Dag allemaal. Ik wil graag een game pc aanschaffen. Ik ben echter een vrouw en heb er totaal geen verstand van, haha. Heb al flink wat research gedaan maar ik kom er totaal niet uit helaas.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, games zoals GTA V, ARK, The witcher. Liefst ook met een blik op de toekomst, naar de toekomstige games. Ik hoef alles niet op ultra settings te spelen, maar hoog zou fijn zijn. Gemiddeld is eventueel ook goed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn voorkeur ligt rond de 800 euro maximaal, als dat mogelijk is met deze wensen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, monitor, muis en toetsenbord moet nog aangeschaft worden. Zou fijn zijn als dat bij het budget kan, maar ik hou er rekening mee dat dat lastig word.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Helaas geen idee dus, erg weinig verstand daarvan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet meer wat al benoemd is.
Ga je overklokken?
Ook hier helaas geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een goede keuze te maken aan de hand van de wensen en eisen. Zoals ik al aangaf ben ik een complete noob hierin
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, games zoals GTA V, ARK, The witcher. Liefst ook met een blik op de toekomst, naar de toekomstige games. Ik hoef alles niet op ultra settings te spelen, maar hoog zou fijn zijn. Gemiddeld is eventueel ook goed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn voorkeur ligt rond de 800 euro maximaal, als dat mogelijk is met deze wensen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, monitor, muis en toetsenbord moet nog aangeschaft worden. Zou fijn zijn als dat bij het budget kan, maar ik hou er rekening mee dat dat lastig word.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Helaas geen idee dus, erg weinig verstand daarvan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet meer wat al benoemd is.
Ga je overklokken?
Ook hier helaas geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een goede keuze te maken aan de hand van de wensen en eisen. Zoals ik al aangaf ben ik een complete noob hierin