Weet iemand of de JBL Charge 4 binnenkort komt?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmanner
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-03-2021
Ik wil dus een muziek box kopen, en ik heb gekozen voor de JBL charge 3, maar ik kwam er achter dat hij al 2 jaar oud is, dus ik wilde even weten of iemand weet of de charge 4 binnenkort/ooit komt.

bedankt!

Ohja, en ik zit nog een beetje te twijfelen tussen een flip 4 of charge 3, de 39 euro extra is geen probleem, ik wil weten welke het best is :)

Beste antwoord (via bartmanner op 13-06-2018 21:48)

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:13
Ik zie dat je nieuw bent op tweakers, welkom. Over het algemeen word er van leden verwacht dat ze zelf ook wat energie steken in het beantwoorden van hun vraag. Bij sommige ingewikkelde vragen snap ik dat dat niet altijd mogelijk is, maar bij vragen zoals hierboven lijkt me dat toch vrij eenvoudig. Jij kunt net zo goed als ik naar Google of eender welke searchengine surfen en de juiste zoektermen intypen.

Dan had je geweten dat er feitelijk nog geen plannen voor een charge 4 publiek bekend zijn. Tevens is de charge 3 vs flip 4 vergelijking een van de eerste hits die je voorgeschoteld krijgt. Zowel video als tekst.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:13
Ik zie dat je nieuw bent op tweakers, welkom. Over het algemeen word er van leden verwacht dat ze zelf ook wat energie steken in het beantwoorden van hun vraag. Bij sommige ingewikkelde vragen snap ik dat dat niet altijd mogelijk is, maar bij vragen zoals hierboven lijkt me dat toch vrij eenvoudig. Jij kunt net zo goed als ik naar Google of eender welke searchengine surfen en de juiste zoektermen intypen.

Dan had je geweten dat er feitelijk nog geen plannen voor een charge 4 publiek bekend zijn. Tevens is de charge 3 vs flip 4 vergelijking een van de eerste hits die je voorgeschoteld krijgt. Zowel video als tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmanner
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-03-2021
Oke dankjewel! Ik had er al wat tijd ingestoken maar kon niks vinden dus ik dacht dat iemand hier dat zou weten.
Maar toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:33
De charge 3 is een prima speaker, alhoewel deze al 2 jaar op de markt is.
Deze heb ik zelf ook, maar ik ben recent overgestapt op meer power in de vorm van de JBL Extreme.
Dit beest eet de charge 3 in 1 hap op en lust dan nog wel een flip als toetje.

Ik heb deze bij JBL zelf gekocht, en dan een refurbished model voor 169 euro. daar heb ik geen spijt van gehad, deze is verder als nieuw en komt gewoon met 2 jaar garantie.

https://www.jbl.nl/outlet...-EMEA-Refurbished#start=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:30
Waarschijnlijk is de Charge 4 wel in aantocht maar deze is nog niet bekend gemaakt. Wat wel gaande is is dat de prijzen van de Charge 3 gezakt zijn. Dit kan je ook mee laten wegen in je keuze. Normaal kost de Charge 3 169 euro, maar de laatste tijd is hij geregeld <110 te koop.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-10 06:51
Ik ben aan het twijfelen om de Charge 3 of Extreme te kopen. De flip 4 is ook mooi, maar vind ik qua geluid en bas net wat minder. De Charge 3 heeft een wat betere bas en geluid. De Extreme heb ik niet geluisterd.

Ik wil ze gaan gebruiken op de boot in een dual opstellen (2 speakers tegelijkertijd).
Ik vond op Ebay een Rus die namaak Charge 3 speakers verkoopt voor de helft van het geld.

De Charge 3 kom ik op Ebay tegen voor €115,- maar daar is niet uit af te leiden of ze refurbished zijn. Momenteel staan ze voor 124 euro hier in de prijswatch.

In de JBL Outlet is de zwarte Charge 3 helaas niet te koop, ze kosten daar 100 euro en met kortingscode KORTINGSCODEJBL10 krijg je 10% korting. Dan kosten ze nog maar 90 euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-10 10:14
@BartGijsman Oktober :) [Ervaringen] JBL Charge 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 16:50
Zoek is op youtube naar de reviews van Clavinetjunkie.

YouTube: clavinetjunkie

Hij test de wereld aan bluetooth speakers en heeft een eigen database waarbij je makkelijk en snel speakers met elkaar kunt vergelijken. Er is zoveel meer dan JBL/Bose/UE etc. hier een link naar de database met speakers die je kunt vegelijken.

http://switcher.oluvsgadgets.net/
Pagina: 1