Als ik mij in de winkel verplaatst kan ik mij hun reactie wel enigszins voorstellen eerlijk gezegd. Zeker als er intern ook het 1 en ander fysiek stuk is.
Wie gaat er ook pas na 1,5 jaar pas met klachten over het scherm (redelijk essentieel) terug naar de winkel. Dan sta je gewoon niet heel sterk. Zeker als de spatiebalk ook nog loszit, dan geeft dat toch wel een iets ander beeld, dan dat jij schetst.
Ik geloof best dat je vanaf het begin al problemen had, maar het is ook deels jouw eigen verantwoording geweest om hier actie op te ondernemen.
Heb je toevallig nog foto's opgevraagd? Je kunt het uiteraard nog proberen bij Apple, maar ik geef het weinig kans op basis van de info.
@
JB , @
dehardstyler , hieronder: helemaal mee eens, voordat geld verwacht je geen problemen. Maar TS gaat pas na 1,5 jaar terug, inclusief loszittend spatiebalk. Hoe zou jij hier tegenaan kijken? Uiteraard gaat de winkel moeilijk doen. Dan kun je wel wat gaan roepen over service, maar als jij een letterlijk rammelend apparaat op de toonbank legt, zijn er weinig winkels die zeggen, tuurlijk hier heb je een nieuwe.
Maar daarom ben ik ook zo benieuwd of er foto's zijn, van binnen en van buiten.
En de reactie dat het de fout van Apple is, is vooralsnog onterecht. TS heeft hier 1) het product niet gekocht (Amac), en 2) nog helemaal niet aangeklopt.
[
Voor 35% gewijzigd door
renegrunn op 26-06-2018 11:31
]