Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• JunkieXP
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 28-05 15:59

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Hier worden de levertijden en prijzen besproken van de BlackBerry KEY2.

Ervaringen en discussies kunnen hier worden besproken: [BlackBerry Key2] Ervaringen & Discussie

Desktop: Wacom Intuos Pen & Touch | Logitech Z2300
Gadgets: BlackBerry KEY2
Earcandy: BeatsX Ft. Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• nst6ldr
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 30-05 20:42

nst6ldr

gold noob report

Dan zal ik maar met de deur in huis vallen en de meest voor de hand liggende vraag stellen: wanneer gaan we 'm in Nederland kunnen bestellen? Iemand al enig idee of voorspelling?

Rheinmetall Borsig <3

• itsyaboy
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21-05 19:09
quote:
nst6ldr schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 21:56:
Dan zal ik maar met de deur in huis vallen en de meest voor de hand liggende vraag stellen: wanneer gaan we 'm in Nederland kunnen bestellen? Iemand al enig idee of voorspelling?
BelSimpel denkt hem op dit moment over 4 weken te kunnen leveren...

https://www.belsimpel.nl/blackberry-key2/64gb-zwart

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Noxious Inc.
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 19-05 15:14

Noxious Inc.

IT Asset Manager

Ik heb net mobiel.nl gesproken over de eventuele exacte leverdatum, en daar werd verteld dat je toch wel met 20 juli rekening moet houden totdat die bij hen in de 'winkel' ligt.

iPhone XS | MacBook Pro 15,2 | Linux (Ubuntu) | Windows (7,8.1,10) | Server (2012, 2016) | VMWare ESXi (6.x)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Noxious Inc.

Noxious Inc.

IT Asset Manager

Via Mobiel.nl kan je ‘m nu ogenschijnlijk bestellen... :)

[Voor 64% gewijzigd door Noxious Inc. op 06-07-2018 23:08]

iPhone XS | MacBook Pro 15,2 | Linux (Ubuntu) | Windows (7,8.1,10) | Server (2012, 2016) | VMWare ESXi (6.x)

• nst6ldr

nst6ldr

gold noob report

quote:
Noxious Inc. schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:06:
Via Mobiel.nl kan je ‘m nu ogenschijnlijk bestellen... :)
Alleen zilver, zwart is nog in bestelling.

Rheinmetall Borsig <3

• Noxious Inc.

Noxious Inc.

IT Asset Manager

Ja klopt, maar ik wilde zelf al voor de Zilver variant gaan... ;) (my luck)

• nst6ldr

nst6ldr

gold noob report

Ik heb even doorgevraagd, de verwachting is dat zwart op de 16e binnen komt.

Rheinmetall Borsig <3

• Noxious Inc.

Noxious Inc.

IT Asset Manager

Ik heb net de bevestiging gehad dat ik 'm maandag mag ophalen! 😏

• hoefniks
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 14-03 21:00
Gisteren bestelling gedaan voor een zilveren bij Belsimpel. Kreeg bevestiging dat ik hem met 2of 4 werkdagen kon ontvangen. Keek vanavond naar de status van mijn order. Blijkt nu heel plotseling niet meer op voorraad te zijn. Onbekend wanneer hij uitgeleverd gaat worden. Even afwachten dus. 8)7

• nst6ldr

nst6ldr

gold noob report

Gaat de 128GB variant uberhaubt in Nederland beschikbaar komen? Ik weet dat ik 'm in Duitsland kan krijgen, maar QWERTZ zint mij niet zo.

Rheinmetall Borsig <3

• hoefniks
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 14-03 21:00
Betreft de 64 Gb versie. Heb Mn K1 vorig jaar in Duitsland gekocht en had ook de QWERTZ. Heb daar heel veel plezier van gehad maar inmiddels verkocht en wacht nu op de K2. Wil nu wel de QWERTY hebben om te kijken of er veel verschil in zit.

