Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[YSLT] You Should Listen To ...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• burne
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
@Racing_Reporter ik zit nog even ergens anders, maar ik ga het morgen uitleggen..

Ik zit ergens in de elektronica:

da's een (tegenwoordig) vrij exotische plek.

of het origineel:

Vandaar is het een klein stapje naar

en

Als je me niet gelooft: 0900-8002

I don't like facts. They have a liberal bias.

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 00:59
Om Techno (klassiekers) te kennen valt de Franse slag van Laurent Garnier niet te missen.
Bijvoorbeeld het standaardwerk "The man with the red face"
Waarbij het rode hoofd van de saxofonist is die tijdens een jam sessie steeds meer opgezweept werd om nog meer improviserende solo's te spelen en nagenoeg ontplofte.
Tijdens de Technoparade 2000 in Parijs op een behoorlijk geweldig feestje hoorde ik voor het eerst deze live versie.
Sax en Techno, grote blij :)

Zeg je Techno in Europa dan zeg je gelijk Berlijn en hoewel er al tijden geen Loveparade meer is snappen ze daar nog steeds precies hoe je Techno maakt.
Zelfs met een brass band, Het Berlijnse Meute speelt elektronische muziek met "echte" instrumenten.
Dit is hun interpretatie van The man with the red face :

Meute komt uiteraard het beste tot zijn recht in Berlijn, altijd gevaarlijk goed Duitsers die een thuiswedstrijd spelen ;)

Qua Technoklassiekers is Meute sowieso de moeite van het Youtuben waard imho.

Het origineel van dit laatste stukje is vreemdgenoeg UKGarage/2step.

Eigenlijk een remix van dit nummer maar vond deze live versie van het origineel wat leuker.
(Een behoorlijke guilty pleasure van mij dat UKGarage maar het is in Nederland nooit echt aangeslagen)

PalingDrone wijzigde deze reactie 10-02-2019 04:09 (23%)
Reden: clipjes gefixt

• Militia Pilot
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 13:38
Deze kennen julie zeker niet: Rob Gasser, een artiest die zich vooral focust op glitch hop, drumstep en DnB.

Dit is een van zijn DnB hoogstandjes:

Dit nummer is weer heel wat anders:

Deze is wel wat heftiger, maar nog steeds verdraaid lekker om te horen:

• _NooT_
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 23-04 15:44
Random shit voor het weekend.

Laten we lekker vrolijk beginnen met Weird Al Yankovic.
Bekend van z'n geweldige parodieën, maar minder bekend zijn de hilarische polka-remixes die hij heeft gemaakt. Hier 2 exemplaren:

Birdy Nam Nam, bekend om hun fusie van hip hop en dance, maar dit blijft m'n persoonlijke facoriet:

Over fusies gesproken... blues ontmoet dubstep...ofzo:

Tja, hoe zal ik dit omschrijven? 80's style movie sound track met een onheilspellend geluid?
Ik heb het geprobeerd. De clip uit Neo Tokyo past er iig goed bij. My fav. style of Manga.

En tot slot 2 oudjes van Clark. Voornamelijk bekend vanwege de videoclips die toen (2007-2008) cutting edge waren:

• burne
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Zo'n vogel als Tijs of Armin of Ferry heeft natuurlijk ook gewoon timmerhout nodig.

Niet alles is een votief voor een droom, iets waar Tijs jarenlang op gedreven heeft. Volkomen verdient. Maar: dat zijn de krenten in de pap.

De afgelopen weken heb ik gezocht naar de pap, en niet naar de krenten.

Dan kom je terecht bij Stephan Bodzin, Iets jonger dan Tijs Tiesto. Minder succesvol, maar meer open voor interessant materiaal.

link of link2

I don't like facts. They have a liberal bias.

Pagina: 1 2 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True