Op dit moment ben ik bezig met het samenstellen van een nieuw systeem om mijn huidige PC te gaan upgraden. Het plan is nu om te upgraden naar een Ryzen 5 2600X in combinatie met een GTX 1080.
In mijn huidige systeem zit nu werkende voeding, namelijk:
Ik heb deze voeding nu 5 jaar in mijn bezit en hij is bijna dagelijks gebruikt om een paar uur te gamen in combinatie met dit systeem:
Nu vraag ik mij af of het slim is om bij mijn upgrade een nieuwe voeding in te calculeren of dat ik mijn huidige voeding nog wel kan blijven gebruiken. Dit omdat ik het op zich wel zonde zou vinden om deze werkende voeding nog weg te doen, maar ik wil ook niet dat ik te weinig power heb om mijn nieuwe systeem te trekken en dat mijn nieuwe componenten gevaar gaan lopen mocht de oude voeding stuk gaan.
Alvast bedankt
In mijn huidige systeem zit nu werkende voeding, namelijk:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Corsair CX600M | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Ik heb deze voeding nu 5 jaar in mijn bezit en hij is bijna dagelijks gebruikt om een paar uur te gamen in combinatie met dit systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GV-N770OC-2GD | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 60,98 | € 60,98 |
| 1 | NZXT Crafted Series Phantom 410 Oranje/Zwart | € 79,27 | € 79,27 |
| 1 | Zalman CNPS9700 LED | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 71,08 | € 71,08 |
| 1 | Corsair CX600M | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 211,33 | |
Nu vraag ik mij af of het slim is om bij mijn upgrade een nieuwe voeding in te calculeren of dat ik mijn huidige voeding nog wel kan blijven gebruiken. Dit omdat ik het op zich wel zonde zou vinden om deze werkende voeding nog weg te doen, maar ik wil ook niet dat ik te weinig power heb om mijn nieuwe systeem te trekken en dat mijn nieuwe componenten gevaar gaan lopen mocht de oude voeding stuk gaan.
Alvast bedankt