Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc samenstellen voor farming simulator 2017/2019

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Vooral simulatie games (farming sim) en ook wat world of warcraft. Daarnaast zal ik ook streamen op twitch. ik zoek een pc die triple monitors zou aankunnen,zou ze ook alle drie gebruiken om het game er op te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
2000 - 2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
neen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
ik heb hier echt geen idee over,sorry!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
sowieso nvidea.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik zou graag ook hebben dat er drie monitors in de prijs zitten
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
ben tevreden met standaard instellingen.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Wil gewoon het beste voor mijn geld :)

• Yasincelebi
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 03-08 21:24
Het wordt wel gewaardeerd als je zelf wat imput toont. Zoek bijvoorbeeld inspiratie bij de best buy guide en stel zelf een lijstje samen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een triple monitor setup? Met welke resolutie? Welke framerate wil je dan halen? Welke requirements stelt Farming Sim daaraan?

Op basis van requirements kunnen we mogelijk meedenken over een PC maar die mag/moet je dan wel even zelf aanleveren; hoeven niet 20 mensen afzonderlijk te gaan Googlen voor je.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
https://imgur.com/a/xLQ7Jg2 iets zoals dit,bedoel je wat de max resolutie voor farming sim is ? ik denk dat 60 fps wel goed zit. sorry maar ben echt geen krak in al dit tech gedoe.. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2018 20:32 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:32:
https://imgur.com/a/xLQ7Jg2 iets zoals dit,bedoel je wat de max resolutie voor farming sim is ? ik denk dat 60 fps wel goed zit. sorry maar ben echt geen krak in al dit tech gedoe.. :/
De resolutie per beeldscherm. Hoeveel bij hoeveel pixels er op één scherm zitten. Bij Full HD is dat bijvoorbeeld 1920x1080. Je moet dus even kijken welke monitor(en) je gaat kopen en daarvan de resolutie doorgeven.

Ook wordt er zoals eerder gezegd van je verwacht dat je eerst even een eigen lijstje maakt met computer onderdelen. Dat je er niet zoveel van snapt betekent juist dat je je erin moet verdiepen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2018 20:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Toch bedankt voor jullie reacties,het is de eerste maal dat ik tweakers gebruik en dus ook de eerste maal dat ik met deze vraag zit. Mijn excuses! Edit, net de best buy guide bekeken en ik veronderstel dat ik hiermee -> https://tweakers.net/revi...high-end-gamesysteem.html niet kan missen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2018 21:24 ]

Pagina: 1