Toon posts:

Laptop gezocht voor HBO werktuigbouwkunde

Pagina: 1
Acties:

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Matched: support
hjkv schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:19:
[...]

Ik weet de details niet exact. Ik heb ik ieder geval gehoord van mensen die een UT laptop via via hebben weten bemachtigen. Die HP's hebben 3 jaar onsite service, dus daar hoef je je niet druk om te maken. Is een stuk beter dan met 30 andere slachtoffers in de rij staan voor de servicebalie van de mediamarkt :+
Is onsite dan niet onsite door de universiteit? Als het onsite 'bij je thuis is door HP', dan houd je mogelijk de controle over of je student bent bij de instelling waar de laptop vandaan kwam. Het hangt er ook maar van af hoe je een probleem aan kunt/mag melden. Als dat alleen via de universiteit kan, dan heb je als niet-student niet veel aan. De korting geeft HP niet uit liefhebberij. Ik vermoed dat de korting deels bestaat uit het feit dat de universiteit zelf een stuk support levert. Maar dat is maar een gok van mijn kant. Vooraf informeren is dan best handig.

En alternatief: zoek een goede 2e hands zakelijke laptop. Dan ben je ver onder de 1000 euro klaar, en geeft het ook minder als je om wat voor reden dan ook op termijn een andere nodig hebt.
Pagina: 1