• nst6ldr

nst6ldr

gold noob report

Ik heb BelSimpel eens gebeld, ze verwachten niet ooit de 128GB versie te leveren. Dus ik heb maar de 64GB versie besteld (zonder SD kaart, is in Android vrij nutteloos). Deze zou vandaag binnenkomen, ware het niet dat PostNL 'm blijkbaar kwijt is of iets dergelijks, de volgende verwachting is morgen eind van de dag. |:(

Rheinmetall Borsig <3

• pineapple23
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20-05 11:26
Nu al 598 euro bij Belsimpel, het kriebelt wel, maar ik ga het toch nog niet doen.

//EDIT
Hij was gedropt tot 590 en nu weer terug naar normale prijs.

[Voor 30% gewijzigd door pineapple23 op 04-08-2018 21:26]

• Ommadawn
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 21-12-2018
Nu weer EUR 597,--. Krijg niet het idee dat de zilveren versie hard gaat. De zwarte daarentegen is op verschillende plekken uitverkocht. Maar laat ik nu net die zilveren willen... ;)

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Heeft iemand al enig idee vanaf wanneer de KEY2 LE leverbaar is en of dit inderdaad tegen €399,- is?

Edit: Zojuist contact gehad met BelSimpel en zij verwachten het toestel over 2 weken.

[Voor 30% gewijzigd door JunkieXP op 03-09-2018 16:08]

• Soulbringer320
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 28-05 07:37
2 weken zijn al voorbij, maar nog steeds niks.
Ik hou al een aantal weken diverse websites in de gaten, maar de verwachte levertijd veranderd elke keer. :(

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
BelSimpel heeft zelfs nu nog 2-4 dagen er op staan, terwijl CrackBerry alweer wat Weekjes terug aangaf dat het toestel in NL leverbaar was. Kleine voorraden of toch gewoon niet voorhanden geweest?

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Ik durf het met BelSimpel niet 100% zeker te zeggen aangezien ze een geruime maand de LE op "leverbaar binnen 3 tot 5 werkdagen" hadden staan, maar het lijkt er op dat de KEY 2 LE eindelijk leverbaar is in Nederland.

• Stancke
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 21:37
Op Amazon.de de 128GB versie in dual sim voor 500€! Lijkt mij goeie deal, heeft nog nooit zo laag gestaan.
Ik moet mij inhouden tot eind december om de aankoop te doen.

https://www.amazon.de/dp/...ag=jbRnYbFUBfL3OwW2R8TKfA

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01:56
Stancke schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:02:
Op Amazon.de de 128GB versie in dual sim voor 500€! Lijkt mij goeie deal, heeft nog nooit zo laag gestaan.
Ik moet mij inhouden tot eind december om de aankoop te doen.

https://www.amazon.de/dp/...ag=jbRnYbFUBfL3OwW2R8TKfA
QwertZ ?

| live and give like no one else |

• Soulbringer320
Zojuist de BlackBerry Key2 Le Atomic besteld...... :)

• Stancke
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 21:37
Prijzen lijken weinig te bewegen, nog steeds aan het uitkijken naar de KEY2 Dual sim variant. Hopelijk zakt deze nog onder 600€ naar het einde van het jaar.

• Soulbringer320
Zat ook heel lang te wachten op die Key2 ,maar het duurde mij te lang voor dat die onder de €500.- kwam.
Ben nu een zeer tevreden eigenaar van de: "BlackBerry Key2 Le Atomic."

En ben nog niks raars tegen gekomen.

• Noresponse
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 24-05 21:07
Soulbringer320 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:07:
Zojuist de BlackBerry Key2 Le Atomic besteld...... :)
Waar heb je deze besteld? Zit zelf ook te twijfelen over dit toestel of toch nog te wachten op de key3 :)

• ronaldinho
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 26-05 21:14
20% korting op bijna alle smartphones bij Mediamarkt, o.a. de Key2 voor 477,94

Update: Key2 staat niet meer op de site van Mediamarkt, alleen de Key2 LE, Key One en de Motion.
Zelf ben ik al voorzien door een Key2 LE over te nemen van een medetweaker. :P

[Voor 53% gewijzigd door ronaldinho op 25-01-2019 12:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18-05 22:49
Ik zie dat de Key2 588 euro is bij Bol.com, maar deze prijs staat niet in de prijslijst bij de Pricewatch. Waarom is dat? Key2 LE heeft wel een Bol.com prijsvermelding.

