Wil jullie waarschuwen voor een oplichter met de naam *knip*
Had €220 overgemaakt naar de naam *knip* wie de oplichter zei dat zijn zus was.
Ging elke naam met de H na en bij elke naam kreeg ik de melding dat the naam niet overeenkomt met de rekening nummer. Uiteindelijk kwam ik bij *knip* en dat is zijn naam.
Het gaat om een GTX 1060 op Marktplaats onder de naam *knip*
Een verzoek van terugboeking is door de Rabobank naar *knip* gestuurd. Als ik binnen 3 weken geen antwoord krijg worden zijn details aan mij gegeven.
Aangifte zijn gedaan met alle benodigde informatie.
Mods deze topic is bedoeld voor potentiële slachtoffers die zijn naam of IBAN googlen. Laat het a.u.b open staan. Ik verwacht mijn geld niet terug maar als de politie niks doet ga ik zelf even langs over 3 weken.
Namen en rekeningnummers in het openbaar zijn nooit de bedoeling op GoT.
Had €220 overgemaakt naar de naam *knip* wie de oplichter zei dat zijn zus was.
Ging elke naam met de H na en bij elke naam kreeg ik de melding dat the naam niet overeenkomt met de rekening nummer. Uiteindelijk kwam ik bij *knip* en dat is zijn naam.
Het gaat om een GTX 1060 op Marktplaats onder de naam *knip*
Een verzoek van terugboeking is door de Rabobank naar *knip* gestuurd. Als ik binnen 3 weken geen antwoord krijg worden zijn details aan mij gegeven.
Aangifte zijn gedaan met alle benodigde informatie.
Mods deze topic is bedoeld voor potentiële slachtoffers die zijn naam of IBAN googlen. Laat het a.u.b open staan. Ik verwacht mijn geld niet terug maar als de politie niks doet ga ik zelf even langs over 3 weken.
Namen en rekeningnummers in het openbaar zijn nooit de bedoeling op GoT.
[ Voor 16% gewijzigd door defiant op 24-06-2018 21:55 ]