Naar inspiratie van Nieuwe desktop alles-kunnert 1500 tot 2000,-
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk worden gebruikt voor video editting (up-to 4k) en regulier browsen/office werkzaamheden. Af en toe wil ik nog wel eens gamen (iRacing, of andere sims, en misschien nog wel eens een FPS)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1600 euro vind ik het wel welletjes...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Belangrijkste uitgangspunten:
Nope. Uiteraard geen B-merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast komt te hangen onder het bureau in een zgn. CPU-houder (WAF). Ik heb geen kast kunnen vinden die direct op de hangen is, dus dan maar zo.
Ga je overklokken?
Neuh
Wat verwacht je van ons?
Het beste advies zodat ik het maximale systeem koop voor de eurootjes
En een check of alles past. In elkaar zetten kan ik zelf wel.
Ik wil langere tijd doen met dit systeem (denk aan 5 jaar), en comfortabel kunnen werken. Kans is aanwezig dat ik ergens nog een keer overstap naar een 4k Ultra-Widescreen, als die betaalbaar beschikbaar komen.
Ik vermoed dat de videokaart wat minder zwaar kan. Maar aan de andere kant heb ik weinig zin om over 2 jaar te moeten upgraden. Daarom liever nu iets aan de veilige kant. Nvidia omdat, zover ik het heb begrepen, deze het makkelijkst met Linux werken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk worden gebruikt voor video editting (up-to 4k) en regulier browsen/office werkzaamheden. Af en toe wil ik nog wel eens gamen (iRacing, of andere sims, en misschien nog wel eens een FPS)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1600 euro vind ik het wel welletjes...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Monitor, pricewatch: LG 38WK95C Zilver, Zwart
- Toetsenbord, pricewatch: Corsair K70 LUX - Red LED (Qwerty US, Cherry Brown)
- Muis, Logitech ding
- Speakers, pricewatch: Edifier S1000DB (Bruin, Zwart). Voor gamen heb ik een headset
Belangrijkste uitgangspunten:
- Zuinig als ie idle is
- Linux (Fedora) compatible
- Fluisterstil, tenzij heftig in gebruik
- Goed geluid! Zie speakers
Nope. Uiteraard geen B-merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast komt te hangen onder het bureau in een zgn. CPU-houder (WAF). Ik heb geen kast kunnen vinden die direct op de hangen is, dus dan maar zo.
Ga je overklokken?
Neuh
Wat verwacht je van ons?
Het beste advies zodat ik het maximale systeem koop voor de eurootjes
Ik wil langere tijd doen met dit systeem (denk aan 5 jaar), en comfortabel kunnen werken. Kans is aanwezig dat ik ergens nog een keer overstap naar een 4k Ultra-Widescreen, als die betaalbaar beschikbaar komen.
Ik vermoed dat de videokaart wat minder zwaar kan. Maar aan de andere kant heb ik weinig zin om over 2 jaar te moeten upgraden. Daarom liever nu iets aan de veilige kant. Nvidia omdat, zover ik het heb begrepen, deze het makkelijkst met Linux werken.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 285,- | € 285,- |
1 | MSI B360 Gaming Pro Carbon | € 122,50 | € 122,50 |
1 | Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming Advanced | € 562,50 | € 562,50 |
1 | Fractal Design Meshify C | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 | € 25,95 | € 25,95 |
2 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 168,- | € 336,- |
1 | Cougar GX-F 550W | € 73,- | € 73,- |
1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 170,66 | € 170,66 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.650,51 |