[Voor 1% gewijzigd door Niann-Tsyr op 31-05-2019 21:28. Reden: Voorzetsel toegevoegd.]

• Niann-Tsyr
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18-05 22:49
Max ICT 537,13 euro.

• William_H
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 25-05 22:22
De KEY2 64GB Zwart stond vandaag even voor €297 te koop bij de MediaMarkt. Dit stond ook zo in de Pricewatch, en waarschijnlijk hebben een aantal Tweakers een melding hier van gekregen. Want hij is nu alweer uitverkocht 😅. Waarschijnlijk was dit een restpartij in het magazijn, want ze zijn al een tijd niet te koop in de winkels zelf.

• Dijkhuis
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22-05 20:59
William_H schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 12:53:
De KEY2 64GB Zwart stond vandaag even voor €297 te koop bij de MediaMarkt. Dit stond ook zo in de Pricewatch, en waarschijnlijk hebben een aantal Tweakers een melding hier van gekregen. Want hij is nu alweer uitverkocht 😅. Waarschijnlijk was dit een restpartij in het magazijn, want ze zijn al een tijd niet te koop in de winkels zelf.
Eens kijken of hij ook geleverd wordt...

• William_H
Dijkhuis schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 13:41:
[...]

Eens kijken of hij ook geleverd wordt...
Heb je hem besteld?
Denk je dat het een prijsfout is?

• Dijkhuis
William_H schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 21:33:
[...]

Heb je hem besteld?
Denk je dat het een prijsfout is?
Hij wordt geleverd :)

• nst6ldr

nst6ldr

gold noob report

Niet heel gek, nu de geruchten over de Key series en de samenwerking met TCL steeds concreter lijken te worden, wil men van de voorraad af.

Rheinmetall Borsig <3

• William_H
nst6ldr schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 22:41:
Niet heel gek, nu de geruchten over de Key series en de samenwerking met TCL steeds concreter lijken te worden, wil men van de voorraad af.
Welke geruchten?
En vergeet niet, geruchten zijn maar geruchten! Niks meer, niks minder.

• nst6ldr

nst6ldr

gold noob report

William_H schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 01:31:
[...]

Welke geruchten?
En vergeet niet, geruchten zijn maar geruchten! Niks meer, niks minder.
Leesvoer: https://www.blackberrybase.net/showthread.php?139139-Der-Ära-BlackBerry-droht-ein-baldiges-Ende&p=821287#post821287

Rheinmetall Borsig <3

• Dijkhuis
Ja, die key2 die vandaag geleverd wordt kan wel eens een van de laatstr BB verkopen in Nederland zijn...

• William_H
nst6ldr schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:36:
[...]

Leesvoer: https://www.blackberrybase.net/showthread.php?139139-Der-Ära-BlackBerry-droht-ein-baldiges-Ende&p=821287#post821287
Tsja, van je fans moet je het hebben. Hoewel het ze een aantal dingen zeggen, die niet echt geheim zijn moet ik er bij zeggen, die waar zijn (zoals updatebeleid, en de TCL veranderingen in met name Duitsland). Vind ik het een negatief verhaal en blijven het geruchten. Simpelweg weet je niet goed welke zaken er op board niveau spelen. En ook bij de grote bedrijven als Samsung en Apple spelen dit soort dingen wel eens. Het is niet alsof, omdat het nu bij BlackBerry gebeurt, het schip al gezonken is.
Helaas bestaat er niet iets als een fanbase van BlackBerry, want elke keer als er even iets misgaat verlaten ze het schip nogal snel. In tegenstelling tot Apple fans. Daarom...van je fans moet je het hebben.
Het/De grootste fout die TCL heeft gemaakt, is wederom het gebrek aan reclame/marketing. Iets wat BlackBerry ook deed.

• nst6ldr

nst6ldr

gold noob report

William_H schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:20:
[...]

