Toon posts:

Facebook productcatalogus koppelen aan winkelomgeving

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hoe kan ik mijn productcatalogus (in mijn business account) koppelen aan de winkelomgeving op mijn zakelijke pagina. Ik kan advertenties gaan inzetten met mijn producten met behulp van de catalogus. Maar het moet toch ook mogelijk zijn om deze catalogus te koppelen met de winkel op je pagina zodat je niet alle producten los hoeft in te voeren en om zo uiteindelijk ook instagram shopping te realiseren en producten uit te lichten op je pagina?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
8 uur zoeken op google

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:19:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
8 uur zoeken op google
De vraag is: wat heb je gevonden. Heel knap dat je 8 uur gegoogled hebt. Of 71. Of 400. Om ons nou die tijd te besparen dat ook nog eens voor je te doen en dan met dingen aan te komen die je zélf al gevonden had maar die niet voldoen dien je dus aan te geven wat je hebt gevonden en waarom dat niet voldeed. Zie ook onze Quickstart, vooral punt 6.

Wat je, klaarblijkelijk, ook hebt gemist (of: niet gevonden ;) ) is: Wat hoor hier niet? / wat hoort hier wel? ;)

Open gerust een nieuw topic in het juiste forum (die "beleids FAQ's" staan niet voor niets in elk forum erboven ;) ) en hanteer dan even voorgenoemde quickstart en dan komt 't vast goed ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 08-06-2018 15:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.