Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vietnamees
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Goedendag,

Vandaag heb ik een Huawei Watch 2 gekregen, het probleem is dus dat er alleen Chinese taal beschikbaar is.
Ik heb een beetje ge-googled maar ik kom enkel alleen uit bij opties om met een Windows computer een internationale rom op het horloge te flashen en ik heb alleen maar een Macbook ter beschikking thuis.

Het horloge moet op "adb reboot-bootloader" komen maar dat lukt mij ook niet.

Hopelijk kan iemand mij helpen hiermee ik ben niet echt goed met dit soort dingen. :-(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gezien het aantal Windows-machines in NL, denk ik dat je enigszins lief de buren / vrienden / familie moet aankijken?

Andersom; Google zelf heeft wel een artikel om ADB op een MAC te installeren: https://www.xda-developer...-adb-windows-macos-linux/ maar of je daarmee geholpen bent.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Of draai even een virtual machine op je mac.

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:33
ADB en fastboot zijn prima beschikbaar op MacOS; daar zou je vrijwel alles mee moeten kunnen doen op Android platforms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Tikje van AZ richting Wearables, Accessoires en Overige, daar vind je o.a. ook [Huawei Watch 2] Ervaringen & Discussie .

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:02

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Bl4ckviper schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:03:
Of draai even een virtual machine op je mac.
Dan moet je nog steeds een windows-licentie hebben neem ik aan? Beetje duur advies voor alleen dit 'probleem' (dat gezien de andere reacties ook gratis opgelost kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Icephase schreef op maandag 28 mei 2018 @ 19:03:
[...]

Dan moet je nog steeds een windows-licentie hebben neem ik aan? Beetje duur advies voor alleen dit 'probleem' (dat gezien de andere reacties ook gratis opgelost kan worden).
Aanames are the mother off...?

Google is je vriend.

https://sites.google.com/site/easylinuxtipsproject/oldgrub

https://developer.microso...microsoft-edge/tools/vms/

[ Voor 7% gewijzigd door Bl4ckviper op 28-05-2018 19:06 ]

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vietnamees
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
edit: Ok ik heb platform tools aan de gang gekregen maar nu moet ik nog adb en usb debugging aankrijgen op mijn smartwatch. ik heb de developer options op het horloge als geactiveerd alleen nu moet ik nog weten wat USB debugging in het Chinees is 8)7

edit2: Bijna alle switches omgezet in de developer options en nu heb ik dus USB debugging geactiveerd :*)

edit3: Nadat ik ./adb devices heb getypt en het horloge is gevonden doe ik ./adb reboot bootloader.
Het horloge start op in de bootloader maar wordt vervolgens niet meer gezien door de terminal waarmee ik: " fastboot oem unlock" als command probeer op te geven.

[ Voor 118% gewijzigd door vietnamees op 28-05-2018 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@vietnamees ik heb even je titel aangepast, want volgens mij wil je juist de Engelse / Nederlandse taal flashen.

Edit: En wat offtopic geblaat verwijderd.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 30-05-2018 16:14 ]

Pagina: 1