Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Werk en gamesysteem van max 2000Euro

Pagina: 1
Acties:

• MikesComputers
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16-10 20:10
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat ik vooral wil gaan doen met dit systeem is games spelen en werken, ook wil ik zo nu en dan gaan livestreamen dus een i7 zou zeer aangenaam zijn. Maar ik zou zeggen dat een i7 toch ook wel mogelijk moet zijn met mijn budget. Ik wil dit systeem vooral voornamelijk voor werk gaan gebruiken, koppelen aan 3 Monitoren (1920x1080, 27inch) Dus een videokaart die genoeg poorten heeft voor 3 monitoren is wel een eis.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ja, 2000 is echt zijn max. En dan zou ik ook graag willen dat het systeem al gebouwd is.
Dus graag pre built service erbij rekenen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik neem mijn logitech 27inch monitor mee (ik zal later de 3 monitoren aanschaffen), en toetsenbord en muis. Niet zoveel bijzonders

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I7 zou wel aangenaam zijn, minimaal 12gb werkgeheugen en t liefst nog meer.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Uhm, nee niet per sé zo lang het maar goed werkend is. En er een lange levensduur op zit.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een behuizing is natuurlijk een persoonlijke voorkeur, maar mijn smaak valt meestal op vooral grote behuizingen. Waarom? Ja ik weet het niet, ik vind het leuk om een bak beest op mijn kamer te hebben staan.

Ga je overklokken?
Hmm, nee niet echt van plan nee.

Wat verwacht je van ons?[i]
Een systeem naar smaak, graag snelle en betrouwbare componenten.
En eventueel aanraders kwa monitoren die 27 inch 1920x1080 zijn.

Wat heb ik zelf in gedachten kwa hardware?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-8700K Boxed€ 346,-€ 346,-
1MSI Z370-A PRO€ 101,26€ 101,26
1MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G€ 529,-€ 529,-
1Seagate Barracuda, 3TB€ 81,-€ 81,-
1Scythe Mugen 5 PCGH Edition€ 49,99€ 49,99
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16€ 156,-€ 156,-
1Corsair RM650x Zwart€ 94,90€ 94,90
1Samsung 860 EVO 500GB€ 112,-€ 112,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.470,15

[ Voor 47% gewijzigd door MikesComputers op 15-06-2018 16:48 . Reden: Hardware lijstje toegevoegd ]

Michael

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:33
Heb je zelf ook al een lijstje in gedachten?

In vino veritas, in aqua sanitas

• MikesComputers
JohanNL schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:04:
Heb je zelf ook al een lijstje in gedachten?
Gedaan!

Michael

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 07:47
Ik zou persoonlijk voor een 1070TI kiezen, stukje sneller en maar 20€ duurder.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Grappig dat je een computerbedrijf hebt maar dan hier een aankooptopic opent.

Ik denk dat een Ryzen met SMT een betere keuze is, want die heeft vaker wat meer CPU-cycles voor streaming/capturing over.

/edit: als je lange(re) levensduur wil en er ook op wil werken, waarom geen Dell of HP met 3 tot 5 jaar next-day garantie??

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 15-06-2018 16:54 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• coolkil
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:03
MAX3400 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:52:

Ik denk dat een Ryzen met SMT een betere keuze is, want die heeft vaker wat meer CPU-cycles voor streaming/capturing over.
bovenstaande. Daarnaast zou ik ook naar een M.2 SSD kijken https://tweakers.net/pric...amsung-970-evo-500gb.html

• MikesComputers
MAX3400 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:52:

/edit: als je lange(re) levensduur wil en er ook op wil werken, waarom geen Dell of HP met 3 tot 5 jaar next-day garantie??
haha, ik vroeg mijzelf al af wanneer die reactie zou komen! De reden is dat ik namelijk helaas gestopt ben met deze hobby, omdat ik begonnen ben met een nieuwe baan heb nauwelijks tot geen tijd. En vandaar dus dat ik eigenlijk hoop dat iedereen mij een beetje kan helpen met het samenstellen, aangezien ik niet echt meer heel veel tijd heb om tot de bodem uit te gaan zoeken of alles wel goed met elkaar werkt. Daar ben ik dus hier ;) Maar wel heel scherp van je! En zeker een terechte vraag! Maar nee, helaas dus gestopt met die hobby en nu dus op zoek naar het juiste systeem voor mij die ik ergens kan laten bouwen. Ivm ik gewoon nauwelijks tot geen tijd heb.

Michael

• Harm_H
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:44
Misschien second-opinion kan nooit kwaad.

Al zou ik de zelfbouw kosten / pre-built niet doen in jouw geval.

Zou ook aanraden:
Moederbord compatible m2 ssd

• Nip
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-11 15:50

Nip

Ik zou ook voor een 1070ti gaan. Is maar iets duurder maar stuk sneller en vermoed makkelijker door te verkopen later.

650 watt is niet nodig voor jouw onderdelen. Verder zou ik iets meer geld bijleggen voor een goede 550w platinum voeding met dit budget. De Be Quiet! Dark Power pro 11 van 550w is echt een belachelijk goede voeding en de 30 euro extra waard.

Qua behuizing zou ik een Fractal Design case aanraden. Zeer degelijk design, niet al te duur en professioneel uiterlijk (niet super gamey).

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:21
Gekke vraag, maar moet je per se Intel? Fraaie kans om ‘s iets anders dan Intel in huis te halen. Net zelf een weekje eigenaar van deze machine:

Sanitycheck gevraagd: midrange game / desktop rig

En ben er erg blij mee. Kast maakt ook indruk qua praktisch en afwerking. Binnen een uur draaide die al :)
Neem je de 8core versie van de cpu en evt nVidia gpu als je dat per se wilt.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• JohanNL
  • Laatst online: 23:33
Een AMD systeem met een pricewatch: AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed is ook nog een goed alternatief voor de i7 8700K.
Als je tot €2000 te besteden hebt dan kun je er ook nog voor kiezen om voor een GTX 1080 Ti te gaan en/of onderdelen van betere kwaliteit / meer functies.

In vino veritas, in aqua sanitas

• Glamourt
  • Laatst online: 07-10 12:40
In de bestbuy guide van Mei raden ze ook een ryzen aan: reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2018

Als je budget 2000 EUR is, is een platium voeding ook geen overbodige luxe.
Pagina: 1