Tsja, van je fans moet je het hebben. Hoewel het ze een aantal dingen zeggen, die niet echt geheim zijn moet ik er bij zeggen, die waar zijn (zoals updatebeleid, en de TCL veranderingen in met name Duitsland). Vind ik het een negatief verhaal en blijven het geruchten. Simpelweg weet je niet goed welke zaken er op board niveau spelen. En ook bij de grote bedrijven als Samsung en Apple spelen dit soort dingen wel eens. Het is niet alsof, omdat het nu bij BlackBerry gebeurt, het schip al gezonken is.
Helaas bestaat er niet iets als een fanbase van BlackBerry, want elke keer als er even iets misgaat verlaten ze het schip nogal snel. In tegenstelling tot Apple fans. Daarom...van je fans moet je het hebben.
Het/De grootste fout die TCL heeft gemaakt, is wederom het gebrek aan reclame/marketing. Iets wat BlackBerry ook deed.
Je kan niet veel geld pompen in marketing van een product dat een kleine doelgroep moet aanspreken. BlackBerry vraagt een groot bedrag aan TCL, en TCL krijgt het niet voor elkaar om ze voor een bedrag in aantallen te produceren waar een gezonde winstmarge op zit. Je kan het niet vergelijken met een Apple of een Samsung, beide hebben namelijk eigen fabrieken. Waar er eerst onderling begrip was voor de lage verkoopaantallen bij beide partijen, wringt nu de samenwerking tussen BlackBerry en TCL.

Al deze argumenten, en meer, zijn veel vaker op de forums langs gekomen. "Blackberry moet ff de nieuwste soc/camera in hun toestel duwen en voor €500,- verkopen", "Ze moeten BBOS10 opnieuw gebruiken", etc. Allemaal erg leuk, die fans, maar voor wat betreft input heb je er niks aan en er veel liquiditeit brengen ze niet met zich mee.

Rheinmetall Borsig <3

• William_H
nst6ldr schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:34:
[...]

Je kan niet veel geld pompen in marketing van een product dat een kleine doelgroep moet aanspreken. BlackBerry vraagt een groot bedrag aan TCL, en TCL krijgt het niet voor elkaar om ze voor een bedrag in aantallen te produceren waar een gezonde winstmarge op zit. Je kan het niet vergelijken met een Apple of een Samsung, beide hebben namelijk eigen fabrieken. Waar er eerst onderling begrip was voor de lage verkoopaantallen bij beide partijen, wringt nu de samenwerking tussen BlackBerry en TCL.

Al deze argumenten, en meer, zijn veel vaker op de forums langs gekomen. "Blackberry moet ff de nieuwste soc/camera in hun toestel duwen en voor €500,- verkopen", "Ze moeten BBOS10 opnieuw gebruiken", etc. Allemaal erg leuk, die fans, maar voor wat betreft input heb je er niks aan en er veel liquiditeit brengen ze niet met zich mee.
Sorry, ben het gewoon niet helemaal met je eens.
Ten eerste heeft Apple helemaal geen eigen smartphone fabrieken. Zij hebben zelfs ook wel eens last van tekorten aan onderdelen op de markt en zijn dus niet almachtig.
Andder punt, als een product een kleine doelgroep heeft en daar kun je niet mee omgaan, moet je er niet aan beginnen. HMD lukt het wel met de Nokia's. De Chinezen lukt het ook met hun telefoons.
Maar dat je bijv in Nederland (wat ten tijde van de BlackBerry rage een nr1 land in verkopen was) nu geen enkele BlackBerry vanaf het begin in de winkels hebt zien liggen praktisch (alleen een korte tijd bij Belsimpel), gaat niet helpen met de verkopen en naamsbekendheid van het merk.
Voor marketing hoef je echt tegenwoordig niet meer de grootste budgetten te hebben als een Samsung. Daar hoef je ook niet mee te vergelijken. Maar zoek die doelgroep dan ook eens op.
Zelfs ik als gebruiker van een KEYone, heb nooit een advertentie of iets van dien aard gezien voor de KEYtwo (volgens mij ben ik toch doelgroep voor een upgrade)
Net als BlackBerry ooit zelf deed, gaat TCL in de fout met een goede marketing.
Kom zeg, alsof Apple en Samsung perfecte telefoons maken. Zij zijn alleen groot geworden door goede, en bij Apple vooral, slimme marketing.

