Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het systeem wil ik het voornaamste gebruiken voor autocad en autocad Revit. maar zo nu en dan gamen met goede graphics mag uiteraard niet ontbreken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1000 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk persoonlijk dat een systeem met een gtx 1060 voldoende moet zijn. geschikt monitor incl andere rand apparatuur. compleet nieuw systeem. overklocken vind ik niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
de amd ryzen heeft wel mijn voorkeur maar dit mag ook gerust wat anders wezen. wat van groot belang is dat het een stil systeem moet zijn dus geen opstijgend vliegtuig. ook de levensduur van het systeem vind ik van belang.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het gaat mij niet om de vorm maar meer om de prestaties en levensduur.
Wat verwacht je van ons?
ik heb zelf geen ervaring met pc build.
kunnen jullie een lijst maken met welke onderdelen ik een goed systeem kan bouwen.
graag jullie input wat ik het beste kan toepassen. ook een goed bijpassende monitor is van belang.
alvast bedankt voor jullie input.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het systeem wil ik het voornaamste gebruiken voor autocad en autocad Revit. maar zo nu en dan gamen met goede graphics mag uiteraard niet ontbreken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1000 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk persoonlijk dat een systeem met een gtx 1060 voldoende moet zijn. geschikt monitor incl andere rand apparatuur. compleet nieuw systeem. overklocken vind ik niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
de amd ryzen heeft wel mijn voorkeur maar dit mag ook gerust wat anders wezen. wat van groot belang is dat het een stil systeem moet zijn dus geen opstijgend vliegtuig. ook de levensduur van het systeem vind ik van belang.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het gaat mij niet om de vorm maar meer om de prestaties en levensduur.
Wat verwacht je van ons?
ik heb zelf geen ervaring met pc build.
kunnen jullie een lijst maken met welke onderdelen ik een goed systeem kan bouwen.
graag jullie input wat ik het beste kan toepassen. ook een goed bijpassende monitor is van belang.
alvast bedankt voor jullie input.