Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidHawk
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19-08 14:48
Ik ben op zoek naar redelijk low budget oordopjea blijven zitten tijdens het sporten. Met natuurlijk goede geluidskwaliteit. Mensen tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tip 1: lees dit eens: De regels voor dit forum

Zomaar een vraag van 1 regel hier neerdumpen zonder enige vorm van inzet wordt absoluut niet gewaardeerd. Ik adviseer je dus om je topic aan te vullen, anders loop je grote kans dat mijn collega er snel een hangslot aan hangt.

[ Voor 62% gewijzigd door Microkid op 15-06-2018 22:32 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidHawk
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19-08 14:48
Meer informatie heb ik niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Oh nee? In ear? on ear? draad of draadloos? waterdicht? prijs? en je spreekt jezelf al meteen tegen: low budget en goede klank gaan vaak niet samen. Kwaliteit kost geld.
Kom op, doe zelf eens wat moeite zeg.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Wat is het budget? Met of zonder kabel? Wat voor sport, hardlopen? Darten? Wat voort soort muziek luister je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@SolidHawk welkom op Tweakers.

Zoals @Microkid ook al aangeeft voldoet je topic momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Daarnaast betreft dit aankoopadvies en dat hoort in: Aankoopadvies Tablets en Telefoons thuis. Ga dus even op zelf op onderzoek uit, kijk eens in Het Algemene in-ear en oordopjes topic en maak dan een nieuw topic aan.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 18-06-2018 10:10 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.