Andere vraag, wie heeft de laatste KEYtwo's gekocht bij de Mediamarkt?
En wie verwacht dat een KEY3 gewoon gaat uitkomen, of dat men een andere licentienemer gaat vinden (HMD?)

[Voor 3% gewijzigd door William_H op 17-10-2019 14:45]

• nst6ldr

nst6ldr

gold noob report

Eh, de grootste markt van BlackBerry zit écht niet in Nederland hoor, geen idee waar je dat idee vandaan hebt. Vroeger was dat misschien zo, maar al zeker de afgelopen 10 jaar niet meer. In de landen die er wél toe doen heeft BlackBerry gewoon in de winkel gelegen met stands en alles. Daar heeft het niet aan gelegen.

Ik snap ook niet waar je het idee vandaan haalt dat ik samsung of apple zo goed vindt, je noemde die namen zelf. Ik ga liever zonder telefoon door het leven dan dat ik er een van hun koop.

De Key2 heb ik voorbij zien komen op veel tech websites (Tweakers ook), instagram advertenties, Facebook advertenties en YouTube schotelde mij een filmpje voor omdat Google wist dat ik in de markt was voor een hardware keyboard.

Dat je dat niet hebt meegekregen, en vindt dat Chinese merken een niche doelgroep hebben, doet me geloven dat jouw wereldbeeld misschien wat beperkt is. Nederland is een mini markt, wil je je oriënteren in de tech wereld dan zal je echt wat verder moeten kijken.

Rheinmetall Borsig <3

• William_H
nst6ldr schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:31:
Eh, de grootste markt van BlackBerry zit écht niet in Nederland hoor, geen idee waar je dat idee vandaan hebt. Vroeger was dat misschien zo, maar al zeker de afgelopen 10 jaar niet meer. In de landen die er wél toe doen heeft BlackBerry gewoon in de winkel gelegen met stands en alles. Daar heeft het niet aan gelegen.

Ik snap ook niet waar je het idee vandaan haalt dat ik samsung of apple zo goed vindt, je noemde die namen zelf. Ik ga liever zonder telefoon door het leven dan dat ik er een van hun koop.

De Key2 heb ik voorbij zien komen op veel tech websites (Tweakers ook), instagram advertenties, Facebook advertenties en YouTube schotelde mij een filmpje voor omdat Google wist dat ik in de markt was voor een hardware keyboard.

Dat je dat niet hebt meegekregen, en vindt dat Chinese merken een niche doelgroep hebben, doet me geloven dat jouw wereldbeeld misschien wat beperkt is. Nederland is een mini markt, wil je je oriënteren in de tech wereld dan zal je echt wat verder moeten kijken.
Oké, het was niet de bedoeling om jou aan te vallen. De Samsung (en Apple) vergelijking heb ik alleen geschreven in het licht van hoe een TCL / BlackBerry daar tegenaan kan of zou moeten kijken. Dat ze zich niet moeten meten qua marketing(budget) aan Samsung. Maar dat ze wel iets duidelijker reclame zouden moeten maken. Misschien guerrilla-stijl. Misschien had ik dat niet zo duidelijk geschreven.
Dat ze hadden moeten kijken waar ze vroeger populair waren was ook in dat licht bedoelt.
En daarnaast zullen de Google / Facebook algoritmes waarschijnlijk niet helpen, terwijl ik genoeg BlackBerry kanalen volg, maar ik ben werkelijk nooit directe reclame voor BlackBerry (KEYtwo) tegengekomen.
Verder probeer ik zoveel mogelijk mij in te lezen over BlackBerry wereldwijd, dus voor dat deel heb ik naar eigen inzicht wel een breed wereldbeeld 😉.
Hopelijk blijven ze doorgaan 💪
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True