Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games spelen, zoals Fortnite en Overwatch, maar ook zwaardere games als GTA V of Far Cry 5.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 950 euro, maar als het rond de 900 kan zou het mooi zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een monitor van Asus, Ik weet het model niet, maar wel dat het 75 Hz en 1080p is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het hele systeem, toetsenbord (mechanisch, maar niet al te duur), muis en speakers, het liefst goedkope.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind AMD Ryzen heel fijn, maar ik vind elk merk oke, zolang het maar bekend is, dus niet een raar, goedkoop Chinees merk of zo, maar gewoon echte merken zoals Corsair en Asus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon een mid-tower case, met een ATX moederbord, en een kleurschema is ook belangrijk. Ik vind wit met zwart heel mooi, of zwart met rood, maar liever wit. ook vind ik een groot window erg fijn, en de cable management moet goed zijn, zelf vind ik de NZXT S340 een hele mooie case. Ook een SSD is belangrijk.
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan, behalve als jullie het echt heel erg aanraden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een systeem dat alle moderne games aan kan op 1080p met zo hoog mogelijke settings, terwijl je toch een mooie computer hebt. Dus je kan best een tientje meer uitgeven omdat het er dan mooier uitziet, maar niet de hele performance van het systeem verpesten, puur voor het uiterlijk. Zelf had ik ook al een lijstje gemaakt:
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games spelen, zoals Fortnite en Overwatch, maar ook zwaardere games als GTA V of Far Cry 5.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 950 euro, maar als het rond de 900 kan zou het mooi zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een monitor van Asus, Ik weet het model niet, maar wel dat het 75 Hz en 1080p is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het hele systeem, toetsenbord (mechanisch, maar niet al te duur), muis en speakers, het liefst goedkope.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind AMD Ryzen heel fijn, maar ik vind elk merk oke, zolang het maar bekend is, dus niet een raar, goedkoop Chinees merk of zo, maar gewoon echte merken zoals Corsair en Asus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon een mid-tower case, met een ATX moederbord, en een kleurschema is ook belangrijk. Ik vind wit met zwart heel mooi, of zwart met rood, maar liever wit. ook vind ik een groot window erg fijn, en de cable management moet goed zijn, zelf vind ik de NZXT S340 een hele mooie case. Ook een SSD is belangrijk.
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan, behalve als jullie het echt heel erg aanraden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een systeem dat alle moderne games aan kan op 1080p met zo hoog mogelijke settings, terwijl je toch een mooie computer hebt. Dus je kan best een tientje meer uitgeven omdat het er dan mooier uitziet, maar niet de hele performance van het systeem verpesten, puur voor het uiterlijk. Zelf had ik ook al een lijstje gemaakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 181,05 | € 181,05 |
| 1 | ASRock AB350 Pro4 | € 80,01 | € 80,01 |
| 1 | Asus DUAL-GTX1060-O6G | € 295,- | € 295,- |
| 1 | Toshiba P300 (Bulk), 1TB | € 36,57 | € 36,57 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Dell AX210CR | € 11,35 | € 11,35 |
| 1 | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 7,73 | € 7,73 |
| 1 | Sharkoon Skiller Mech SGK1 (Kailh Red) Qwerty US | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Sharkoon Shark Force Wit | € 14,50 | € 14,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K4G4D240FSC | € 96,95 | € 96,95 |
| 1 | Seasonic Focus Gold 450W | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Kingston A400 240GB | € 52,90 | € 52,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 949,06 | |
[ Voor 48% gewijzigd door Grijs op 02-06-2018 19:45 . Reden: vergeten tabel erin te plakken. ]
:)