Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
vooral gamen [op 1080p, 75hz], maar ook gewoon schoolwerk. misschien later nog wat streamen of youtube, als ik dat wil koop ik een game capture card.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1400 tot 1450 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al een Razer blackwidow X chroma toetsenbord, Razer Mamba TE, een muismat van glorious gaming en een Msi 1080p 144hz 1ms ips scherm, maar geen components.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil het liefst een snelle processor met veel cores zoals de i7y 8700, met en goede videokaart, veel rgb, en goede cablemanaging in een case met een raam.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
een Intel processor en een Nvidia videokaart, ik vind gigabyte components ook erg mooi ( ik houd van oranje.)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een erg stille pc met RGB, en erg goede performance. grootte van de pc maakt me niet uit..
Ga je overklokken?
nee ik wil niet overclocken
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag willen dat jullie kijken naar wat ik heb samengesteld heb, daar veranderingen in maken [zo nodig] en tips geven voor het bouwen.
lijstje:
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
vooral gamen [op 1080p, 75hz], maar ook gewoon schoolwerk. misschien later nog wat streamen of youtube, als ik dat wil koop ik een game capture card.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1400 tot 1450 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al een Razer blackwidow X chroma toetsenbord, Razer Mamba TE, een muismat van glorious gaming en een Msi 1080p 144hz 1ms ips scherm, maar geen components.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil het liefst een snelle processor met veel cores zoals de i7y 8700, met en goede videokaart, veel rgb, en goede cablemanaging in een case met een raam.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
een Intel processor en een Nvidia videokaart, ik vind gigabyte components ook erg mooi ( ik houd van oranje.)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een erg stille pc met RGB, en erg goede performance. grootte van de pc maakt me niet uit..
Ga je overklokken?
nee ik wil niet overclocken
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag willen dat jullie kijken naar wat ik heb samengesteld heb, daar veranderingen in maken [zo nodig] en tips geven voor het bouwen.
lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 302,95 | € 302,95 |
| 1 | Gigabyte B360 Aorus Gaming 3 Wifi (rev 1.0) | € 111,05 | € 111,05 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 Ti Windforce 8G | € 487,18 | € 487,18 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Phanteks Eclipse P350X Zwart | € 66,- | € 66,- |
| 1 | NZXT Sleeved LED Kit, 2 Meter, Oranje | € 8,- | € 8,- |
| 1 | Gigabyte ATC700 | € 79,- | € 79,- |
| 4 | be quiet! Pure Wings 2, 140mm | € 8,64 | € 34,56 |
| 1 | Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB | € 144,50 | € 144,50 |
| 1 | Cougar GX-F 550W | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 61,50 | € 61,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.406,19 | |
[ Voor 140% gewijzigd door Bram14 op 15-07-2018 14:38 . Reden: ik heb een andere lijst samen gesteld] ]