Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een afbeelding waarin een bedrijfsnaam is verwerkt: en in de letter a is een transparante poppetje verwerkt, blauw is dus transparant.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ogTczxJ.png

Nu wil de klant graag dat zodra je het logo op de landingspage ziet, het poppetje iets animeert.

Ik zelf dacht eerst aan 2 losse afbeeldingen, enkel lijkt mij dit niet handig omdat je het poppetje nooit goed in de A gecentreerd gaat krijgen en daarnaast dat die responsive blijft. DIT HEB IK OOK GEPROBEERD, en lijkt mij niet de juiste oplossing.

Mijn idee is nu om de afbeelding zelf gewoon te laten animeren, heeft iemand anders hier nog een andere idee of oplossing voor?

Groet,
Jeffrey

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2018 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

enkel kan ik geen afbeelding uploaden. (?)

gewoon animated gifje?

ps; welkom op tweakers

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Was dit nog onduidelijk?
RobIII schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:14:
Open gerust een nieuw topic in het juiste forum, maar hanteer daarbij even onze Quickstart; en dan met name punt 6 a.u.b.
Heb je die quickstart gelezen? Punt 6 goed bekeken? Kun je je topic aanvullen met die informatie a.u.b.? Gebruik a.u.b. de wijzig-link (rechtsbovenaan je post) daarvoor.
6. Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn. Dat houdt ook in dat je aangeeft waarop je gezocht hebt (met welke keywords), wat je gevonden hebt en waarom het gevondene niet voldeed.
Ik zie nergens in je topic terug wat je geprobeerd hebt (wel wat je bedacht hebt maar al afgeschoten hebt voordat je 't geprobeerd hebt) en ook nergens wat je al gezocht hebt etc.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:56:
enkel kan ik geen afbeelding uploaden.
Overzicht van UBB-codes #tag_img
Forum FAQ #images

Probeer imgur.com eens om je afbeelding naar te uploaden.

[ Voor 56% gewijzigd door RobIII op 29-05-2018 12:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn bericht aangepast.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2018 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 12:24:
Ik zeg toch dat ik heb geprobeerd om
met die toon ga je niet ver komen, succes!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:48

Cheezus

Luiaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zeg toch dat ik heb geprobeerd om 2 het op te splitsen in 2 afbeeldingen
Euh, nee, dat zei je in eerste instantie niet:
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:56:
Ik zelf dacht eerst aan 2 losse afbeeldingen, enkel lijkt mij dit niet handig
Dat je 't er nu bij ge-edit hebt ("DIT HEB IK OOK GEPROBEERD") is een ander verhaal ;) En daarbij: JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!
ik kan verder ook geen animatie's maken dat moet ik iemand anders dan laten doen
Dat was dan misschien ook wel handig geweest om te vermelden in je topicstart, denk je ook niet? ;)
Maar goed, hier nog een behulpzame tip dan: Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!
mijn vraag was alleen wat jullie mening is.
Mijn mening is: het kan allebei; met wat CSS en/of JS maar ook prima met een animated GIF. Welke het beste is? Hangt van je eisen af; het makkelijkste cross-browser krijgen zonder dat 't bolleke van plek gaat verspringen in gekke situaties (mobiele vage browsers ofzo bijv.) is natuurlijk een animated GIF.

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 29-05-2018 12:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In aanvulling op @RobIII, een animated gif is ook makkelijker aan te passen, mocht er ooit een update komen, is het een kwestie van het bestandje aanpassen en klaar.
Pagina: 1