ?
ik heb ook een 4x40 van shift, thuis en gesoldeerdOp Sunday 28 October 2001 11:06 schreef Speedy_Gonzalez het volgende:
Weet iemand of er ook programma's zijn die onder windows xp lopen met dat 4*40 display?
Iemand idee ?
Is er dan wel iets dat uberhaupt beeld geeft onder windows xp ???Op Sunday 28 October 2001 11:10 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
ik heb ook een 4x40 van shift, thuis en gesoldeerdmaar 4x40 wil ik m nog niet krijgen, dus zoek ook een relaxt proggie voor 4x40 voor onder XP
Bij mij is het al weer 5 weken geleden dat ik het geld heb verstuurd, dus IK denk dat wij kunnen fluiten naar ons geld!
En lcd scherm natuurlijk!
Jou LCD gaat ook maandag de deur uit, kan je voor de zekerheid je adres effe door mailen voor maandag ?Op Saturday 27 October 2001 14:46 schreef Karel2001 het volgende:
[..]
reageer effe shift.........
lcdinf 2000/nt versie geeft 2x40 bij mijOp Sunday 28 October 2001 11:34 schreef Speedy_Gonzalez het volgende:
[..]
Is er dan wel iets dat uberhaupt beeld geeft onder windows xp ???
Tuurlijk niet, die van jou gaat ook morgen de deur uit.Op Sunday 28 October 2001 13:44 schreef E-MANs het volgende:
Bij mij is het al weer 5 weken geleden dat ik het geld heb verstuurd, dus IK denk dat wij kunnen fluiten naar ons geld!
Verwijderd
Nieuwe lcdinf die 't wel goed doet is onderweg.Op Sunday 28 October 2001 14:58 schreef _Dennizz_ het volgende:
lcdinf 2000/nt versie geeft 2x40 bij mij
Tja. Dan zal ik ook maar eens beginnen met zeiken.
Wanneer kan ik mijn kant en klare 4*40 verwachten?
Wanneer kan ik mijn kant en klare 4*40 verwachten?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
hoelang moeten we nog w88Op Sunday 28 October 2001 15:00 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Nieuwe lcdinf die 't wel goed doet is onderweg.
Verwijderd
Geen idee, ik heb het zien draaien bij creepy, waneer 'm released, beats me , ik dacht volgende week ofzo?Op Sunday 28 October 2001 16:16 schreef _Dennizz_ het volgende:
hoelang moeten we nog w88
Ooow dat zou heel mooi zijnOp Sunday 28 October 2001 16:21 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het zien draaien bij creepy, waneer 'm released, beats me , ik dacht volgende week ofzo?
Heb de 4*40 van mij nu ook aan de gang met windows xp
Weliswaar maar alleen de eerste 2 regels, maar toch
Wie weet of de plugins voor winamp werken ??
Deze krijg ik ook maar niet aan de gang
Je zal het wel druk hebben.Op Sunday 28 October 2001 14:58 schreef Shift het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die van jou gaat ook morgen de deur uit.
Maar ik zie mijn scherpie nog deze week te gemoet, en dat zou wel leuk zijn
Shift,
Ik wou graag even weten hoe het zit met mijn 4x20 kant en klare. Het klinkt afgezaagd alleen zou ik graag de stand van zaken willen weten.
Hoe je het van plan bent allemaal te gaan oplossen.
Alvast bedankt!
Ik wou graag even weten hoe het zit met mijn 4x20 kant en klare. Het klinkt afgezaagd alleen zou ik graag de stand van zaken willen weten.
Hoe je het van plan bent allemaal te gaan oplossen.
Alvast bedankt!