Anoniem: 479654 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:56:
[...]
Ik heb er gewoon een hekel aan als mensen de betekenis van woorden proberen te veranderen. Zoek maar even in het woordenboek op wat de definitie is van woorden als 'klagen' en 'sturen'. Welke mening mensen over de betekenis van woorden hebben heeft o.a. ook te maken met het probleem. Persoonlijk vind ik het geen heel sterk argument om telkens maar mensen te beschuldigen van trollen of om te klagen over de vermeende misdragingen van personen.
On topic: Als er sprake zou zijn van een sturende actie dan zou het niet mogelijk kunnen zijn om van de koers te raken. Het feit dat dit wel mogelijk is geeft aan dan ondanks 'de sturing' de enige manier om op koers te blijven het uitvoeren van handmatige koerscorrecties noodzakelijk is. Kortom het systeem ontbeerd enkele belangrijke mechanismen en manifesteert zich daardoor als een like/dislike systeem.
Jij lijkt het eerder niets eens te zijn mij de huidige criteria van de scores kan ik haast enkel concluderen. Het systeem werkt voor het gros van de reacties prima, dit heb je al meerdere keren kunnen lezen. Jij vind dat er een hoop fout staat. Tegelijk heb ik het gevoel dat je weigert ook een kritisch naar jouw eigen FP reacties te kijken waar deze beter kunnen.
En het is wel degelijk sturing aangezien deze niet optioneel is. Indien de sturing namelijk genegeerd wordt volgt uitschakeling van de moderatie rechten.
@
Anoniem: 1295042 wanneer je het niveau op ongemodereerd zet, blijven enkel de reacties opengeklapt staan welke nog niet van moderatie voorzien zijn. Dit is voornamelijk een handige tool voor gebruikers die reacties willen vinden en modderen welke nog geen score hebben gekregen, maar minder handig voor wie wilt lezen. Als je alle reacties wilt zien met uitzondering van -2 dien je op de -1 te klikken. Dit kun je ook als standaard instellen via instellingen -> layout -> reacties
[
Voor 13% gewijzigd door
Zeehond op 31-07-2018 14:43
. Reden: antwoord op vraag van mowikan toegevoegd. ]