Umidigi z2 en Umidigi z2 Pro toevoegen in de pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• officialrtc
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 10:57
Hoi,

Dit is mijn eerste post en wist niet precies waar ik terecht kan voor deze vraag. Als dit bericht ergens anders hoort, hoor ik dat graag.

Ik zocht een review voor de telefoon Umidigi z2 maar deze kon ik helaas niet vinden op Tweakers. Hierbij dus mijn vraag om dit toestel toe te voegen. Ik hoop die van mij volgend week volgende week in huis te hebben en kan dan ook een review schrijven ervoor.

Je kan op de officiële pagina van Umidigi meer info vinden maar de device is voor 200 euro wel echt bizar en ik denk dat veel mensen niet denken dat dit legit is. (ik ook niet, maar voor 200 neem ik de gok)

Ik hoor graag of dit mogelijk is.

Reinoud

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3 ;)

Alles wat niet direct door een "Europese" leverancier verkocht wordt en/of garantie wordt verleend, verschijnt by design al niet in de Pricewatch. Daarnaast, en dat is ook nog wel een dingetje waar al langer over gesteggeld wordt; Pricewatch kost geld om aan mee te mogen doen (voor de verkoper) dus ik kan me voorstellen dat als iemand maar 10 smartphones per jaar verkoopt maar we klikken er wel 10.000x op in de Pricewatch, dat de hele marge al "down the drain" is.

Misschien dat @rens-br ook iets ervan vindt; toch wel een voorloper als het gaat om smartphone-topics maken / koppelen en soms produkten suggereren aan de crew.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
MAX3400 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 18:54:
Alles wat niet direct door een "Europese" leverancier verkocht wordt en/of garantie wordt verleend, verschijnt by design al niet in de Pricewatch.
Er verschijnt maar weinig 'by-design' in de pricewatch. De meeste populaire productcategorieën gebeuren nog voornamelijk met de hand.
Dat is niet de plek om een review neer te zetten ;)
Daarnaast, en dat is ook nog wel een dingetje waar al langer over gesteggeld wordt; Pricewatch kost geld om aan mee te mogen doen (voor de verkoper) dus ik kan me voorstellen dat als iemand maar 10 smartphones per jaar verkoopt maar we klikken er wel 10.000x op in de Pricewatch, dat de hele marge al "down the drain" is.
Verkopers en producten staan helemaal los van elkaar. Er kan dus gerust producten in de PW staan die op veel plekken te koop zijn. Maar als die winkels niet willen dat dat specifieke product gekoppeld wordt aan hun winkel gebeurd dat ook niet. De winkels zijn vrij om hun eigen 'productfeed' aan te bieden. Pak als voorbeeld Amazon.de maar eens. Heel veel producten die in de PW staan verkopen zij ook, maar ze zijn niet bij alle producten gekoppeld.
officialrtc schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 18:50:
Dit is mijn eerste post en wist niet precies waar ik terecht kan voor deze vraag. Als dit bericht ergens anders hoort, hoor ik dat graag.
Dit soort berichten horen in de PW thuis, dus schopje van AND naar PW. :)
Hierbij dus mijn vraag om dit toestel toe te voegen. Ik hoop die van mij volgend week volgende week in huis te hebben en kan dan ook een review schrijven ervoor.
Misschien dat @rens-br ook iets ervan vindt; toch wel een voorloper als het gaat om smartphone-topics maken / koppelen en soms produkten suggereren aan de crew.
Iedereen kan zelf producten 'suggereren'. Kwestie van deze zelf toevoegen via: https://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ (staat onderaan op https://tweakers.net/pricewatch/). De Crew gaat deze dan beoordelen en dan voegen ze het vanzelf toe.

@officialrtc als jij dus even via de bovenstaande link het product toevoegd, wordt deze vanzelf toegevoegd aan de Pricewatch en kan jij een review schrijven.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 04-07-2018 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bratzz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 19:55
officialrtc schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 18:50:
Hoi,

Ik zocht een review voor de telefoon Umidigi z2 maar deze kon ik helaas niet vinden op Tweakers. Hierbij dus mijn vraag om dit toestel toe te voegen. Ik hoop die van mij volgend week volgende week in huis te hebben en kan dan ook een review schrijven ervoor.

Je kan op de officiële pagina van Umidigi meer info vinden maar de device is voor 200 euro wel echt bizar en ik denk dat veel mensen niet denken dat dit legit is. (ik ook niet, maar voor 200 neem ik de gok)

Ik hoor graag of dit mogelijk is.

Reinoud
Ik zou maar wegblijven van Umidigi.
Krijgt nogal slechte kritiek.
https://www.trustpilot.com/review/umidigi.com