hej,
even een vraagje,
ik ben bezig een systeem voor mijn zusje bij elkaar aan het zoeken en dat systeem moet aan de volgende eis voldoen:
Hij moet de komende 5 jaar zonder kosten kunnen draaien en zonder problemen moet ze er alles mee kunnen. Verder moet hij niet via internet besteld worden ofzo maar in een winkel in de omgeving Gouda/ Rotterdam.
Mijn zusje weet vrijwel niets van computers maar ik ben al wel zover dat ze begrijpt dat ze geen compaq/ packerd bell wil ofzo..
Dus...
volgende idee:
* 1.2 GHz AMD Athlon
* 256 MB DDR
* Asus A7M266
* Nokia look midi tower + 300 watt
* 40 GB Maxtor
* 32 Mb Geforce 2 MX + tv out
* 12x DVD
* 12x 10x 32x Plextor
* standaard 56k v90 + boxjes + toetsenbord + 3,5" diskette station
* logitech mouseman wheel
* Ilyama 17 " monitor
totaal 4300,- (dit is exclusief audiokaart omdat de verkoper dit vergeten is
)
wat vinden jullie hier van en bedenk wel dat ze gaat psychologie studeren en dus niet fulltime gamen enzo...
thnx Lord T
even een vraagje,
ik ben bezig een systeem voor mijn zusje bij elkaar aan het zoeken en dat systeem moet aan de volgende eis voldoen:
Hij moet de komende 5 jaar zonder kosten kunnen draaien en zonder problemen moet ze er alles mee kunnen. Verder moet hij niet via internet besteld worden ofzo maar in een winkel in de omgeving Gouda/ Rotterdam.
Mijn zusje weet vrijwel niets van computers maar ik ben al wel zover dat ze begrijpt dat ze geen compaq/ packerd bell wil ofzo..
Dus...
volgende idee:
* 1.2 GHz AMD Athlon
* 256 MB DDR
* Asus A7M266
* Nokia look midi tower + 300 watt
* 40 GB Maxtor
* 32 Mb Geforce 2 MX + tv out
* 12x DVD
* 12x 10x 32x Plextor
* standaard 56k v90 + boxjes + toetsenbord + 3,5" diskette station
* logitech mouseman wheel
* Ilyama 17 " monitor
totaal 4300,- (dit is exclusief audiokaart omdat de verkoper dit vergeten is
wat vinden jullie hier van en bedenk wel dat ze gaat psychologie studeren en dus niet fulltime gamen enzo...
thnx Lord T
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)