Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag een mooie PC willen om games zoals Overwatch en andere spellen tenminste op high te willen spelen en alvast een beetje voorbereid ben op games voor in de toekomst!
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 Beeldschermen 21 inch van Dell and AOC en een extra SSD+ Normaal HDDl
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee opzich niet maar heb zelf al een systeem uitgekozen en zou graag advies willen met wat beter kan AUB.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee. Ik denk dat de Processor die ik uitgekozen heb op dit moment aantrekkelijker is dan zijn voorgangers i.v.m. prijs?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een lijst gemaakt met componenten en zou graag suggesties en alternatieven willen horen!
Alvast bedankt voor het helpen!
Ik zou graag een mooie PC willen om games zoals Overwatch en andere spellen tenminste op high te willen spelen en alvast een beetje voorbereid ben op games voor in de toekomst!
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 Beeldschermen 21 inch van Dell and AOC en een extra SSD+ Normaal HDDl
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee opzich niet maar heb zelf al een systeem uitgekozen en zou graag advies willen met wat beter kan AUB.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee. Ik denk dat de Processor die ik uitgekozen heb op dit moment aantrekkelijker is dan zijn voorgangers i.v.m. prijs?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een lijst gemaakt met componenten en zou graag suggesties en alternatieven willen horen!
Alvast bedankt voor het helpen!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Tray | € 293,90 | € 293,90 |
| 1 | Asus PRIME Z370-P | € 115,- | € 115,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 365,- | € 365,- |
| 1 | Sharkoon M25-W Zwart | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 18,50 | € 18,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 182,95 | € 182,95 |
| 1 | Silverstone Essential Series ST60F-ES230 | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.150,10 | |