gesloten topic -> waarom -> niet in FAQ

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
hej even een vraagje..
ik had het volgende topic in HARDE WAREN...
Zie hier: hier
Waarom is het gesloten?
Er staat niets in FAQ dat het niet mag. Er staat niets bij veranderingen Harde Waren. Ik zou graag mijn topic weer open zien of een goede verwijzing waar staat dat het niet mag.
Met vriendelijke groet,
Lord T

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Omdat er 2356 threads zijn over:

"Wat voor systeem moet ik bouwen"
"Wat kan ik voor systeem maken voor [vul een bedrag in]"
"Wat vinden jullie hiervan?"

Etc. etc.

Verwacht binnen enkele dagen hier een stuk over in de faq.

Bericht hierboven

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

[topic=154891]

Deze maatregel is officieel opnieuw van kracht omdat het forum overspoeld werd met dit soort topics. Wellicht komt er nog een officiele mededeling over ofzo :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Lord_T
kan het dan niet in stuffis generalis ofzo?
ik bedoel het is wel practisch en soms ook wel interessant wat voor systeem andere tweakers willen bouwen of aanschaffen....( veel tweakers denken aan een uitbreiding of aan nieuwere dingen en je kunt er aardig wat van opdoen aan combinaties en de redenen voor een bepaalde configuraie kiezen)
Misschien een idee om in Harde Waren een heel forum onderdeel te maken of iets dergelijks waar de dingen die niet mogen in andere onderdelen van Harde Waren wel te kunnen posten...
Lord T

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op maandag 16 juli 2001 20:31 schreef Lord_T het volgende:
Lord T
*kuch*

http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#02
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 16 juli 2001 20:31 schreef Lord_T het volgende:
kan het dan niet in stuffis generalis ofzo?
ik bedoel het is wel practisch en soms ook wel interessant wat voor systeem andere tweakers willen bouwen of aanschaffen....( veel tweakers denken aan een uitbreiding of aan nieuwere dingen en je kunt er aardig wat van opdoen aan combinaties en de redenen voor een bepaalde configuraie kiezen)
Misschien een idee om in Harde Waren een heel forum onderdeel te maken of iets dergelijks waar de dingen die niet mogen in andere onderdelen van Harde Waren wel te kunnen posten...
Lord T
Nee, het moedigt namelijk mensen aan om zelf niets meer uit te zoeken. Op den duur word het dan : Ïk heb xxx,- te besteden, wat moet ik kopen?" en dat is dus niet de bedoeling.

Aannames zijn fataal.

• Lord_T
Ik weet niet of je bekend bent met het probleem dat soundblaster live 1024 had met een pIII maar als je een systeem in elkaar laat zetten en sommigen weten dat er problemen zijn met sommige onderdelen in combinatie met andere onderdelen dan kan dat nuttig zijn... nou zijn er hier natuurlijk toch wel topics over als iets niet werkt maar ja....
Verder is het misschien nuttig om desnoods in de FAQ een aantal dingen op te laten nemen wat betreft configuraties...
En even los van al dit...
Is een pol -optie niet mogelijk op dit board?
Nu heb je dat iemand zegt van das de beste cooler voor die processor en daar reageren dan anderen op met de naam van een andere cooler en evt. een url naar een review...
Met een poll optie bespaar je een hoop reply's en heb je snel en overzichtelijk een antwoord.
misschien maar een idee, misschien wel meer.... maar dat moeten jullie bedenken..

Verwijderd

Ik weet niet of je bekend bent met het probleem dat soundblaster live 1024 had met een pIII maar als je een systeem in elkaar laat zetten en sommigen weten dat er problemen zijn met sommige onderdelen in combinatie met andere onderdelen dan kan dat nuttig zijn... nou zijn er hier natuurlijk toch wel topics over als iets niet werkt maar ja....
Voor je je systeem gaat samenstellen ga je elk onderdeel grondig onderzoeken lijkt me en dan kom je vanzelf alle probleemtopics langs.

Ik vind het een heel slecht plan, de users worden hier nog luier en gemakzuchtiger van dan ze nu al zijn en dat is alleen maar slecht voor de echt interessante vragen.
Pagina: 1