Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe game pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Foto bewerking, gamen, surfen, mail. Allround systeem

Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2000-2500 ex btw. Maar als het goedkoper kan mag dat uiteraard ook. Ik wil graag een systeem waarmee ik de komende jaren games weer vlekkeloos kan spelen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, monitor en muis heb ik al.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een flinke videokaart en flink wat geheugen om games vlot te kunnen spelen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik heb geen voorkeuren voor merken

Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een aanvulling, tips of advies. Ik heb onderstaand systeem zelf uitgezocht hoewel mijn kennis minimaal is. Ik ben benieuwd of dit een goed systeem is, of het beter kan of dat het juist goedkoper kan met (bijna) dezelfde prestaties:

Moederbord
GIGABYTE Z370 AORUS Gaming 7, socket 1151 moederbord RAID, Gb-LAN, Sound, ATX
1 x € 249,-*
Processor
Intel® Core i7-8086K, 4,0 GHz (5,0 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor "Coffee Lake-S", Unlocked, WoF, Special Limited Edition, Boxed
1 x € 449,-*
Processor koeler
Cooler Master MasterAir Pro 4 cpu-koeler
1 x € 49,99*
Werkgeheugen
Corsair 32 GB DDR4-3000 Kit werkgeheugen Zwart, CMK32GX4M2B3000C15, Vengeance LPX, XMP
1 x € 399,-*
Grafische kaarten
EVGA GeForce GTX 1080 Ti SC Black Edition GAMING grafische kaart DVI, HDMI, 3x DisplayPort, SLI
1 x € 999,-*
Behuizing
Cooltek TG-01 tower-behuizing Zwart, Blauwe LEDs, Window-kit
1 x € 51,90*
Voeding
Seasonic Focus Plus Gold 850W, 850 Watt voeding Zwart, 6x PCIe, Full-Kabelmanagement
1 x € 129,-*
Harde schijven
Kingston A400, 960 GB SSD SA400S37/960G, SATA 600
1 x € 247,90*
Harde schijven
Mushkin Triactor 3DL, 1 TB SSD Zwart, SATA 6 Gb/s, 3D NAND, MKNSSDTR1TB-3DL
1 x € 249,90*
Besturingssysteem
Microsoft Windows 10 Pro 64bit software Nederlands
1 x € 139,-*

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07:17
Een 8086K is zijn geld niet waard. 5 GHz op 1 core en op de overige cores hetzelfde als een 8700K. En als je niet gaat overklokken kan je beter de 8700 nemen, de non K dus. Je levert 100 MHz in waar je helemaal niets van terug gaat zien in je games.
Moederbord kan dan ook flink goedkoper naar een lekker compleet B360/H3709 bord en ram naar een veel goedkopere 2666 MT/s kit. Waarom 32GB ram? 16GB krijg je nog lang niet vol!
850w voeding is heel erg veel voor een systeem met een verbruik van nog geen 350w. Pak lekker een betere en goedkopere 550w be quiet! Straight Power 11.
De SSD's zijn vrij duur voor een 1TB sata. MX500 en 860 EVO zijn goedkoper en presteren beter.
En wil je echt €2000 aan meuk in een behuizing van 5 tientjes stoppen? Kom op! Neem een fatsoenlijke behuizing als de Fractal Meshify C.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 11:28
Waarom 2 verschillende merken 1TB SSD's?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:51
Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Foto bewerking, gamen, surfen, mail. Allround systeem
Wat voor games, welke resolutie, welke refreshrate, wat zijn de kwaliteitsinstellingen die je wil halen en hoeveel frames wil je halen.

Ieder systeem kan Patience draaien, maar ik denk niet dat dat de game is die je bedoelt.

en maak even naar aanleiding van het commentaar een Pricewatchlijstje: Handleiding Pricewatch