kapotte laptop verkopen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.059 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 928021

Topicstarter
Ik wil mijn vrij nieuwe laptop verkopen, het probleempje is dat er een barst in het scherm in zit en de accu kapot is(blijft op 0%) voor hoeveel zou ik hem kunnen verkopen en is er misschien naast marktplaats een bedrijf/platform waar ik hem zou kunnen verkopen?

Het gaat om een laptop van HP die ik 2 jaar geleden nieuw heb gekocht

Hardware:
Intel I5-6200
Intel HD Graphics 520
250GB SSD
8GB DDR4 ram

Ik heb zelf al wat via marktplaats geprobeerd maar hoor vrij weinig, alleen een bod van 75 euro, dit lijkt mij vrij weinig

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-07 17:10
uhm... https://tweakers.net/aanbod/
En wellicht ben je beter af het in onderdelen te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 928021

Topicstarter
Ik heb weinig ervaring met laptop onderdelen, hoe zou ik die er uit moeten halen en wat leverd het op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Met een schroevendraaier.
en wat leverd het op?
Kijk eens op de door @Wannial geplaatste link wat vergelijkbare onderdelen/laptops opleveren, dan heb je een mooie indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:43
Ligt er echt aan wat voor HP laptop het is. De plastic fantastic modellen pakken niet echt veel wind mee in de verkoopsector van laptops. Een i5-6200 met 250GB SSD en 8gb ram is best aantrekkelijk voor 75 euro, en als een koper zou dat een goeie deal zijn.

Als de accu op 0% blijft kan het betekenen dat óf de accu is kapot, óf windows registreert de capaciteit niet goed óf de oplaad ic is kapot voor de accu.

Daarnaast zeg je "barst", dus het is een touchscreen variant? Zulke schermen zijn 2x duurder om te vervangen dan non-touch schermen. En touchscreen laptops zijn in het algemeen nooit echt interessant geweest in de tweedehandse markt.

Gezien de onderdelen, met name de SSD (NVMe?), 8GB DDR4 en i5, denk ik dat je er maximaal 120 euro voor kan krijgen. Mits het een HP spectre is dan heb zelfs ik interesse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-07 14:53
SSD er uithalen, verkopen voor 60 euro, laptop los verkopen voor 80

Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waardebepalingen doen we niet op GoT.
Howto: prijsbepaling (oude) hardware

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.