Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming en movies.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~900-1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een ssd:samsung 860 evo 500gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel en nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast moet niet te groot zijn, die ik nu heb staan vind ik persoonlijk mooi. De afmetingen van de define S/R5 zijn mij de groot. De phanteks p400 is ook een mooie en goed gereviewde kast
Moet redelijk stil zijn (mesh case wordt hierdoor uitgesloten denk ik), om die reden wil ik ook een gpu met semi-passive fans
Moederbord is gekozen vanwege de wifi, ik vind het wel aan de dure kant.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb hoop ik mijn due diligence gedaan, zo zag ik ook dat 3000mhz ram niet paste bij de moederbord.
Gaan er ergens alarmen af als u de componenten lijst ziet? Laat graag weten.
Ik zal gaan gamen op een 1080p 60mhz scherm en daarom heb ik een 1060 gekozen ipv 1070 (eventueel 2ehands als ik iets goeds kan vinden), maar ik sta open voor suggesties. Ik denk eraan om nu de 1060 te kopen en wanneer de nieuwe generatie gpu uit is een nieuwe gpu+monitor (1440p 144hz IPS) te halen. Is dat een viable idee?
Een nieuwe monitor + 1070 en de rest van de componenten zou mij op dit moment iets te duur zijn.
Gaming en movies.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~900-1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een ssd:samsung 860 evo 500gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 174,45 | € 174,45 |
| 1 | Asus TUF B360-Pro Gaming (Wi-Fi) | € 118,95 | € 118,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 295,- | € 295,- |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 59,51 | € 59,51 |
| 1 | Fractal Design Define C | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT Gray BLS2C8G4D26BFSBK | € 152,90 | € 152,90 |
| 1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 78,- | € 78,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 953,71 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel en nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast moet niet te groot zijn, die ik nu heb staan vind ik persoonlijk mooi. De afmetingen van de define S/R5 zijn mij de groot. De phanteks p400 is ook een mooie en goed gereviewde kast
Moet redelijk stil zijn (mesh case wordt hierdoor uitgesloten denk ik), om die reden wil ik ook een gpu met semi-passive fans
Moederbord is gekozen vanwege de wifi, ik vind het wel aan de dure kant.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb hoop ik mijn due diligence gedaan, zo zag ik ook dat 3000mhz ram niet paste bij de moederbord.
Gaan er ergens alarmen af als u de componenten lijst ziet? Laat graag weten.
Ik zal gaan gamen op een 1080p 60mhz scherm en daarom heb ik een 1060 gekozen ipv 1070 (eventueel 2ehands als ik iets goeds kan vinden), maar ik sta open voor suggesties. Ik denk eraan om nu de 1060 te kopen en wanneer de nieuwe generatie gpu uit is een nieuwe gpu+monitor (1440p 144hz IPS) te halen. Is dat een viable idee?
Een nieuwe monitor + 1070 en de rest van de componenten zou mij op dit moment iets te duur zijn.