Ik heb totaal geen verstand van auto's, het is dus erg gemakkelijk voor een monteur mij van alles wijs te maken, al heb ik altijd vertrouwen gehad in mijn monteur.
De auto is niet door de APK gekomen:
- Ashoes aandrijfas
- Uitlaat
- Banden
- Handremkabels
- Ruitenwissers
Het gaat hier om een Opel Cora uit 2000, met 152946km op te teller. Mijn monteur geeft aan beste niet te repareren (kosten tegen de ~600 euro), en ik deel die mening.
Nu ben ik alleen aan het denken wat de beste oplossing is om te verkopen. APK verloopt volgende maand, en ik kan hem eventueel inruilen bij de garage al krijg ik dan maar 100 euro terug.
Maar ik twijfel; is de auto meer waard? Is mijn auto echt total loss? Als ik de onderdelen opzoek zijn deze duur nieuw, maar tweedehands/revisited zullen zij ook wel gebruiken.
Ik vraag enkel aan jullie kenners of ik niet mijzelf in de nek sla.
Thanks!
De auto is niet door de APK gekomen:
- Ashoes aandrijfas
- Uitlaat
- Banden
- Handremkabels
- Ruitenwissers
Het gaat hier om een Opel Cora uit 2000, met 152946km op te teller. Mijn monteur geeft aan beste niet te repareren (kosten tegen de ~600 euro), en ik deel die mening.
Nu ben ik alleen aan het denken wat de beste oplossing is om te verkopen. APK verloopt volgende maand, en ik kan hem eventueel inruilen bij de garage al krijg ik dan maar 100 euro terug.
Maar ik twijfel; is de auto meer waard? Is mijn auto echt total loss? Als ik de onderdelen opzoek zijn deze duur nieuw, maar tweedehands/revisited zullen zij ook wel gebruiken.
Ik vraag enkel aan jullie kenners of ik niet mijzelf in de nek sla.
Thanks!